• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer disso: 2f-dck

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Ik heb toch al een poosje nieuwsgierigheid naar een disso zoals ketamine. Op dit forum kwam ik er achter dat 2f-dck verboden gaat worden. Met wat ik gelezen had, leek het mij wel een goed stofje om kennis te maken met de disso-ervaring. Dus grammetje gekocht.
Vakantie, leek me wel ideaal om het eens te proberen.
95 mg op m'n weegschaaltje, verdeeld over 4 porties, de porties waren niet gelijk maar mooi oplopend. Zo begon ik met het kleinste hoopje op te snuiven (zal ongeveer 20 mg zijn). Hier voelde ik weinig van, kwartiertje later 2e, beetje dronken achtig, verder niets noemenswaardig. Kwartiertje later 3e, nu voelde ik wel wat meer, dissociatief kan ik het niet noemen, ik voelde me juist heel fijn in m'n lichaam, eigenlijk een beetje tegenovergesteld aan dissociatief.
Ik zat met m'n vrouw wat tv te kijken en ik besloot muziek te gaan luisteren, voor m'n gevoel deed de keta z'n werk wel.
Muziek (psytrance)kwam beter binnen, ik vond het opvallend dat de bassen wat minder aanwezig leken, de melodieën kwamen beter binnen. Met ogen dicht wel visuals gehad, al vond ik het anders dan bij psychedelica, ik ervaarde de visuals meer als gedachten of zo. Was wel fijn.
Tijd voor een plasje, dit was de eerste keer sinds inname dat ik van de bank opstond, dat was wel een funny ervaring, lopen ging een beetje alsof het automatisch ging.
Terug van het plassen laatste hoopje opgesnoven, effecten namen wat toe maar niet spectaculair.
Ik vond dit wel een fijne toestand, ik heb nog 2 keer een beetje bijgenomen om op dat niveau te blijven.
Bij de toiletgangen kon ik merken dat ik af en toe flink vaag was, bij traplopen leek het bijvoorbeeld voor een moment dat er alleen maar trap was. Met m'n Schatje nog een potje mariokart gespeeld, wat verrassend goed ging, ik had ondanks m'n vaagheid best een goede focus, bewegen was f en toe wel raar en dus moeilijk.
Ik heb om half negen m'n eerste snuifje genomen, m'n laatste ongeveer een uur. Om half drie voelde ik nog effecten. Nog ff lekker gemediteerd en zo in slaap gevallen.
Nu de dag erna nog een beetje een vaag gevoel, verder voel ik me prima.

Ik vond het een goede ervaring, ik denk dat ik de volgende keer wel wat verder ga, misschien daarna eens proberen holen.

Bovenaan