Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Olijfboompje zei:Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Het heeft wel wat weg van fruit.
Een aanrader is vers fruit na gebruik.Chris Pontius zei:Olijfboompje zei:Dextro Amfetamine ruikt ook zo lekker.Aalpoepert zei:Appeltjespep
Het heeft wel wat weg van fruit.
Dan had ik eens vers fruit geprobeerd als ik jou was.
Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
YawningMan zei:Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
Wortels daarentegen zijn daarentegen een van de meest vitaminerijke.
Flameon zei:YawningMan zei:Tomaten zijn alleen vrij hoog in vitamine C, niet heel bijzonder.Flameon zei:Hoe gezond zijn tomaten? en wortels?
Wortels daarentegen zijn daarentegen een van de meest vitaminerijke.
Dan moet ik eens wat wortels mee plukken hier uit de appie![]()
Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezienluchtigtoetje zei:tomaten en wortels zijn alleen geen fruit(maar groente en een nachtschade)
YawningMan zei:Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezienluchtigtoetje zei:tomaten en wortels zijn alleen geen fruit(maar groente en een nachtschade)
![]()
Wortel daarentegen...
Oom Klaas zei:Alleen belachelijk duur
Oom Klaas zei:Ik koop liever veel fruit en gooi het zelf in de blender![]()
jcutter zei:Fucking hell, ik ben vader en seropositief![]()
Ik weet het wel, het interesseert me alleen niet zo veeljcutter zei:![]()
Je weet niet hoe bang ik ben
jcutter zei:Kan mezelf pas op 4 februari laten testen![]()
Chris Pontius zei:Oom Klaas zei:Ik koop liever veel fruit en gooi het zelf in de blender![]()
Pfff dan moet je veel te veel zelf doen.![]()
Wat is dat nou voor een stoner-instelling?![]()

Oom Klaas zei:Heb je al wat binnen trouwens, van de eerste zending?
Anders waag ik me nog aan een tweede poging, wat ik me nu pas weer bedenk![]()
Casplantje. zei:Ik eet iedere ochtend braaf mijn kiwi. Een kiwi omdat het de gezondste is van alle fruitsoorten (op zwarte bessen na schijnbaar) en zo hoef ik maar 1 kiwi te eten i.p.v. 5 appels of zoiets.. Kiwi is daarom denk ik de meest efficiënte fruitsoort, omdat je zo toch op een betaalbare manier je dosis vitaminen binnenkrijgt.
cropp zei:De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden