Binnekort eerste keer LSD.

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik ben van plan binnekort eens LSD te proberen. De meeste mensen raden me dit sterk af maar toch MOET ik het gewoon een keer proberen. Hoeveel zal ik innemen voor de eerste keer? Een half zegeltje?
Danny

Wortel

Bewuste gebruiker
Oke :) Ook werd er mij verteld dat je met gemak een jaar in een trip kan blijven hangen. Zelf geloof ik het niet echt maar is dat echt zo :confused:?

Bal0n

Badass junkie
Ik ben begonnen met een halfje en had een prachtige ervaring. En laat die mensen die het je afraden eens wat informatie zoeken, zo vermoeiend vind ik dat.

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
misschien kennen die mensen hem wel goed en vinden ze het niet verstandig ... you never know
Ik ken ze wel goed maar hun raden iedereen ong. alles af :P GHB moest ik ook nooit doen :P Mwah kvind het toch best leuk :grin:

spacekonijn

Badass junkie
dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangen :rolleyes: dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangen :rolleyes: dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
Kzit psychisch goed in elkaar hoor :)

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:

Ah zo, ja daar heb je gelijk in :)

MarijN

Newbie
jup, halfje is mooi om mee te beginnen... meer kan altijd nog :wink:
ik zou het moment dat je het neemt goed uitzoeken want zo'n trip duurt (ookal neem je maar een halfje) toch echt wel een behoorlijke tijd en je zal bijv. ook echt niet kunnen slapen als je nog midden in je trip zit

zo was ik een keer thuis gaan trippen... leuke trip enzo hoor maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (zat in mijn kamer... muziek te luisteren enzo..) en wou ik eigenlijk wel eens gaan slapen... maar dat kon ik mooi vergeten :)

Waterpijp

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Ik ben van plan binnekort eens LSD te proberen. De meeste mensen raden me dit sterk af maar toch MOET ik het gewoon een keer proberen. Hoeveel zal ik innemen voor de eerste keer? Een half zegeltje?
Danny

Als je gehad hebt, maak je dan ook een report? Ben altijd erg benieuwd hoe de trip was.

Bal0n

Badass junkie
En wacht ajb een uur of 2 a 3 voordat je weer wilt bij doseren, LSD kan heel erg langzaam op komen namelijk.

Intoxicated

Wijs gebruiker
bij mij is het met bijdoseren nooit echt heftiger geworden... alleen wat langgerekter... heb jij er wel goede ervaringen mee?

Bal0n

Badass junkie
Met LSD heb ik geen slechte ervaringen, met paddo's wel. Dat was zo belachelijk intens, het was echt zo'n moeilijke ervaring ook, maar wel een hoop geleerd.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
kijk er maar mee uit maat... zorg dat je je volledige trip uitzit op een plek waar je je op je gemak voelt! en zorg dat je niet in je eentje die zooi neemt want in je eentje trippen is niks aan..

Daan

Intoxicated

Wijs gebruiker
nee balon ik bedoelde of jij wel zeg maar weer heftige effecten hebt gehad door bij te nemen bij acid. Als ik bijneem halverwege zeg maar, duurt alleen mn trip wat langer, maar het heftige komt niet terug

Bal0n

Badass junkie
Colaiuta zei:
kijk er maar mee uit maat... zorg dat je je volledige trip uitzit op een plek waar je je op je gemak voelt! en zorg dat je niet in je eentje die zooi neemt want in je eentje trippen is niks aan..

Daan

Onzin, solo trips zijn ontzettend inzichtvol.

Bal0n

Badass junkie
-ToXiC- zei:
nee balon ik bedoelde of jij wel zeg maar weer heftige effecten hebt gehad door bij te nemen bij acid. Als ik bijneem halverwege zeg maar, duurt alleen mn trip wat langer, maar het heftige komt niet terug

Ja, dat bedoelde ik ook. Met acid heb ik nooit gehad dath et intenser werd, maar ik heb nooit veel bijgedosed. Met paddo's echter was het bizar :).

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Colaiuta zei:

Daan

lijkt me ook, maar lijkt me niet fijn je 1e keer. aangezien je dan niet weet wat er gaat gebeuren.

Bal0n

Badass junkie
Ik was ook een beetje sceptisch in het begin, maar ik heb me er overheen gezet door te denken: "Er zit nooit te veel op 1 blotter." Dus toen heb ik een halve genomen, alleen, de eerste keer.

Ik had wel redelijk wat ervaring met paddo's though :).

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik was ook een beetje sceptisch in het begin, maar ik heb me er overheen gezet door te denken: "Er zit nooit te veel op 1 blotter." Dus toen heb ik een halve genomen, alleen, de eerste keer.

Ik had wel redelijk wat ervaring met paddo's though :).
ja dat scheelt al wel lijkt me inderdaad. ik heb helemaal geen trip ervaring, moet ik binnekort echt 1x keer. maar kan nog geen slachtoffer vinden die het samen met mij wil doen!

BombSki

Bewuste gebruiker
ja dat scheelt al wel lijkt me inderdaad. ik heb helemaal geen trip ervaring, moet ik binnekort echt 1x keer. maar kan nog geen slachtoffer vinden die het samen met mij wil doen!

yep same here :(

A

Anonymous

Gast
Ik wil ook lsd proberen maar iedereen is bang omdat het:
'Je hele leven in je lichaam zit'
'En daarom flashbacks kan hebben'
'Omdat je in de trip kan blijven hangen'

Ik heb een hekel aan die mythes.

Colaiuta

Bewuste gebruiker

ja da klopt je leert wel veel... maar alleen trippen VIND IK ECHT AFSCHUWELIJK, 1 keer gedaan en een hele nacht op bed gelegen en nadenke nadenke nadenke en slape? ho maar

Intoxicated

Wijs gebruiker
kheb ook wel eens een hele nacht wakker gelegen en maar nadenken, is toch gewoon vet... kbedoel, als je acid pakt weet je toch dat je de komende paar uur niet gaat slapen.

caatje

Badass junkie
Colaiuta zei:

ja da klopt je leert wel veel... maar alleen trippen VIND IK ECHT AFSCHUWELIJK, 1 keer gedaan en een hele nacht op bed gelegen en nadenke nadenke nadenke en slape? ho maar
Met een beetje wilskracht kun je je gedachtes goed sturen en het heel gezellig met jezelf hebben!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik snap niet dat mensen alleen trippen niet boeiend vinden.. lekker experimenteren met je brains en je zelf.. muziek lijkt me zoooo fucking vet, LSD + pink floyd = trippen! met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)

Dr. Tommy

Badass junkie
Waterpijp zei:
Ik snap niet dat mensen alleen trippen niet boeiend vinden.. lekker experimenteren met je brains en je zelf.. muziek lijkt me zoooo fucking vet, LSD + pink floyd = trippen! met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)

ik trip ook graag alleen!

zo leer ik mezelf echt kennena :)

spacekonijn

Badass junkie
Waterpijp zei:
met wiet/paddo's is het al gigantische belevenis. moet ik echt een keer doen! :)
verwacht niet dat je met LSD zoooveel verder in jezelf komt dan met paddo's hoor....
al kan ik het niet met zekerheid zeggen , volgens mij is er toch meer te leren uit paddo's zeg maar.
al vind ik lsd wel leuker en prettiger

Wortel

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat ik makkelijk aan LSD kon komen maar dat valt vies tegen... heb al veel dealers geprobeerd alleen ze hebben alleen: XTC, GHB, Speed, Coke, Ket, Explosion :(

Bovenaan