MDMA doseren

Haiii
Morgen ga ik met mn vrienden naar een festival. We hebben last minute mdma kristallen kunnen regelen bij een dealer van vrienden van ons. Die halen daar vaker en zeggen dat het goed spul is, maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet. Aangezien het last minute is hebben we geen tijd gehad om heb te laten testen.
Ik heb wel een milligram weegschaal liggen en ik twijfel nu een beetje wat slimmer is, toch afwegen of juist niet omdat je eigenlijk geen idee hebt van de zuiverheid en het dan alsnog gokken blijft.

En hoe zit het eigenlijk met mdma kristallen, is de zuiverheid meestal een beetje gemiddeld of kan dat echt alle kanten op gaan?

Voorheen deed ik het meestal gewoon op gevoel en dat ging meestal wel goed, maar ik ging wel vaak het hardst van mn vrienden.. ogen draaien, echt een beetje van de wereld zijn en non verbaal gaan 😂
ik ben juist op zoek naar dat euforische gevoel lekker veel praten etc.

voor de info ik ben een vrouw van 24, 66 kg,
Alle tips zijn welkom. Vooral ook over bijnemen en je trip optimaliseren

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb wel een milligram weegschaal liggen en ik twijfel nu een beetje wat slimmer is, toch afwegen of juist niet omdat je eigenlijk geen idee hebt van de zuiverheid en het dan alsnog gokken blijft.
Je hoeft de zuiverheid ook helemaal niet mee te wegen. Dat maakt zo'n klein verschil dat je het niet zult merken. Qua veiligheid maakt het ook niet uit. Want als MDMA minder zuiver is dan neem je misschien hoogstens minder dan wat je hebt afgewogen. En minder MDMA is altijd minder risicovol :wink:

Imo is 80 milligram de beste dosis. Dus je kunt dat gewoon afwegen en in een capsule doen. Eventueel weeg je er nog een tweede af van 60 milligram. Maar liever niet meer dan dat per persoon.

Bovenaan