Ik ken ze wel goed maar hun raden iedereen ong. alles af :P GHB moest ik ook nooit doen :P Mwah kvind het toch best leukspacekonijn zei:misschien kennen die mensen hem wel goed en vinden ze het niet verstandig ... you never know
dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezienKzit psychisch goed in elkaar hoorspacekonijn zei:dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangendus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
spacekonijn zei:dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangendus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
slipperman zei:Ik ben van plan binnekort eens LSD te proberen. De meeste mensen raden me dit sterk af maar toch MOET ik het gewoon een keer proberen. Hoeveel zal ik innemen voor de eerste keer? Een half zegeltje?
Danny
Colaiuta zei:kijk er maar mee uit maat... zorg dat je je volledige trip uitzit op een plek waar je je op je gemak voelt! en zorg dat je niet in je eentje die zooi neemt want in je eentje trippen is niks aan..
Daan
-ToXiC- zei:nee balon ik bedoelde of jij wel zeg maar weer heftige effecten hebt gehad door bij te nemen bij acid. Als ik bijneem halverwege zeg maar, duurt alleen mn trip wat langer, maar het heftige komt niet terug
lijkt me ook, maar lijkt me niet fijn je 1e keer. aangezien je dan niet weet wat er gaat gebeuren.Bal0n zei:Colaiuta zei:kijk er maar mee uit maat... zorg dat je je volledige trip uitzit op een plek waar je je op je gemak voelt! en zorg dat je niet in je eentje die zooi neemt want in je eentje trippen is niks aan..
Daan
Onzin, solo trips zijn ontzettend inzichtvol.
ja dat scheelt al wel lijkt me inderdaad. ik heb helemaal geen trip ervaring, moet ik binnekort echt 1x keer. maar kan nog geen slachtoffer vinden die het samen met mij wil doen!Bal0n zei:Ik was ook een beetje sceptisch in het begin, maar ik heb me er overheen gezet door te denken: "Er zit nooit te veel op 1 blotter." Dus toen heb ik een halve genomen, alleen, de eerste keer.
Ik had wel redelijk wat ervaring met paddo's though.
ja dat scheelt al wel lijkt me inderdaad. ik heb helemaal geen trip ervaring, moet ik binnekort echt 1x keer. maar kan nog geen slachtoffer vinden die het samen met mij wil doen!
Onzin, solo trips zijn ontzettend inzichtvol.
Met een beetje wilskracht kun je je gedachtes goed sturen en het heel gezellig met jezelf hebben!Colaiuta zei:Onzin, solo trips zijn ontzettend inzichtvol.
ja da klopt je leert wel veel... maar alleen trippen VIND IK ECHT AFSCHUWELIJK, 1 keer gedaan en een hele nacht op bed gelegen en nadenke nadenke nadenke en slape? ho maar
Waterpijp zei:Ik snap niet dat mensen alleen trippen niet boeiend vinden.. lekker experimenteren met je brains en je zelf.. muziek lijkt me zoooo fucking vet, LSD + pink floyd = trippen! met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen!![]()
verwacht niet dat je met LSD zoooveel verder in jezelf komt dan met paddo's hoor....Waterpijp zei:met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen!![]()
spacekonijn zei:Waterpijp zei:al vind ik lsd wel leuker en prettiger

Waterpijp zei:spacekonijn zei:Waterpijp zei:al vind ik lsd wel leuker en prettiger
Dat bedoel ik dan maar weer he :P![]()