3mmc daarna 4mmc?

Bengozy

Bewuste gebruiker
Beste mede DF'ers

Ik vier vrijdag mijn verjaardag. (15 boys bij iemand thuis, geen kaas en worst in een cirkel).

Ik ben van plan om op mn bday wat 3m en wat biertjes te doen, en dan na afloop lekker af te sluiten met wat 4m thuis.

Heb zelf veel ervaring met 3m maar 4m nog nooit gedaan. Niet zoveel zin om op mn verjaardag er mega waus erbij te lopen.

Klinkt dit als een solid plan of werkt de 4mmc dan een stuk minder? (Verwacht wel iets minder)

Puur benieuwd naar ervaringen aangaande deze situatie!

Let me know!

CuriousExplorer

DF-koning
Beste mede DF'ers

Ik vier vrijdag mijn verjaardag. (15 boys bij iemand thuis, geen kaas en worst in een cirkel).

Ik ben van plan om op mn bday wat 3m en wat biertjes te doen, en dan na afloop lekker af te sluiten met wat 4m thuis.

Heb zelf veel ervaring met 3m maar 4m nog nooit gedaan. Niet zoveel zin om op mn verjaardag er mega waus erbij te lopen.

Klinkt dit als een solid plan of werkt de 4mmc dan een stuk minder? (Verwacht wel iets minder)

Puur benieuwd naar ervaringen aangaande deze situatie!

Let me know!
Als je geteste 3mmc hebt zie ik geen reden om te switchen. 🤞
(Ik ben geen poly gebruiker)

Als je geteste 4mmc hebt zie ik geen reden om 3mmc te gebruiken.
(4mmc is 🫶)

Maar dan moet je wel echte 4mmc hebben.

Waarom sluit je niet af met wat keta?
Zie ik heel vaak voorbij komen op DF.

Bengozy

Bewuste gebruiker
Als je geteste 3mmc hebt zie ik geen reden om te switchen. 🤞
(Ik ben geen poly gebruiker)

Als je geteste 4mmc hebt zie ik geen reden om 3mmc te gebruiken.
(4mmc is 🫶)

Maar dan moet je wel echte 4mmc hebben.

Waarom sluit je niet af met wat keta?
Zie ik heel vaak voorbij komen op DF.
Omdat ik op mijn verjaardag er niet bij wil lopen als een wause idioot. Ik heb sommige vrienden al jaren niet gezien.
Het is gewoon een verjaardag die begint om 18:00 en eindigt om 01:00.
3mmc vind ik meer een social lubricant, en ik zie er nog normaal uit als ik de dosis bescheiden houd.

Als ik een lijn 4m wegbeuk en hij valt iets te heftig vind ik het niet relaxt om als de jarige als een debiel hard te gaan. Moet ook nog een uurtje met de trein naar huis erna.

Vind het relaxt om na afloop thuis nog ff lekker waus muziek te luisteren en ff flink hard te gaan. Daarom de switch.

Bovenaan