Dagelijks fruit

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dreuge zei:
Jullie proberen het forum gewoon systematisch kapot te maken.. Ik ga Freek berichten.
Neman is misschien een beter idee, die is deze maand tenminste nog online geweest. Ik heb het vandaag zelf ook gedaan. Tot nu toe nog zonder succes.

tomz0r

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
Jullie proberen het forum gewoon systematisch kapot te maken.. Ik ga Freek berichten.
Neman is misschien een beter idee, die is deze maand tenminste nog online geweest. Ik heb het vandaag zelf ook gedaan. Tot nu toe nog zonder succes.
'
Mag ik weten wat je wou melden, of is dat achter de schermen?

KoxBox

Badass junkie
tomz0r zei:
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
'
Mag ik weten wat je wou melden, of is dat achter de schermen?
Het moet toch nog een beetje stiekem blijven ook. :smoke:

Edit: ofja "mysterieus".

tomz0r

Badass junkie
Ik vind het eigenlijk wel een leuk duo, EI en Chris Pointius. EI die allemaal sarcastische grappen probeert te maken die niemand snapt, en Chris die heel geforceerd grappig probeert te zijn, wat ook niet echt lukt. Ik snap dat die twee het goed met elkaar kunnen vinden, je moet je humor toch ergens kwijt. :)

Chris Pontius

Badass junkie
Dreuge zei:
Pffffff, internet gangsters.. Ik snap niet wat ik nog op dit forum doe.

Dat heb ik om de zo veel tijd ook steeds weer. Meestal ben ik dan weer een maandje of 2 weg en dan kom ik weer terug om mensen af te zeiken mensen het hier zo aangenaam mogelijk te maken met behulp van mijn mod verantwoordelijkheden.

Dreuge

Badass junkie
Dat hier 2 puberale ventjes die het toevallig tot mod geschopt hebben de boel een beetje zitten te verzieken door onschuldige mensen (Flameon) systematisch af te zeiken.. Niet alleen slecht voor de kwaliteit en populairiteit van het forum, maar freekie loopt zo ook geld mis van mensen die geen donateur willen worden op een kut forum, waardoor hij zelf moet gaan betalen. Aangezien hij bijna nooit online is denk ik niet dat hij dat wil doen en ik vrees dat het forum dan offline gaat...

Chris Pontius

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik vind het eigenlijk wel een leuk duo, EI en Chris Pointius. EI die allemaal sarcastische grappen probeert te maken die niemand snapt, en Chris die heel geforceerd grappig probeert te zijn, wat ook niet echt lukt. Ik snap dat die twee het goed met elkaar kunnen vinden, je moet je humor toch ergens kwijt. :)

Als ik je nou alleen al quote, maar er vervolgens totaal inhoudelijk niet op in ga, krijg je dan ook al een hard plassertje? :)

tomz0r

Badass junkie
Dreuge zei:
Dat hier 2 puberale ventjes die het toevallig tot mod geschopt hebben de boel een beetje zitten te verzieken door onschuldige mensen (Flameon) systematisch af te zeiken.. Niet alleen slecht voor de kwaliteit en populairiteit van het forum, maar freekie loopt zo ook geld mis van mensen die geen donateur willen worden op een kut forum, waardoor hij zelf moet gaan betalen. Aangezien hij bijna nooit online is denk ik niet dat hij dat wil doen en ik vrees dat het forum dan offline gaat...

Je vergeet dat elke andere mod gewoon 8 uur slaapt, en niet 2 uur. Hier is het forum dus gewoon 22 uur per dag schoon en up-to-date :sunglasses:

Chris Pontius

Badass junkie
tomz0r zei:
Dreuge zei:

Je vergeet dat elke andere mod gewoon 8 uur slaapt, en niet 2 uur. Hier is het forum dus gewoon 22 uur per dag schoon en up-to-date :sunglasses:

Precies! Daarom vindt Freak ons veel te leuk.
Waarschijnlijk voedt hij op de een of andere manier mijn insomnia zelfs.

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
deadlock zei:
counterstrikert zei:
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.
De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen.
Nou nee is niet helemaal waar, want B12 zit namelijk gewoon in alpro soya producten.

Code:
Vegetariërs maken zich terecht zorgen over B12, al bestaat er hiervoor een zeer gemakkelijke oplossing. Vroeger was het niet moeilijk om voldoende van deze vitamine binnen te krijgen. In culturen met plantaardige diëten, groeien de micro-organismen die B12 produceren in de bodem en blijven zij aan de wortelgroenten hangen. Traditionele Aziatische miso en tempeh bevatten grote hoeveelheden B12. Maar met de industrialisatie van de produktie en door verbeterde hygiëne, werd deze bron van B12 uitgeschakeld. Vlees-eters krijgen B12 door de micro-organismen die leven in het vlees dat zij opeten.

Al zijn gevallen van B12 deficiëntie (tekort) zeer ongewoon, het is toch belangrijk om te zorgen voor een goede, betrouwbare bron van deze vitamine. Goede bronnen zijn alle gebruikelijke veelvoudige vitamines (waaronder ook de vegetarische vitamines), verrijkte cereals, en verrijkte sojamelk. Vooral zwangere vrouwen en moeders die borstvoeding geven, moeten ervoor zorgen voldoende vitamine B12 te hebben.

bron: klik

KoxBox

Badass junkie
Trouwens, soja is slecht voor mannen. Er zit een plantaardige vorm van oestrogeen in.
Verklaart natuurlijk wel waarom je als een wijf zit te hameren op gezonde voeding. :smoke:

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd. En ze groeien tegenwoordig ook sneller waardoor er meet water als vitamines in zitten. Wel jammer eigenlijk.. Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder, wel duurder..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
counterstrikert zei:
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wordt hier wat lakser in. Normaal kocht ik elke dag een banaan of appel bij de AH to go. Gewoon maar wat extra fruit kopen.

Oom Klaas

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.

True! :grin:

Bovenaan