• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Drugsfeesje

Al eens een (privé) drugsfeestje meegemaakt ?

• Ja

Stemmen: 5 83,3%
  • Nee

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6

Party_Princezz

Experimenterende gebruiker
Ik ben vrijdag naar e discotheek uitgeweest in Lier. Daar heb ik tussen 00uur en 3uur in totaal 3 pille geslikt en 1 gr speed gesnove.
Ik ben met een vriend van me meegereden naar huis,
omdat ik om half 5 thuis moest zijn ...
Ik ben gewoon om kwart na 4 naar binnen gegaan, tegen mn moeder gezegd dat ik in mn bed ga kruipen ... En ik ben trug naar buiten gegaan.
Daar heb ik van kwart voor 5 tot 10 uur smorgens rondgelopen in een bos en een beetje langs de straat, want ik had egt te veel energie.
Elke plant, struik, boom, paal, brievenbus of eender wat .. leek op iemand van mn vrienden. Telkens liep ik er naartoe en stond er gewoon niemand ... Ik werd egt gewoon gek ... Rond 8 uur zag ik een kopje in langs de weg van een autobaan staan met chocomelk in :flushed:
Toen ik ging kijken was het gewoon een of andere stuk buis dat uit de grond stak :confused:
Om 10 uur zaterdagochtend ben ik stil naar binnen gegaan en heb een paar uurtjes geslapen.

Zaterdagavond belde 1 van mn vrienden naar me ofdat ik naar hem kwam. Er waren in totaal 8 man bij zn thuis en we hebbe die nacht in totaal meer dan 80 pillen geslikt samen en ieder 1 of 2 lijntjes speed.
Ik heb toen ongeveer 8 pillen geslikt.
Niemand heeft geslapen en zondagochtend ben ik gewoon de hele dag
gebleven of rond gaan rijden voor nieuwe speed en pillen.

Zondagavond, nog altijd niet geslapen ... Hadden we 5 gr speed voor
ongeveer 5 personen ... Dus ieder 1 gr per persoon ...
Die hebbe we ongeveer in 5 uurtjes opgebruikt ...
Maar ik had nog wat pillen extra gekrege en ik slikte een pilletje om 1 uur snachts ... Even later slikte ik er 2 ... Nog wat later voelde ik nix en slikte er ik er trug 1 .. En zo de hele tijd tot die 6 op waren, want ik voelde egt nix .. Toen ik die 6 pillen had geslikt vroeg ik hoe laat et was ..
En et was nog maar kwart voor 2 ... !!
Ik dacht egt dat de tijd sneller ging en dat ik 3 of 4 uur had gedaan over die 6 pillen ..
Iedreen was e beetje in paniek omdat die 6 pille misschien tegelijk zouden opkomen ...
Ik was wel aan et flashe, maar alles viel wel nog mee ..

Alleen toen ik maandagmiddag naar huis moest :openmouth:
Ik ben langs de garage binne geslope, want mn moeder kon me zo nie zien
En ik keek in de spiegel in mn kamer en ik wist egt nie wat ik zag :confused:
Mn kop zag geel, mn ogen waren egt groot :openmouth:
Ik had blauwe wallen onder mn ogen en dat beentje onder mn oog stak heel erg hard uit en zag paars ..
Op mn benen zag ik allemaal woorden staan, precies erin gekrast :xtc:
Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo ..

En nu, is et woensdag en zit ik nog altij precies in ne zwaren afkick :kots:
Ik lag gistere in bed en deed mn ogen toe, en opeens kreeg ik enkele keren per minuut een "elektro-shock" in mn hersenen :confused:
Elke keer als ik mn ogen opendeed, zag ik mn bureaustoel ronddraaie in mn kamer en allemaal schimmen van mensen :cry:

En nu voel ik me zo slegt, precies of ik heb dagen in een draaimolen gezete .. Voel me gewoon kotsmisselijk en mn nek doet ook heel veel pijn ...

Weet iemand trouwes een tip hoe duit over gaat ??
En zaterdag hebbe we gepland voor een coke-nachtje ..
Heb je hier ook zo een zware afkick van ? Of hoe voel je je dan ??

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
gaat over'

dingen zien of horen die er niet zijn of anders waarnemen zijn psychotische verschijnseeln. die komen door te veel dopamine in je hersenen. speed verhoogt het dopamine niveau in je hersenen, tijdelijk, daarna is de crash en dan voel je je ff zeer kut ja. ging bij mij altijd over tegen het einde van de middag de volgende dag, maar ik nam nooit heel veel, je moet gewoon net zo lang wachten en geen stimulerende middelen nemen totdat je hersens weer in balans zijn, dus totdat je je weer goed voelt, dat cocaïne zaterdag wordt vast lekker maar ik weet niet of dat verstandig zou zijn. je zou in de tussentijd iets kalmerends kunnen gebruiken, maar ik zou niet voor wiet kiezen want dat kan psychotische dingen verergeren,

grtz

Party_Princezz

fneawognfkgln zei:
gaat over'

dingen zien of horen die er niet zijn of anders waarnemen zijn psychotische verschijnseeln. die komen door te veel dopamine in je hersenen. speed verhoogt het dopamine niveau in je hersenen, tijdelijk, daarna is de crash en dan voel je je ff zeer kut ja. ging bij mij altijd over tegen het einde van de middag de volgende dag, maar ik nam nooit heel veel, je moet gewoon net zo lang wachten en geen stimulerende middelen nemen totdat je hersens weer in balans zijn, dus totdat je je weer goed voelt, dat cocaïne zaterdag wordt vast lekker maar ik weet niet of dat verstandig zou zijn. je zou in de tussentijd iets kalmerends kunnen gebruiken, maar ik zou niet voor wiet kiezen want dat kan psychotische dingen verergeren,

grtz

Wiet sowieso al niet :grin: Ik val al flauw van een half jointje ...
Nee maar et is ondertussen al woensdagmiddag en et is van
zondagnacht dat ik iets heb gepakt en kvoel me egt kut ...
Kheb vroeger 2 keer speed gedaan, maar was egt weinig ..
1 gr voor 4 personen ofzo .. Nu dit weekend hebk 2 gr op mn eentje
en bijna 20 pille gepakt ..
Coke hebk ook nog nooit gedaan maar kheb 1 gr besteld en kzie wel
In ieder geval hoop ik dat ik me vanavond al trug beter voel .. :(

BacingsPen

Badass junkie
Eerst kom je op dit forum en geef je in ieder geval mij de indruk dat je er genoeg van af weet. (ondanks dat je wekelijks gebruikt) Vervolgens ga je een weekend te ver en dan vind je het nog gek dat je er zo lang last van hebt ook! Ik moet zeggen dat ik behoorlijk ben geschrokken van je verhaal en ondank dat ik je niet ken had ik dit zeker niet van jou verwacht!
Volgens mij is het tijd een stapje terug te doen? Ben je zelf niet geschrokken? Ben je niet bang dat dit soort avond vaker gaan voor komen en dat je hierdoor serieuze problemen gaat krijgen? En weet je wel zeker dat je coke gaat proberen? Naar mijn mening kan je best een keer coke proberen maar als ik nadenk over jouw situatie dan heb ik echt het idee dat je het (nog) niet moet doen!
Wacht er in ieder geval nog even mee als je het per se wilt doen? En ik kan niet geloven dat je het vrienden het gewoon toelaten dat je zoveel slikt terwijl je nog helemaal niet zoveel ervaring hebt! Ik wou dat ik je persoonlijk kende want dan luisterde je misschien en dan kon ik je misschien laten beseffen dat het zo niet door kan gaan.
Ik denk dat als je zo door blijft gaan je drugs niet meer gebruikt voor de leuk en om zomaar eens te doen met je vrienden maar dat je altijd drugs gaat gebruiken als je met je vrienden bent. Is er wel eens een dag dat jullie als vrienden groep niks gebruiken?

Naja, je zult me wel een zeurpiet vinden en dat ben ik ook. Denk goed na over waar je mee bezig bent dat is wat ik je zou willen vragen. Ik kan me aan de ene kant goed voorstellen dat het allemaal vanzelf gaat. Als je vrienden hebt die veel gebruiken dan gaat het ook snel. Maar probeer eens een paar keer bij je vrienden te zijn terwijl je niet gebruikt. Zien die vrienden er dan hetzelfde uit? Ik heb het vermoeden dat drugsgebruik echt het enige doel is in jouw vriendengroep of heb ik het mis?

Anyway, ik blijf maar doorlullen. Pas goed op jezelf weet wat je doet en blijf je ervaringen op dit forum delen! :grin:

Party_Princezz

SpacingBen zei:
Eerst kom je op dit forum en geef je in ieder geval mij de indruk dat je er genoeg van af weet. (ondanks dat je wekelijks gebruikt) Vervolgens ga je een weekend te ver en dan vind je het nog gek dat je er zo lang last van hebt ook! Ik moet zeggen dat ik behoorlijk ben geschrokken van je verhaal en ondank dat ik je niet ken had ik dit zeker niet van jou verwacht!
Volgens mij is het tijd een stapje terug te doen? Ben je zelf niet geschrokken? Ben je niet bang dat dit soort avond vaker gaan voor komen en dat je hierdoor serieuze problemen gaat krijgen? En weet je wel zeker dat je coke gaat proberen? Naar mijn mening kan je best een keer coke proberen maar als ik nadenk over jouw situatie dan heb ik echt het idee dat je het (nog) niet moet doen!
Wacht er in ieder geval nog even mee als je het per se wilt doen? En ik kan niet geloven dat je het vrienden het gewoon toelaten dat je zoveel slikt terwijl je nog helemaal niet zoveel ervaring hebt! Ik wou dat ik je persoonlijk kende want dan luisterde je misschien en dan kon ik je misschien laten beseffen dat het zo niet door kan gaan.
Ik denk dat als je zo door blijft gaan je drugs niet meer gebruikt voor de leuk en om zomaar eens te doen met je vrienden maar dat je altijd drugs gaat gebruiken als je met je vrienden bent. Is er wel eens een dag dat jullie als vrienden groep niks gebruiken?

Naja, je zult me wel een zeurpiet vinden en dat ben ik ook. Denk goed na over waar je mee bezig bent dat is wat ik je zou willen vragen. Ik kan me aan de ene kant goed voorstellen dat het allemaal vanzelf gaat. Als je vrienden hebt die veel gebruiken dan gaat het ook snel. Maar probeer eens een paar keer bij je vrienden te zijn terwijl je niet gebruikt. Zien die vrienden er dan hetzelfde uit? Ik heb het vermoeden dat drugsgebruik echt het enige doel is in jouw vriendengroep of heb ik het mis?

Anyway, ik blijf maar doorlullen. Pas goed op jezelf weet wat je doet en blijf je ervaringen op dit forum delen! :grin:

Pfff ik vind die vriende veel leuker als ze nix hebben gepakt hoor ..
Er is gewoon heel veel ambras geweest toen iedreen had gepakt en gesnoven ... En van die pille heb ik amper iets gevoeld, gewoon de speed werd iedereen zot van ... Er was 1 gast bij die alleen had gepakt (nie gesnoven) en die heeft iedereen van alles wijsgemaakt dat er nen duivel erges zat en onze pille ging afrippe enz ... En we zijn der zelf achter gekome dat die gast met geld en meer dan 25 pille is gaan lope ..
En nu is iedreen paranoia geworde en ik wil gwn die coke probere omdak denk da ge daar u anders van gaat voelen, nie zo paranoia en zot ...

roaren*

Bewuste gebruiker
inderdaad die coke gaat je goed doen.. voel je je veel beter door.. MAAR het is wel een stuk verslavender dus kzou het afraden .. want een coke verslaving is het laatste wat je wil hebben

fun

Bewuste gebruiker
shit zeg volgens mij ben je hard op weg naar de foute kant van drugs.

Do drugs, dont let drugs do you!

Gewoon relaxt gebruiken, 1 keer in de zoveel weken liefst maanden, ligt eraan wat je pakt.

Mac...

Badass junkie
Tja wat kun je hierop zeggen. Denk dat Ben alles heeft gezegd wat er maar te zeggen valt.

Hoop dat je zo verstandig bent om hier geen gewoonte van te maken.

matthijs

Badass junkie
Ja, je moet zeker wel uitkijken enzo en die coke lijkt me op dit moment niet echt verstandig...maar zolang je dit niet elk weekend gaat doen en het beperkt blijft tot een of twee keer per jaar zul je het wel overleven denk ik...dat berperken is overigens wel de kunst

platypus

Belezen gebruiker
ja als ik jou was zou ik echt heel snel een stapje terug doen...
anders ga je volgens mij echt de verkeerde kant op en kan je geen lol meer maken met die vrienden zonder iets te gebruiken en dan word het meer en meer enz.

jacey

Ik denk dat je veels te veel gebruikt hebt. Ik denk zelfs dat je blij moet zijn dat je nog leeft. Met al die pillen en speed zou je zo van je stokje kunnen vallen. Drugs kan leuk zijn maar niet op zo'n manier.

Ik raad je af om coke te gebruiken. Ik heb het zelf ook gedaan en kan het nu nog steeds doen een keer in de paar maanden. Het is voor mij iets dat als ik aangeboden krijg ik geen nee kan zeggen. als het voor mijn neus staat, kan ik niet mijn hoofd ervoor omdraaien. Misschien wel een probleem ik weet het maar daarom ga ik ook niet met mensen om die het doen en zelf zoek ik coke ook niet op. Ik geloof er heilig in dat je beter spijt kan hebben van iets wat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt maar dat geldt zeker niet voor coke.

Als het zo makkelijk voor je is om totaal naar de klote te gaan met pillen en speed laat staan wat er met je kan gebeuren als je coke werkelijk lekker gaat vinden! En geloof me....het is echt niet moeilijk om coke lekker te vinden!

Wees voorzichtig! Dat is wat iedereen je hier probeert duidelijk te maken, dat wil toch iets zeggen?

Party_Princezz

Pfff speed raak ik een tijdje nie meer aan hoor ..
Het is nu bijna een week gelede van dat drugsfeesje
En ik ben ondertussen int totaal al 8 kilo afgevalle :openmouth:
Ik voel me egt draaierig en ik heb dingen tege mn ouders gezegd die ik helemaal niet meende, gewoon door die klote-afkick. En nu heb ik zware ruzie thuis en ik voel me egt kapotgaan. Mn kop en nek doen pijn (ik heb et gevoel dat ik precies al een hele week aan 1 stuk in een draaimolen zit :confused: ) en mn neus begint zwaar te bloeden telkens ik mn neus snuit :confused:
Pff kben egt alles beu en vanavond moet ik waarschijnlijk naar de dokter om bloed te laten trekken...

roaren*

Bewuste gebruiker
Party_Princezz zei:
Ik voel me egt draaierig en ik heb dingen tege mn ouders gezegd die ik helemaal niet meende, gewoon door die klote-afkick. En nu heb ik zware ruzie thuis en ik voel me egt kapotgaan. Mn kop en nek doen pijn (ik heb et gevoel dat ik precies al een hele week aan 1 stuk in een draaimolen zit :confused: ) en mn neus begint zwaar te bloeden telkens ik mn neus snuit :confused:
Pff kben egt alles beu en vanavond moet ik waarschijnlijk naar de dokter om bloed te laten trekken...

nja had je nou egt verwacht dat je er niets zou aan overhouden ..
het klinkt meschien bruut maarja.. het is je eigen schuld ..
probeer het gewoon niet meer zo uit de hand te laten lopen..
bij de dokter zullen ze wellicht niets vinden, ze zullen waarschijnluk wel zien dat je vitamine tekorten hebt, dus kzou zeggen veel fruit en als je kan vitamine pillen nemen
de dokter zal wellicht ook vragen gebruik je drugs, zeg gewoon nee, dan zal hij er wellicht ook niet op testen

BacingsPen

Badass junkie
Party_Princezz zei:

Tsja, en zeg nou zelf, heb je dat er voor over? Hierdoor zou toch een lichtje moeten branden dat XTC en Speed echt geen drugs zijn die je moet onderschatten! Drugs om regelmatig te gebruiken zijn het simpelweg niet!

Jeller

Badass junkie
20 pillen en 2 gram speed op ene weekend als je nog maar 14 jaar bent..

GOED BEZIG ZOU IK ZEGGEN

volgens weekend coke, juplaaa nog beter, als je nu niet stopt zit je op je 16 aan heroïne volgens mij.. maja gij moet het weten hé

14 is gene leeftijd voor harddrugs en wat gij dat weekend hebt gedaan daar is er geen leeftijd voor

Party_Princezz

Jeller zei:
20 pillen en 2 gram speed op ene weekend als je nog maar 14 jaar bent..

GOED BEZIG ZOU IK ZEGGEN

volgens weekend coke, juplaaa nog beter, als je nu niet stopt zit je op je 16 aan heroïne volgens mij.. maja gij moet het weten hé

14 is gene leeftijd voor harddrugs en wat gij dat weekend hebt gedaan daar is er geen leeftijd voor

Ik ben 15 :grin: (8 oktober geworden)

Party_Princezz

Ok mense ik heb het cokeweekendje dus nie meegedaan :wink:
Bij nader inzien ben ik het ook nie van plan om het te doen ..

Ik ben trug volledig in orde (op normaal gewicht en kvoel me nie meer draaierig)
Want kheb me best wel 2 weken lang draaierig gevoeld ..

En nu alsek uitga, slik ik 1 pilletje (vroeger toenek uitging ware dat er 3, voordat ik naar dat feesje was geweest)
Ik denk gewoon dat ik soms zo is "extreem" moet doen,
(mja, ik bedoel meer: jezelf wat meer uitleven)
en daarna doe ik trug "normaal"
Hehe maar speed doe ik tog nie meer (voor een tijdje)

2 persone die ook op dat feesje waren, zaten VOOR dat feesje
zwaar aan de coke, pille en speed .. En nu zijn ze gestopt, alleen zo is
om de 3 weken wat coke ..

Feesje is tog nog positief uitgedraaid, nie ? :mrgreen:

xxxxx

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Party_Princezz zei:
Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo ..

hahahaha

logisch, als je neus vol speed zit!

Grow up, meid... :cry:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
zegt een dom blondje na een hele nacht speed snuiven:

"Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo .. "

:openmouth:

Party_Princezz

Fat Freddy's cat zei:
zegt een dom blondje na een hele nacht speed snuiven:

"Alles wat ik aanraakte rook naar speed, heel mn kamer rook naar speed, mn handen, mn haar, mn kleren, mn gsm, mn portefeuille, mn bankkaarten enzo .. "

:openmouth:

Amaaaaai wa voor toffe mense zedde gulle :angry:
Tuurlek weet ik zelf ook wel dat alles naar speed rook
omdat er godverdomme fucking speed in menne neus zat :angry:
Mor ik zei da gewoon omda ik OP DA MOMENT zo zot werd
en doorflashte en dak egt dacht da alles naar speed rook
Mor tis goe ze .. As jullie da plezant vinde om iemand af te breke
Cava .. go ahead :wink: Ik weet wel beter

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
was maar een grapje, het is erg flink van je hoor Partyprincez dat je op zulke jonge leeftijd al zoveel mdma kan slikken en zoveel speed kan snuiven !! :hearteyes:

wat moet ik er dan anders op antwoorden?? Je schrijft hier een heel verhaal over drugsMISBRUIK en dan vraag je vervolgens tips over hoe een cokeparty aan te pakken een week later? :cry:
Overigens heb ik niks tegen druggebruik, maar het zijn kinderen zoals jij die ervoor zorgen dat de bewuste met meer verstand gebruikende junks gestigmatiseerd worden...

Party_Princezz

Fat Freddy's cat zei:
was maar een grapje, het is erg flink van je hoor Partyprincez dat je op zulke jonge leeftijd al zoveel mdma kan slikken en zoveel speed kan snuiven !! :hearteyes:

wat moet ik er dan anders op antwoorden?? Je schrijft hier een heel verhaal over drugsMISBRUIK en dan vraag je vervolgens tips over hoe een cokeparty aan te pakken een week later? :cry:
Overigens heb ik niks tegen druggebruik, maar het zijn kinderen zoals jij die ervoor zorgen dat de bewuste met meer verstand gebruikende junks gestigmatiseerd worden...

pFF kheb hier van ander mensen hun "tripreportjes" gelezen
En als daar iemand zegt van : ik heb een reuzeportie paddo's gepakt
of zoveel lsd die avond binne gehad, antwoorden ze : wow, straf verhaal en blablabla
Ok ik weet da ik toen mss wel overdreven heb,
mor ik weet heus wel wanneer dak moet stoppe dak nie neerga!!
En wtf is da altijd met die leeftijd :openmouth:
Ik ken genoeg mense van 20 jaar da crashen op de pille of speed ofzo
En ik heb da nog nooit voorgehad ze ..
Als ik nu uitga slik ik 1 pilletje per weekend
Dus ofwel 1tje op 1 avond, en als ik 2 dagen uitga telkens een halfke
En ja als et schoolvakantie is, blijf ik is met vriende en houde we zo e feesje
Mor et was heus nie mijn bedoeling om hier te ligge opscheppe van : eej manne, kheb keiveel pille gepakt vant weekend en zwaar ligge snuive en kwas zot aant worde en kheb toen ziek in mn bed gelege en volgend weekend gaanek coke snuive !!!

Nee egt nie :(

Mor ik snap da wel da iedreen belachelijk doe tege mij
omdak hier de jongste ben wss ..
En ik weet er niet ALLES over, mor doe nu ook nie alsofkik achterlijk ben éh

Kdacht van : ok, een drugsforum, kan wel plezant zijn om met andere gebruikers erover te prate (handig voor vrage, of ook gwn om wa met elkaar wa fun hebbe :beer: )
Mor as jullie je hier hebbe aangemeld om ander mense af te breke .. Toftof :wink:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Party_Princezz zei:

ik ken er zo ook veel op het kerkhof..., grote hoeveelheden speed en XTC door elkaar gaan gebruiken is veel dommer dan grote hoeveelheden LSD nemen. Zeker als je nog jong of 35+ bent. Je hebt gewoon nog niet zoveel weerstand dan iemand van 20.

Ik zou gewoon hoogstens af en toe eens 1 lijntje snuiven of 1 pilletje slikken of zo... Waar je nu mee bezig bent daar komen ongelukken van op termijn, neem het van mij aan...

maar ik laat dit topic verder met rust, veel succes!!

Bal0n

Badass junkie
Party_Princezz zei:
Fat Freddy's cat zei:

pFF kheb hier van ander mensen hun "tripreportjes" gelezen
En als daar iemand zegt van : ik heb een reuzeportie paddo's gepakt
of zoveel lsd die avond binne gehad, antwoorden ze : wow, straf verhaal en blablabla
Ok ik weet da ik toen mss wel overdreven heb,
mor ik weet heus wel wanneer dak moet stoppe dak nie neerga!!
En wtf is da altijd met die leeftijd :openmouth:
En ik heb da nog nooit voorgehad ze ..
Als ik nu uitga slik ik 1 pilletje per weekend
Dus ofwel 1tje op 1 avond, en als ik 2 dagen uitga telkens een halfke
En ja als et schoolvakantie is, blijf ik is met vriende en houde we zo e feesje
Mor et was heus nie mijn bedoeling om hier te ligge opscheppe van : eej manne, kheb keiveel pille gepakt vant weekend en zwaar ligge snuive en kwas zot aant worde en kheb toen ziek in mn bed gelege en volgend weekend gaanek coke snuive !!!

Nee egt nie :(

Mor ik snap da wel da iedreen belachelijk doe tege mij
omdak hier de jongste ben wss ..
En ik weet er niet ALLES over, mor doe nu ook nie alsofkik achterlijk ben éh

Kdacht van : ok, een drugsforum, kan wel plezant zijn om met andere gebruikers erover te prate (handig voor vrage, of ook gwn om wa met elkaar wa fun hebbe :beer: )
Mor as jullie je hier hebbe aangemeld om ander mense af te breke .. Toftof :wink:

We willen gewoon voorkomen dat je je leven verragt.

Obsessed

Belezen gebruiker
Raar hé dit forum :P De ene keer breken ze je af de andere geef juichen ze je toe :P Maarjah , zij heetf er van geleerd , denk ik , is dat niet het belangrijkste ? :grin:

spacekonijn

Badass junkie
Obsessed zei:
Raar hé dit forum :P De ene keer breken ze je af de andere geef juichen ze je toe :P Maarjah , zij heetf er van geleerd , denk ik , is dat niet het belangrijkste ? :grin:

dat we drugsgebruiken betekend gelukkig nog niet dat we allemaal zoiets hebben van smijt maar zoveel mogelijk drugs in je lichaam dat is vet :wink:

Party_Princezz

Obsessed zei:

De meeste mensen leren pas hun les als ze iets zélf hebben meegemaakt en zélf ondervonden hebben, niet door waarschuwingen van andere personen ..
Ik heb alle waarschuwingen gelezen, maar gewoon de manier van sommigen stond mij nie aan :angry:
De antwoorden van fneawognfkgln, SpacingBen, Mac... , mathijs,
platypus, jacey en roaren*, dààr heb ik iets aan gehad ..
Nu niet dat ik volledig zou stoppen met slikken/snuiven, maar een serieuze en gemeende waarschuwing zoals zij gaven, dede mij tog even nadenken ..
Reacties van Fat Freddy's cat en spacekonijn helpen geen klote :kots:
Zo reagere maakt mense alleen mor kwaad
En vooral als ge begint te zegge dat iemand dom of naief is :angry:

Tege Obsessed : dit forum is soms idd raar :confused:

spacekonijn

Badass junkie
volgens mij heb ik jou in andere topics wel degelijk normaal advies gegeven en je geprobeerd duidelijk te maken waar je mee bezig bent.

als je daarna aankomt zetten met een of ander coke party verhaal en mensen van 20 die je kent die ook kapot gaan van drugs en dat als excuus gebruikt dat je zelf ook wel kan gebruiken vind ik je dom en naief en heb ik het idee dat het toch geen zin heeft .

wat had je dan verwacht ?

Party_Princezz

spacekonijn zei:
volgens mij heb ik jou in andere topics wel degelijk normaal advies gegeven en je geprobeerd duidelijk te maken waar je mee bezig bent.

als je daarna aankomt zetten met een of ander coke party verhaal en mensen van 20 die je kent die ook kapot gaan van drugs en dat als excuus gebruikt dat je zelf ook wel kan gebruiken vind ik je dom en naief en heb ik het idee dat het toch geen zin heeft .

wat had je dan verwacht ?

Mor iedreen doet nu precies ofkik ineens nen junk ben
omdak is e weekendje wa uitbundig zen geweest
Ik zeg niet dat ik slik/snuif omdat anderen dat ook doen
en dat ik dat weekend veel heb gebruikt, omdat sommigen van
mn vriende kapotgaan van de drugs ..
DAT HEB IK HELEMAAL NIE GEZEGD
Ik zei dat ik niet ben gecrasht en dat ik goed weet wat ik aankan
Ik ga me niet doodsnuive of doodslikke hoor :confused:

En zo 1 keertje wat overdrijve is momenteel nog nie voor
herhaling vatbaar, maar ik heb het meegemaakt en nu weetk wat het is
en nu weetk beter wat ik aankan en tot waar dat het leuk is ..
En aan de ene kant ben ik blij dat ik dat gedaan heb,
ik heb er veel uit geleerd (niet alleen over drugs zelf, maar ook over de mensen die erbij waren) en ook al was ik wat aan het doordraaien,
toch heb ik me goed geamuseerd .. ook al heb ik de week erna wat afgezien en wat ziek geweest ..

Wou ik gwn ff zegge .. No hard feelings (zolang niemand er voor mij geen heeft)
Bedankt voor diegenen die bezorgd ware ..
Is niet meer nodig hoor :) Alles is onder controle :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
waar woon je ergens in antwerpen party_princezz?ik moet je adress ni weten (maar wil gwn is zien waar je ergens in antwerpen woont :mrgreen:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Party_Princezz zei:
De meeste mensen leren pas hun les als ze iets zélf hebben meegemaakt en zélf ondervonden hebben, niet door waarschuwingen van andere personen ..

Je moet voor de grap je bloeddruk eens laten meten enkele dagen na zwaar XTC gebruik.... Als je dat altijd opmeet heb je een indicatie van hoeveel je kan hebben. Dat is een betere manier om dit te weten te komen, dan uitproberen of je na 6 pillen in een uur tijd al dan niet in het ziekenhuis komt...

Party_Princezz

flash kieke zei:
ik woon tammelijk ook in wilrijk (maar ik wist wel niet dat londerzeel dicht bij wilrijk lag :confused: :mrgreen:

Da bedoelde ik nie :grin: Ik woon er ergens tussen :wink:
Als ik zou zeggen in welke gemeente ik woon, zouden er best mensen zijn die dan zouden wete wie ik ben :mrgreen:

Party_Princezz

Fat Freddy's cat zei:
Party_Princezz zei:

Je moet voor de grap je bloeddruk eens laten meten enkele dagen na zwaar XTC gebruik.... Als je dat altijd opmeet heb je een indicatie van hoeveel je kan hebben. Dat is een betere manier om dit te weten te komen, dan uitproberen of je na 6 pillen in een uur tijd al dan niet in het ziekenhuis komt...

whatever .. :rolleyes:
Das toteel geen antwoord op wa ik bedoelde :P
Snapt dus duidelijk nie wa ik met die zin bedoel
En kvin u mor zielig als gij u constant bezig houdt met zinne letterlijk te nemen en daar een sarcastische reactie op zit te geve, puur om mense te klote :wink:

spacekonijn

Badass junkie
zucht

hij bedoeld dat je door je bloeddruk te meten na zulk extreem gebruik wel kan zien wat je jezelf aandoet en je niet perse eerst in het ziekenhuis hoeft te belanden om dat te ondervinden!!

hoop dat je het begrijpt

Bovenaan