Dagelijks fruit

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.

jcutter

Badass junkie
Dreuge zei:
Eet jij elke dag (2 stuks) fruit?

luchtigtoetje

Badass junkie
counterstrikert zei:

dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook vegetarier en ik eet ook af en toe vlees vervangende producten. Maar er missen wel een aantal dingen die je nodig hebt, die je wel weer vind in noten en kaas :)

counterstrikert

Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Goh wat zijn we bij de hand..

deadlock

Badass junkie
counterstrikert zei:
Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Goh wat zijn we bij de hand..
Je schrijft het als bijdehand. Heb je voor mij een onderzoek waaruit blijkt dat vleesvervangers gezonder zijn?

counterstrikert

luchtigtoetje zei:
counterstrikert zei:

dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook vegetarier en ik eet ook af en toe vlees vervangende producten. Maar er missen wel een aantal dingen die je nodig hebt, die je wel weer vind in noten en kaas :)
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.

deadlock

Badass junkie
counterstrikert zei:
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.
De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen.

deadlock

Badass junkie
Ter aanvulling: Iedereen weet dat lekkerbekjes en vissticks kant en klaar in de zee gevangen worden.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vergeet het momenteel heel vaak eigenlijk. In de zomer eet ik daarentegen gigantisch veel fruit. Vind het ook heel erg lekker, vooral fruitsalades en aardbeien op beschuit/brood :hearteyes: :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Dreuge zei:
Eet jij elke dag (2 stuks) fruit? Gebruik dit topic om jezelf er aan te herinneren :grin:

Ik heb nu nog geen fruit op omdat ik dat meestal 's avonds eet, maar gisteren heb ik een banaan en een paar mandarijntjes gegeten.
Ik vind het echt te schattig dat een stoere jongen als jij een fruit topic opent :hearteyes: :hearteyes:

Vandaag alleen fruit gegeten verder niets. In de ochtend twee grote appels met een glas water, als lunch een banaan een appel en drie mandarijnen en als avond eten een grote fruit cocktail met meloen, peer, banaan en appel en een granaat appel toe.

Pfffff.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
Dreuge zei:
Eet jij elke dag (2 stuks) fruit? Gebruik dit topic om jezelf er aan te herinneren :grin:

Ik heb nu nog geen fruit op omdat ik dat meestal 's avonds eet, maar gisteren heb ik een banaan en een paar mandarijntjes gegeten.
Ik vind het echt te schattig dat een stoere jongen als jij een fruit topic opent :hearteyes: :hearteyes:

Vandaag alleen fruit gegeten verder niets. In de ochtend twee grote appels met een glas water, als lunch een banaan een appel en drie mandarijnen en als avond eten een grote fruit cocktail met meloen, peer, banaan en appel en een granaat appel toe.

Pfffff.

Dat kan natuurlijk ook, de wekelijks benodigde hoeveelheid fruit op 1 dag nemen :P

Ik doe dat in de zomer ook heel vaak. Vind dat fruit met warm weer echt het lekkerste om te eten :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Niet dat ik verder geen fruit eet, toevallig had ik vandaag een fruit dag. Ik eet echt kilo's mandarijnen en appels weg. :hearteyes:

Dreuge

Badass junkie
Drientje zei:

Als ik zo stoer was had ik wel iets tegen je gezegd toen ik een meter van je vandaan zat in het Paard :angry: Een grappige opmerking over SM, pepverslaving of je kisten ofzo.

Edit: of iets over die tattoo en naaktfoto die je had gepost.
Edit2: ik had minstens m'n middelvinger op kunnen steken :angry:

Dreuge

Badass junkie
Dit bedoelde ik dus o.a. in dat andere topic. Elkaar te veel quoten om aan iedereen te laten zien dat jullie vriendjes zijn..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
Fuck, wat lees ik nou? Fruit is niet stoer? Dan ga ik gelijk maar even deze mandarijnen wegflikkeren.

Wel naast de prullenbak he!

Ow fuck... biologisch afbreekbaar. :angry:
Ik houd van jou!

Dreuge, hier heb je een voorbeeld waar ik naar vroeg!

Edit: Wow, jij bent snel!

Dus als ik het goed begrijp, quote ik mensen om te laten zien dat ze mijn vrienden zijn. Tering, dan heb ik veel vrienden.

Chris Pontius

Badass junkie
Dreuge zei:
Dit bedoelde ik dus o.a. in dat andere topic. Elkaar te veel quoten om aan iedereen te laten zien dat jullie vriendjes zijn..

Nee, dat had ik bij iedereen kunnen zeggen omdat het "stoer" is om iets buiten de prullenbak te gooien.

*Mompelt iets over confirmation bias ofzeau*

Chris Pontius

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Tering, dan heb ik veel vrienden.

Now I got a friend who spends his life
Stabbing my picture with a bowie knife
Dreams of strangling me with a scarf
When my name comes up he pretends to barf
I’ve got a million friends!

Bovenaan