Ik drink wel veel sinaasappelsap, citroensap, ace drink en ik slik iedere dag een vitaminepil.Dreuge zei:cropp zei:De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden
veel plezier met je scheurbuik
Ik drink wel veel sinaasappelsap, citroensap, ace drink en ik slik iedere dag een vitaminepil.Dreuge zei:cropp zei:De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden
veel plezier met je scheurbuik
Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.counterstrikert zei:Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Dreuge zei:Eet jij elke dag (2 stuks) fruit?
counterstrikert zei:Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Goh wat zijn we bij de hand..Exceptional Insight zei:Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.counterstrikert zei:Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Je schrijft het als bijdehand. Heb je voor mij een onderzoek waaruit blijkt dat vleesvervangers gezonder zijn?counterstrikert zei:Goh wat zijn we bij de hand..Exceptional Insight zei:Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.counterstrikert zei:Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.luchtigtoetje zei:counterstrikert zei:Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook vegetarier en ik eet ook af en toe vlees vervangende producten. Maar er missen wel een aantal dingen die je nodig hebt, die je wel weer vind in noten en kaas![]()
De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen.counterstrikert zei:Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.
En waar denk jij dat dat vandaan komt?Flameon zei:1 tablet B12 voldoende per dag?
deadlock zei:En waar denk jij dat dat vandaan komt?Flameon zei:1 tablet B12 voldoende per dag?
En waar denk jij dat die vitamine B12 vandaan komt?Flameon zei:Uit mijn bol en omdat op het doosje vit b12 van de appie staat: 1x per dag
deadlock zei:En waar denk jij dat die vitamine B12 vandaan komt?Flameon zei:Uit mijn bol en omdat op het doosje vit b12 van de appie staat: 1x per dag
FFS. Domme mongool.Flameon zei:Uit die vitaminepil B12 van de appie/kruidvat
deadlock zei:FFS. Domme mongool.Flameon zei:Uit die vitaminepil B12 van de appie/kruidvat
Ik vind het echt te schattig dat een stoere jongen als jij een fruit topic opentDreuge zei:Eet jij elke dag (2 stuks) fruit? Gebruik dit topic om jezelf er aan te herinneren![]()
Ik heb nu nog geen fruit op omdat ik dat meestal 's avonds eet, maar gisteren heb ik een banaan en een paar mandarijntjes gegeten.
Drientje zei:Ik vind het echt te schattig dat een stoere jongen als jij een fruit topic opentDreuge zei:Eet jij elke dag (2 stuks) fruit? Gebruik dit topic om jezelf er aan te herinneren![]()
Ik heb nu nog geen fruit op omdat ik dat meestal 's avonds eet, maar gisteren heb ik een banaan en een paar mandarijntjes gegeten.![]()
![]()
Vandaag alleen fruit gegeten verder niets. In de ochtend twee grote appels met een glas water, als lunch een banaan een appel en drie mandarijnen en als avond eten een grote fruit cocktail met meloen, peer, banaan en appel en een granaat appel toe.
Pfffff.
Drientje zei:Ik vind het echt te schattig dat een stoere jongen als jij een fruit topic opent![]()
![]()
Exceptional Insight zei:Fuck, wat lees ik nou? Fruit is niet stoer? Dan ga ik gelijk maar even deze mandarijnen wegflikkeren.
Ik houd van jou!Chris Pontius zei:Exceptional Insight zei:Fuck, wat lees ik nou? Fruit is niet stoer? Dan ga ik gelijk maar even deze mandarijnen wegflikkeren.
Wel naast de prullenbak he!
Ow fuck... biologisch afbreekbaar.![]()
Dreuge zei:Dit bedoelde ik dus o.a. in dat andere topic. Elkaar te veel quoten om aan iedereen te laten zien dat jullie vriendjes zijn..
Exceptional Insight zei:Tering, dan heb ik veel vrienden.
Jij ziet dingen die er niet zijn, AT zonder duikbril.Dreuge zei:Ooooo, gaan we betweterig doen? Vrouwelijke RabbitHole![]()
Exceptional Insight zei:Jij ziet dingen die er niet zijn, AT zonder duikbril.Dreuge zei:Ooooo, gaan we betweterig doen? Vrouwelijke RabbitHole![]()
Je lacht alleen maar omdat je m'n vriend bent.Chris Pontius zei:Exceptional Insight zei:Jij ziet dingen die er niet zijn, AT zonder duikbril.Dreuge zei:Ooooo, gaan we betweterig doen? Vrouwelijke RabbitHole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij begon erover.Dreuge zei:Jezus jullie zijn echt vervelend![]()
Maar het is net als voetbal; Winnen is veel beter dan gelijk.Chris Pontius zei:Daar heb jij dan weer gelijk in.