Dagelijks fruit

Einstein

Badass junkie
Aardbeien zijn ook nuchter al de bom :sunglasses:
Ik eet wel dagelijks fruit, maar geen 2 stuks per dag. Bovendien heb ik nog altijd het liefst een patat speciaal :sunglasses:

YawningMan

Belezen gebruiker
luchtigtoetje zei:
tomaten en wortels zijn alleen geen fruit :grin: (maar groente en een nachtschade)
Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezien :wink:
Wortel daarentegen...

Chris Pontius

Badass junkie

wh00pwh00p

luchtigtoetje

Badass junkie
YawningMan zei:
luchtigtoetje zei:
tomaten en wortels zijn alleen geen fruit :grin: (maar groente en een nachtschade)
Culinair gezien wordt het gezien als een groente maar het is toch echt een vrucht, dus fruit, botanisch gezien :wink:
Wortel daarentegen...

Maar het werkt toch hetzelfde als bij aardappels? De plant is giftig maar de aardappel zelf niet?

Dan is het toch en nachtschade?

Oom Klaas

Badass junkie
Ik koop liever veel fruit en gooi het zelf in de blender :grin:

Maar lekker is dat spul wel van de AH, af en toe kocht ik het zelfs ook weleens.
Nu zit ik lekker aan de mandarijnen :sunglasses:

Oom Klaas

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Oom Klaas zei:
Ik koop liever veel fruit en gooi het zelf in de blender :grin:

Pfff dan moet je veel te veel zelf doen. :openmouth:
Wat is dat nou voor een stoner-instelling? :angry:

Fruit in de aanbieding zodat je nog geld over houd voor een halve gram cheese :grin:

Heb je al wat binnen trouwens, van de eerste zending?
Anders waag ik me nog aan een tweede poging, wat ik me nu pas weer bedenk :beer:

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Heb je al wat binnen trouwens, van de eerste zending?
Anders waag ik me nog aan een tweede poging, wat ik me nu pas weer bedenk :beer:

Nope, gisteravond heb ik nog gekeken voordat ik vertrok (zit nu weer @ spijk).
Ik hoorde alleen dat de post-meneertjes weer gingen staken binnenkort?

Oom Klaas

Badass junkie
Geef ze eens ongelijk, ze worden op een best lelijke manier d'r uitgewerkt.
Ik ga straks wel kijken of ze in den helder nog herrer hebben, in schagen zijn ze door de voorraad heen en krijgen ze het ook niet meer de komende tijd :(
Anders word het cheese :sunglasses:

Inhale

Bewuste gebruiker
Sinds ik vaak 's avonds werk eet ik wel een stuk minder groente. Ik ben wel van plan dit te vervangen door meer fruit te kopen, en dat overdag op te eten. Alleen vergeet ik dit elke keer weer, of ben te lui om fruit te halen. (zoals nu)

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik eet iedere ochtend braaf mijn kiwi. Een kiwi omdat het de gezondste is van alle fruitsoorten (op zwarte bessen na schijnbaar) en zo hoef ik maar 1 kiwi te eten i.p.v. 5 appels of zoiets.. Kiwi is daarom denk ik de meest efficiënte fruitsoort, omdat je zo toch op een betaalbare manier je dosis vitaminen binnenkrijgt.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Casplantje. zei:
Ik eet iedere ochtend braaf mijn kiwi. Een kiwi omdat het de gezondste is van alle fruitsoorten (op zwarte bessen na schijnbaar) en zo hoef ik maar 1 kiwi te eten i.p.v. 5 appels of zoiets.. Kiwi is daarom denk ik de meest efficiënte fruitsoort, omdat je zo toch op een betaalbare manier je dosis vitaminen binnenkrijgt.

laat mij dan allergisch zijn voor kiwi's :openmouth:

seth

Gast
Ik heb een kistje mandarijntjes! dus hier word een hoop fruit gegeten. ( fruit is trouwens het enige wat ik vlot binnen krijg als ik op speed zit)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Tegenwoordig gok ik toch zo'n 6 mandarijntjes per dag, 1 banaan, en nu zijn er ook druiven in huis :hearteyes:

Zo lekker, en al helemaal als je stoned/trippend bent...

cropp

Badass junkie
De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden

Bovenaan