• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Drugsfeesje

Al eens een (privé) drugsfeestje meegemaakt ?

• Ja

Stemmen: 5 83,3%
  • Nee

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6

Party_Princezz

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:
zucht

hij bedoeld dat je door je bloeddruk te meten na zulk extreem gebruik wel kan zien wat je jezelf aandoet en je niet perse eerst in het ziekenhuis hoeft te belanden om dat te ondervinden!!

hoop dat je het begrijpt

dubbel zucht

ik bedoel dat ik niet noodzakelijk wou ondervinden hoeveel ik kan
pakken eer dat ik neerga. was gwn int algemeen bedoeld dat mensen
hun les eerder trekken uit eigen ervaring, dan uit waarschuwingen
van anderen.

hope dat jij et nu begrijpt

BacingsPen

Badass junkie
Party_Princezz, ik snap dat het moeilijk is, maar ik denk dat je alle negatieve reacties in dit topic (hoe negatief ook) positief moet proberen te zien. Ik ben het met je eens dat hun manier niet de manier is die het beste werkt, maar ook iemand als Fat Freddy's cat wil je alleen maar behoeden voor de gevaren van drugs!
Volgens mij Heeft Fat Freddy's cat er heel erg veel verstand van, hij is zo iemand die waarschijnlijk veel mensen kapot heeft zien gaan aan de drugs. Zou je dan enigzins kunnen snappen waarom hij op topics als deze niet 'mild' reageert?

Party_Princezz

Mja hij geeft me gwn het gevoel dat hij wil insinueren dat ik dom ben
en ik voel me gewoon aangevallen door hem. Bij de andere reacties
was dat niet zo.. Als je het goed voor wil hebbe met iemand, zeg je
meestal: "pas wat op, we hebben het goed voor met je" en niet:
"wat ben jij naief, seg" of "wat ben jij slegt bezig"

Party_Princezz

Mor soit .. Ik ga erover ophouden.
De mense die me hebbe gewaarschuwd en het égt goed voor hebbe,
mogen gerust zijn, want ik heb alles onder controle en ik heb al eerder
gezegd in dit topic dat ik nu maximum 1 pilleke slik per weekend.
En mja .. de mense da der gwn wa mee zitte te lache, laatk gwn links ligge :rolleyes:

xxxxxx

Enigmatique

Belezen gebruiker
Private drugs parties are my favourite waste of time..
maar ja ,als je een zwaar weekend hebt moet je lichaam het wel ontgelden en dat uit zich door dat soort toestanden he..(afkick enzo..)

spacekonijn

Badass junkie
Party_Princezz zei:
holla mensen , ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een tijdje mezelf volgegooid met drugs ,
het gekke van dit forum is dat mensen dit nogal raar vinden en denken dat ik mezelf kapot maak.
terwijl dit forum toch ECHT drugsforum heet! ikke ni snappe!!!
maar ik slik nu 1 pilletje per weekend dus voor al die mensen die denken dat een 14jarige zn drugsgebruik niet in de hand kan houden

jullie hebben het duidelijk mis!.

Enigmatique

Belezen gebruiker
zeg zeg:)
vriendelijk blijven he gastjes,tis ieder zijn leven :) we kunnen hier de vragen maar antwoorden die gesteld worden
Its not our job to judge
Hou het tof:)

Party_Princezz

spacekonijn zei:
Party_Princezz zei:
holla mensen , ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een tijdje mezelf volgegooid met drugs ,
het gekke van dit forum is dat mensen dit nogal raar vinden en denken dat ik mezelf kapot maak.
maar ik slik nu 1 pilletje per weekend dus voor al die mensen die denken dat een 14jarige zn drugsgebruik niet in de hand kan houden

Oh MY GOD :rolleyes:
Ik zen 15 jaar!! En hoe oud zedde gij wel nie ??!! :smilingimp: :confused:
As ge ouder dan mij bent, ist der tog nie aan te zien ze !!
Ik doen nog altij wa IK wil en gij hebt nie et recht om mij belachelijk te make en mij dom te noeme !!
As gij u bezig wilt houde mé zo een dinge te schrijve
en nen ambras uit te lokke ==> zielig ..
En als ge inderdaad ouder bent dan mij (of volwassener),
zoude wete wa het verschil is tussen iemand raad te geve of iemand belachelijk make en afbreke .. Anders zoude zoiet nie geschreve hebbe.
Een VIJFTIENjarig meiske, da op sommige vlakke inderdaad wel wa volwassener is als u .. (Misschien heeft den drugs u kapotgemaakt op sociaal vlak en omgang mé mensen ?? :wink: )

Bal0n

Badass junkie
Party_Princezz zei:
spacekonijn zei:
Party_Princezz zei:

Oh MY GOD :rolleyes:
Ik zen 15 jaar!! En hoe oud zedde gij wel nie ??!! :smilingimp: :confused:
As ge ouder dan mij bent, ist der tog nie aan te zien ze !!
Ik doen nog altij wa IK wil en gij hebt nie et recht om mij belachelijk te make en mij dom te noeme !!
As gij u bezig wilt houde mé zo een dinge te schrijve
en nen ambras uit te lokke ==> zielig ..
En als ge inderdaad ouder bent dan mij (of volwassener),
zoude wete wa het verschil is tussen iemand raad te geve of iemand belachelijk make en afbreke .. Anders zoude zoiet nie geschreve hebbe.
Een VIJFTIENjarig meiske, da op sommige vlakke inderdaad wel wa volwassener is als u .. (Misschien heeft den drugs u kapotgemaakt op sociaal vlak en omgang mé mensen ?? :wink: )

Oh kom op zeg, word wakker. Als je 15 ben, ben je nog jong. Period.

spacekonijn

Badass junkie
ja kan t maar beter zeggen toch, ze houd dr zelf duidelijk voor de gek

en ik herrinerde me 14 sorry daarvoor maar denk nou niet dat 15 zoveel verschil maakt..

en nee ik heb geen problemen om met mensen om te gaan door drugsgebruik , maar bedankt voor je interesse

BacingsPen

Badass junkie
hehe 15 is ckr jong...

16 ook
17 ook...
18, tja toch wel de leeftijd dat de meeste mensen zich 'volwassen' kunnen gedragen...

Party_Princezz

spacekonijn zei:
en nee ik heb geen problemen om met mensen om te gaan door drugsgebruik , maar bedankt voor je interesse

Dan vraagk mij tog af wa gij mankeert, as ge et nodig vindt om zo over mij te spreken, hoewel ge mij nie kent, nog nooit hebt gezien én ik u nix misdaan heb!

BacingsPen

Badass junkie
Naja, ik heb het al verteld partyprinces, maar ze hebben het beste voor met je!

Ok, hij had sommige dingen misschien anders kunnen verwoorden, maar hij heeft het beste met je voor echt waar!

Ik kan het weten :grin: :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
Party_Princezz zei:
spacekonijn zei:

Dan vraagk mij tog af wa gij mankeert, as ge et nodig vindt om zo over mij te spreken, hoewel ge mij nie kent, nog nooit hebt gezien én ik u nix misdaan heb!
ik doe je toch geen pijn ? de mensen die dit lezen ken je immers allemaal ook niet....
en het kan misschien wat vriendelijker maar je denkt nog steeds dat je verantwoord bezig bent

Party_Princezz

SpacingBen zei:

Ok, hij had sommige dingen misschien anders kunnen verwoorden, maar hij heeft het beste met je voor echt waar!

Kvin tog dakik, ondanks mijn leeftijd, ook het recht heb om met respect behandelt te worde.. Denkt nu nie dakik geen gesprek kan voeren met jullie op een even hoog niveau, ook al ben ik jonger en doe ik soms is belachelijk...

Zelfs alskik een reactie moet geven op iemand da vertelt dat em e paar slokke heeft gedaan van een fles van o,5 liter vol met GHB, is neergegaan en e week int ziekenhuis heeft gelegen .. Daar kankik zelfs nog op e vriendelijke manier tege zegge dat da nie slim was..
Ik ga die persoon dan nie pakke op zn leeftijd of op iet anders wa er nix mee te make heeft ..
Da doede alleen as ge die persoon in kwestie nie kunt hebbe ..
En bij mijn wete hebkik ulle nix misdaan ze ..

Leeftijd zegt nix over hoe intelligent ge wel of nie bent ... En tis nie omdakik jonger ben, da gulle et recht hebt om u is goe af te reagere op mij ze !

Bal0n

Badass junkie
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:

Kvin tog dakik, ondanks mijn leeftijd, ook het recht heb om met respect behandelt te worde.. Denkt nu nie dakik geen gesprek kan voeren met jullie op een even hoog niveau, ook al ben ik jonger en doe ik soms is belachelijk...

Zelfs alskik een reactie moet geven op iemand da vertelt dat em e paar slokke heeft gedaan van een fles van o,5 liter vol met GHB, is neergegaan en e week int ziekenhuis heeft gelegen .. Daar kankik zelfs nog op e vriendelijke manier tege zegge dat da nie slim was..
Ik ga die persoon dan nie pakke op zn leeftijd of op iet anders wa er nix mee te make heeft ..

Leeftijd zegt nix over hoe intelligent ge wel of nie bent ... En tis nie omdakik jonger ben, da gulle et recht hebt om u is goe af te reagere op mij ze !

Leeftijd zegt wel iets over ervaring, en dus wijsheid en kennis. De manier waarop jij gebruikt is echt belachelijk, schadelijk voor jezelf. Bovendien komt het door mensen zoals jij, die zo onverantwoord gebruiken, dat drugs zo'n slechte naam hebben.

En zeker omdat je wat jonger bent dat de rest hier, is het belangrijk dat je op je gebruik let, omdat het je nu veel meer beïnvloed dan mensen die al uit hun geestelijke en lichamelijke puberteit zijn.

Party_Princezz

[/quote]
ik doe je toch geen pijn ? de mensen die dit lezen ken je immers allemaal ook niet....
en het kan misschien wat vriendelijker maar je denkt nog steeds dat je verantwoord bezig bent[/quote]

1) tga nie over pijn doen :rolleyes: tga over hoe da gij mij behandelt!
gij behandelt mij alsof dakik minder zen dan de rest
2) mense dakik nie ken, gaankik nie ligge belachelijk make en dom noeme zenne
3) BRAVO !!! ge weet et dan tog dat et vriendelijker kon ?? ligt der u misschien iet in de weg ofzo da ge een reden had om het mij minder vriendelijk duidelijk te make ??
4) ziede gij mij bezig askik feest ? verantwoord bezig ... ik heb tog gezee dakik maximum 1 pilleke slik per week ... MAXIMUM ... kheb al 20 dage nix aangeraakt ... mor soit .. gij zult zeker alles wete over hoe dakik gebruik éh :wink: Right ..

Party_Princezz

Bal0n zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:

Leeftijd zegt wel iets over ervaring, en dus wijsheid en kennis. De manier waarop jij gebruikt is echt belachelijk, schadelijk voor jezelf. Bovendien komt het door mensen zoals jij, die zo onverantwoord gebruiken, dat drugs zo'n slechte naam hebben.

En zeker omdat je wat jonger bent dat de rest hier, is het belangrijk dat je op je gebruik let, omdat het je nu veel meer beïnvloed dan mensen die al uit hun geestelijke en lichamelijke puberteit zijn.

Mor omdakik is ene keer (HALLO mense, ENE keer) is wa heb overdreve .. Bezien jullie mij alsofkik da elken dag doen ...
Den eerste keer was in juni . En kheb is ENE (ik herhaal, ENE) keer overdreve .. STOPT DER NU IS OVER AUB
En der zen veel mense van 15 of ouder da nog nie den helft hebbe meegemaakt wakik heb meegemaakt dus gulle kunt EGT nie inschatte hoe volwassen of onvolwassen ik ben voor mijne leeftijd

Bal0n

Badass junkie
Wedden dat er meer mensen zijn die meer hebben meegemaakt die ouder zijn :wink:.

Laat ik het misschien anders brengen, OMDAT je 14/15 bent EN omdat je zo overdrijft (al was het maar 1x) en UBERHAUPT gebruikt op zo'n leeftijd, is het niet anders dan normaal dat mensen een raar beeld van je krijgen.

Party_Princezz

Bal0n zei:
Wedden dat er meer mensen zijn die meer hebben meegemaakt die ouder zijn :wink:.

Laat ik het misschien anders brengen, OMDAT je 14/15 bent EN omdat je zo overdrijft (al was het maar 1x) en UBERHAUPT gebruikt op zo'n leeftijd, is het niet anders dan normaal dat mensen een raar beeld van je krijgen.

ik bedoelde mensen van 15 of zelfs ouder; zoals 15-16-17
En ik ben 15, nie 14/15 :rolleyes: Voor ulle is da nix, mor toenkik just 14 was hadkik nog nix aangeraakt van alcohol/sigaretten, laat staan dak wist wa drugs eigelijk echt was..
En dan ineens verhuize en u hele leve verandert ..
Ik bedoel mor da gulle vooroordelen hebt over mij, terwijl gulle feitelijk nix van mn leven weet buiten et druggebruik ...
Das gwn spijtig da gulle dan nie effe denkt dakik ook e persoonlijkheid heb en da ge mij nie moet beoordele op mijn druggebruik .

BacingsPen

Badass junkie
Party_Princezz zei:
Bal0n zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:

Mor omdakik is ene keer (HALLO mense, ENE keer) is wa heb overdreve .. Bezien jullie mij alsofkik da elken dag doen ...
Den eerste keer was in juni . En kheb is ENE (ik herhaal, ENE) keer overdreve .. STOPT DER NU IS OVER AUB
En der zen veel mense van 15 of ouder da nog nie den helft hebbe meegemaakt wakik heb meegemaakt dus gulle kunt EGT nie inschatte hoe volwassen of onvolwassen ik ben voor mijne leeftijd

Tja, als je het nou over een sigaretje had, of een jointje...

Maar het is toch echt riskante drugs die je gebruikt. Het zijn lotgenootjes die je willen behoeden voor dat gevaar, waarom doe je daar niks mee?

spacekonijn

Badass junkie
echt slim ben je niet , en ga aub eens ff ABN typen want dat maakt het allemaal een stuk makkelijker..

lees je uberhaupt wel wat andere mensen posten?

1 keer in de week 1 pil voor een 15 jarige = verschrikkelijk dom.

en als jij in het ziekenhuis ligt wil ik ook best vriendelijk tegen je zeggen dat het stom geweest is..

ALLEEN DAT WEET JE DAN ZELF OOK WEL!

beter dat je het duidelijk brengt voordat het kwaad geschied is dan vriendelijk en het te laat is.

maargoed ik wens je dit weekend veel plezier met je pilletje en als je het nu allemaal nog niet begrijpt ( dat het mij verder niks kan schelen , ik het alleen jammer vind dat jij zo jong zo bezig bent)
ben zelf 19 en gebruik xtc ong 1 x in de 4-6 weken , wat eigenlijk al te veel is maar die keuze maak ik bewust maar voor een 15 jarige zou dit al best vaak zijn sowieso.!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Wel grappig, jongeren zo te horen praten over amfetamines, mdma en cocaine, en dan nog beweren dat ze wel goed weten wat ze doen...
In de jaren '80 werd er bijlange niet ZOVEEL gebruikt en toch beginnen de zware pakkers van diejen tijd die nu 40+ zijn allemaal dood te vallen in mijn omgeving!
Ik ben er zeker van dat als je een paar jaar zo leeft je op je 40e zeker mag zijn dat je al een paar overbruggingen rond je tikker hebt en dan zie je pas hoe dom je geweest bent.
Mijn eigen hoofd en coördinatievermogen is ook onherstelbaar beschadigt van vroeger en heb enkel maar tussen mijn 20 en 30 zwaar gebruikt...

Deranged

Badass junkie
Het enige wat ik echt zwaar gebruikt heb qua harddrugs is ecstacy, dit op zeer jonge leeftijd maar eigenlijk maar een periode van een halfjaar. Korte periode cocaine, hooguit 2 maanden ofzo. En verder nog heel veel wiet. Dacht dat ik het wel een beetje achter me gelaten had maar zomaar vanuit het niets opent zich een nieuw hoofstuk met de amfetamine. Nu een maand of 2 aan de gang en wilde er geen paar jarenplan van maken eigenlijk. Verder denk dat je toch wel HEEL zwaar moet gebruiken wil je er jaren later nog last van krijgen.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Verder denk dat je toch wel HEEL zwaar moet gebruiken wil je er jaren later nog last van krijgen.

Onderschat het niet, een vriend van mij is arts en steeds meer en meer jonge gasten met hartproblemen en telkens heeft het met speed en coke te maken.

Op dit forum wordt het allemaal zwaar onderschat hoor, denk ik...

Party_Princezz

SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
Bal0n zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:

Tja, als je het nou over een sigaretje had, of een jointje...

Maar het is toch echt riskante drugs die je gebruikt. Het zijn lotgenootjes die je willen behoeden voor dat gevaar, waarom doe je daar niks mee?

Ik heb er wel degelijk iets aan gehad .. Maar dan wel van de mensen die het mij op een fatsoenlijke manier duidelijk wouden maken. Mij uitmaken voor mijn leeftijd, mij dom noemen of mij belachelijk zitten maken op andere manier .. dat werkt averechts bij mij. Toch bedankt voor de mensen die hun raad op een normale en menselijke manier konden overbrengen :hearteyes:
En SpacingBen: voor een jointje ben ik nie echt te vinde .. Roken doe ik wel, maar aan alcohol heb ik ook niet veel. Van een jointje val ik al rap flauw en als ik zat ben, val ik in slaap. Zolang ik mij met een pilletje amuseer en het allemaal niet te ver gaat (gelijk dat weekendje dus), blijf ik gewoon voorzichtig, Als het niet lukt, stop ik ermee .. Het is tegenwoordig niet dat ik niet meer kan uitgaan zonder :)
Ik zei ook altijd dat ik MAXIMUM 1 pilleke pak per week, da betekent nie dat ik ook degelijk 1 pilleke pak per week éh mense ... MAXIMUM .. Da betekent: evenveel, of minder (1 of geen dus) ondertusse is et al 2 weken geleden en ik kan er wel van af blijven hoor .. Maar goed...

Deranged

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
Deranged zei:
Verder denk dat je toch wel HEEL zwaar moet gebruiken wil je er jaren later nog last van krijgen.

Onderschat het niet, een vriend van mij is arts en steeds meer en meer jonge gasten met hartproblemen en telkens heeft het met speed en coke te maken.

Iemand als jou neem ik wel serieus. Hoe denk je over wekelijks amfetamine gebruik? Hoeveelheid gemiddeld 1 a 2 gram, ben ik een zware gebruiker? Ik weet het allemaal ff niet meer ofzo. Ik blijf erbij dat ik niet meer als dit zal gaan gebruiken maar toch, is dit acceptabel?

BacingsPen

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
Deranged zei:

Daar ben ik diep van binnen ook bang voor inderdaad...

Ben zelfs bang dat Cannabis meer schade aan kan doen dan we denken...

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Fat Freddy's cat zei:
Deranged zei:

Hoe denk je over wekelijks amfetamine gebruik? Hoeveelheid gemiddeld 1 a 2 gram, ben ik een zware gebruiker? Ik weet het allemaal ff niet meer ofzo. Ik blijf erbij dat ik niet meer als dit zal gaan gebruiken maar toch, is dit acceptabel?

Oppassen voor hartproblemen toch, elke week 1 gram speed klinkt tegenwoordig normaal, maar binnen een tiental jaren zal volgens mijn vriend-arts blijken dat er meer en meer jong gaan sterven door de drugscultuur die nu heerst onder de jongeren. Volgens mij heeft hij gelijk, jammer genoeg.
Ik zou zelf ook graag nog gebruiken omdat het zo leuk is, maar doe het niet meer omdat de gevolgen het me niet waard zijn. Ik zou toch wel 70 willen worden of zo en nog een beetje van mijn pensioen genieten als ik oud ben :mrgreen:

Ik raad je aan als je uitgaat max. 3 lijntjes of zo te nemen. Als het goeie is ga je daar goed op en als het rommel is gewoon niet snuiven, want jje weet gewoon niet wat er bijzit.... Van pillen weeet ik het niet zo goed, in onze omgeving werd altijd veeeeel speed gebruikt.

ik vind het ook vreemd dat jullie zoveel kunnen wegsnuiven, wordt de speed dan zo sterk versneden tegenwoordig?
Als je de pep toch niet kunt laten raad ik aan een voorschrift voor captagon los te krijgen bij je arts. Dan ben je zeker dat je zuiver spul hebt en het is vergelijkbaar met amfetamines.
Gebruik dit zelf wel nog eens als ik bijna niet geslapen heb en moet gaan werken.

Deranged

Badass junkie
Ga nooit uit op de speed, ben wat dat betreft een aparte. Ik neem altijd in huiselijke kring. Mijn beste maat die zeg maar hetzelfde aan de speed zit als mij lijkt er ook zo over te denken. Ook combineer ik nooit met alcohol, als ik zat ben speed nemen kan ik waarderen maar als ik speed opheb moet ik niks van alcohol weten. Ik lijk er altijd erg van tot rust te komen als ik gebruikt heb en ik ga dan altijd gewoon chillen. en ik weet nog goed dat iemand een keer hardcore ging zitten draaien op vrij hard volume en ik er echt ff para van werd. Heb nog nooit in een discotheek gestaan onder de speed maar kan me dus voorstellen dat ik daar weinig plezier aan beleef.

flash kieke

Wijs gebruiker
ik zit momenteel op een prive feestje, en moest buiten glippen van thuis en ben nu op da feestje lekker zat en sebiet wa witte bulldogskes(peppillen) :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ben zelfs bang dat Cannabis meer schade aan kan doen dan we denken...

Als je, je zo'n zorgen maakt over je blowgedrag, stop er dan mee of beperk het tot 1 keer per week. Ik weet dat je bijna dagelijks blowt, maar daarin ben je echt niet de enige, ik heb dit zelf ook een tijd gedaan. Maar ik vond het gewoon niet leuk meer. Als je wilt stoppen is het echt niet onmogelijk hoor. Ik ben makkelijker met blowen gestopt dan met roken terwijl ik nog niet zo heel erg lang rook...

BacingsPen

Badass junkie
Maak me helemaal niet zo'n zorgen meer over m'n blowgedrag. En omdat ik gebruik, hoop ik maar dat de onderzoeken zo positief blijven als ze nu zijn :)

Van wat er nu bekend is over wiet, is geen reden voor mij om te stoppen, eerder een reden om er mee door te gaan!

En in de zomer ga ik weer ff een maandje stoppen ofzo :)
Het is niet dat ik niet kan minderen, maar wil dat gewoon niet.

Ook ben ik wel blij dat ik, omdat ik meer blow, haast niet meer drink. Van teveel drinken voelde ik me altijd echt dommer worden, en een kater vind ik gewoon echt te kut :) Als ik nu al drink, zijn het vaak maar 3 biertjes en hooguit 6 :)

Veel geld kost het me ook niet meer, dus daar hoef ik ook al niet voor te stoppen. En het enige negatieve wat ik nu ervaar, is dat ik toch nog wel is verlang naar het effect zoals ie vroeger was!

Owja, en het is kut voor m'n longen, moet toch maar eens zo'n verdamper gaan aanschaffen!

Het is een beetje laat in de topic, maar ik wilde het toch nog kwijt. Nog even over die mdma en speed van Party Princezz.

In één ding heeft Princezz gelijk. Leeftijd maakt niet zoveel uit. Bij dit soorten klachten dan. Want ook al ben je 20, in een uitstekende conditie en drink je genoeg, 8 pillen, gecombineerd met zoveel speed in één nacht zijn gewoon teveel. Misschien niet direct voelbaar teveel, maar met een dergelijke hoge dosering vergroot je de kans op een serotonine-overload met een maandenlang serotoninetekort als resultaat, met hele nare gevolgen als angstklachten, een verdiepte depressie, concentratieverlies en verlies van de kracht van het korte-termijngeheugen. Je kunt je, kortom, maandenlang zwaar kut voelen omdat je nog geen acht uur lang een fijn en energiek gevoel wilde hebben.

Quote:
Ik lag gistere in bed en deed mn ogen toe, en opeens kreeg ik enkele keren per minuut een "elektro-shock" in mn hersenen"

Dit kan een symptoom zijn van een hersenbeschading door teveel mdma. In de rest van deze topic schrijf je niet meer over deze 'schokjes' maar mochten ze nog niet weg zijn, neem dan contact op met je huisarts en vertel hem wat je gebruikt hebt. Een huisarts heeft zijn beroepsgeheim en zal niks aan je moeder vertellen.

Coke draagt overigens ook niet bij aan een herstel van zo'n feestje. Om maar te zwijgen van de verstoringen in je geestelijke ontwikkeling en je groei, als je net uit de brugklas komt. Goed dat je dat destijds niet gedaan hebt. Ik zou een paar jaar eens niks gebruiken. Sterkte!

Wortel

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
20 pillen en 2 gram speed op ene weekend als je nog maar 14 jaar bent..

GOED BEZIG ZOU IK ZEGGEN

volgens weekend coke, juplaaa nog beter, als je nu niet stopt zit je op je 16 aan heroïne volgens mij.. maja gij moet het weten hé

14 is gene leeftijd voor harddrugs en wat gij dat weekend hebt gedaan daar is er geen leeftijd voor
Als tie zo door gaat mag tie blij zijn wanneer tie de 25 haalt.

Bovenaan