Party_Princezz
Experimenterende gebruiker
Ik ben vrijdag naar e discotheek uitgeweest in Lier. Daar heb ik tussen 00uur en 3uur in totaal 3 pille geslikt en 1 gr speed gesnove.
Ik ben met een vriend van me meegereden naar huis,
omdat ik om half 5 thuis moest zijn ...
Ik ben gewoon om kwart na 4 naar binnen gegaan, tegen mn moeder gezegd dat ik in mn bed ga kruipen ... En ik ben trug naar buiten gegaan.
Daar heb ik van kwart voor 5 tot 10 uur smorgens rondgelopen in een bos en een beetje langs de straat, want ik had egt te veel energie.
Elke plant, struik, boom, paal, brievenbus of eender wat .. leek op iemand van mn vrienden. Telkens liep ik er naartoe en stond er gewoon niemand ... Ik werd egt gewoon gek ... Rond 8 uur zag ik een kopje in langs de weg van een autobaan staan met chocomelk in
Toen ik ging kijken was het gewoon een of andere stuk buis dat uit de grond stak
Om 10 uur zaterdagochtend ben ik stil naar binnen gegaan en heb een paar uurtjes geslapen.
Zaterdagavond belde 1 van mn vrienden naar me ofdat ik naar hem kwam. Er waren in totaal 8 man bij zn thuis en we hebbe die nacht in totaal meer dan 80 pillen geslikt samen en ieder 1 of 2 lijntjes speed.
Ik heb toen ongeveer 8 pillen geslikt.
Niemand heeft geslapen en zondagochtend ben ik gewoon de hele dag
gebleven of rond gaan rijden voor nieuwe speed en pillen.
Zondagavond, nog altijd niet geslapen ... Hadden we 5 gr speed voor
ongeveer 5 personen ... Dus ieder 1 gr per persoon ...
Die hebbe we ongeveer in 5 uurtjes opgebruikt ...
Maar ik had nog wat pillen extra gekrege en ik slikte een pilletje om 1 uur snachts ... Even later slikte ik er 2 ... Nog wat later voelde ik nix en slikte er ik er trug 1 .. En zo de hele tijd tot die 6 op waren, want ik voelde egt nix .. Toen ik die 6 pillen had geslikt vroeg ik hoe laat et was ..
En et was nog maar kwart voor 2 ... !!
Ik dacht egt dat de tijd sneller ging en dat ik 3 of 4 uur had gedaan over die 6 pillen ..
Iedreen was e beetje in paniek omdat die 6 pille misschien tegelijk zouden opkomen ...
Ik was wel aan et flashe, maar alles viel wel nog mee ..
Alleen toen ik maandagmiddag naar huis moest
Ik ben langs de garage binne geslope, want mn moeder kon me zo nie zien
En ik keek in de spiegel in mn kamer en ik wist egt nie wat ik zag
Mn kop zag geel, mn ogen waren egt groot
Ik had blauwe wallen onder mn ogen en dat beentje onder mn oog stak heel erg hard uit en zag paars ..
Op mn benen zag ik allemaal woorden staan, precies erin gekrast
Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo ..
En nu, is et woensdag en zit ik nog altij precies in ne zwaren afkick
Ik lag gistere in bed en deed mn ogen toe, en opeens kreeg ik enkele keren per minuut een "elektro-shock" in mn hersenen
Elke keer als ik mn ogen opendeed, zag ik mn bureaustoel ronddraaie in mn kamer en allemaal schimmen van mensen
En nu voel ik me zo slegt, precies of ik heb dagen in een draaimolen gezete .. Voel me gewoon kotsmisselijk en mn nek doet ook heel veel pijn ...
Weet iemand trouwes een tip hoe duit over gaat ??
En zaterdag hebbe we gepland voor een coke-nachtje ..
Heb je hier ook zo een zware afkick van ? Of hoe voel je je dan ??
Ik ben met een vriend van me meegereden naar huis,
omdat ik om half 5 thuis moest zijn ...
Ik ben gewoon om kwart na 4 naar binnen gegaan, tegen mn moeder gezegd dat ik in mn bed ga kruipen ... En ik ben trug naar buiten gegaan.
Daar heb ik van kwart voor 5 tot 10 uur smorgens rondgelopen in een bos en een beetje langs de straat, want ik had egt te veel energie.
Elke plant, struik, boom, paal, brievenbus of eender wat .. leek op iemand van mn vrienden. Telkens liep ik er naartoe en stond er gewoon niemand ... Ik werd egt gewoon gek ... Rond 8 uur zag ik een kopje in langs de weg van een autobaan staan met chocomelk in
Toen ik ging kijken was het gewoon een of andere stuk buis dat uit de grond stak
Om 10 uur zaterdagochtend ben ik stil naar binnen gegaan en heb een paar uurtjes geslapen.
Zaterdagavond belde 1 van mn vrienden naar me ofdat ik naar hem kwam. Er waren in totaal 8 man bij zn thuis en we hebbe die nacht in totaal meer dan 80 pillen geslikt samen en ieder 1 of 2 lijntjes speed.
Ik heb toen ongeveer 8 pillen geslikt.
Niemand heeft geslapen en zondagochtend ben ik gewoon de hele dag
gebleven of rond gaan rijden voor nieuwe speed en pillen.
Zondagavond, nog altijd niet geslapen ... Hadden we 5 gr speed voor
ongeveer 5 personen ... Dus ieder 1 gr per persoon ...
Die hebbe we ongeveer in 5 uurtjes opgebruikt ...
Maar ik had nog wat pillen extra gekrege en ik slikte een pilletje om 1 uur snachts ... Even later slikte ik er 2 ... Nog wat later voelde ik nix en slikte er ik er trug 1 .. En zo de hele tijd tot die 6 op waren, want ik voelde egt nix .. Toen ik die 6 pillen had geslikt vroeg ik hoe laat et was ..
En et was nog maar kwart voor 2 ... !!
Ik dacht egt dat de tijd sneller ging en dat ik 3 of 4 uur had gedaan over die 6 pillen ..
Iedreen was e beetje in paniek omdat die 6 pille misschien tegelijk zouden opkomen ...
Ik was wel aan et flashe, maar alles viel wel nog mee ..
Alleen toen ik maandagmiddag naar huis moest
Ik ben langs de garage binne geslope, want mn moeder kon me zo nie zien
En ik keek in de spiegel in mn kamer en ik wist egt nie wat ik zag
Mn kop zag geel, mn ogen waren egt groot
Ik had blauwe wallen onder mn ogen en dat beentje onder mn oog stak heel erg hard uit en zag paars ..
Op mn benen zag ik allemaal woorden staan, precies erin gekrast
Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo ..
En nu, is et woensdag en zit ik nog altij precies in ne zwaren afkick
Ik lag gistere in bed en deed mn ogen toe, en opeens kreeg ik enkele keren per minuut een "elektro-shock" in mn hersenen
Elke keer als ik mn ogen opendeed, zag ik mn bureaustoel ronddraaie in mn kamer en allemaal schimmen van mensen
En nu voel ik me zo slegt, precies of ik heb dagen in een draaimolen gezete .. Voel me gewoon kotsmisselijk en mn nek doet ook heel veel pijn ...
Weet iemand trouwes een tip hoe duit over gaat ??
En zaterdag hebbe we gepland voor een coke-nachtje ..
Heb je hier ook zo een zware afkick van ? Of hoe voel je je dan ??

)