Binnekort eerste keer LSD.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Waterpijp zei:
spacekonijn zei:
Waterpijp zei:
al vind ik lsd wel leuker en prettiger

Dat bedoel ik dan maar weer he :P :stoned:

:wink: maar ik doelde op 'ik vind wiet/paddos AL een hele belevenis

niet dat je straks teleurgesteld bent in LSD ( wat me trouwens bijna onmogelijk lijkt ) maargoed je moet het niet zien als de grote broer van paddo's ofzo ( in my humble opinion)

Jij hebt wel LSD gehad.. hoe oud ben je?

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja het is minder... ik kan het ook echt maar eens in de zoveel tijd verkrijgen, via via via maar met een beejte geluk komt daar evrandering in

Wortel

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Ik dacht dat ik makkelijk aan LSD kon komen maar dat valt vies tegen... heb al veel dealers geprobeerd alleen ze hebben alleen: XTC, GHB, Speed, Coke, Ket, Explosion :(
Eindelijk heb iemand gevonden die aan zegels kan komen :grin: Prijs moet ie nog navragen maar dat maakt niet uit :grin:

caatje

Badass junkie
slipperman zei:
slipperman zei:
Ik dacht dat ik makkelijk aan LSD kon komen maar dat valt vies tegen... heb al veel dealers geprobeerd alleen ze hebben alleen: XTC, GHB, Speed, Coke, Ket, Explosion :(
Eindelijk heb iemand gevonden die aan zegels kan komen :grin: Prijs moet ie nog navragen maar dat maakt niet uit :grin:
kwou dat ik jou persoonlijk kende hihi

Frisko

Badass junkie
caatje zei:
slipperman zei:
slipperman zei:
kwou dat ik jou persoonlijk kende hihi
zegels zijn hier in een vingerknip te krijgen hoor....beetje mensen @ goa's aanspreken en je kan zelf aan liquid lsd komen... :grin:

Deranged

Badass junkie
Ik heb dus 4 papertrips weten te bemachtigen, en nu ook eindelijk iemand zo ver gekregen om mee te doen. Hoe kan ik ze eigenlijk het beste innemen? En meteen met 2 beginnen is denk geen goed idee? :stoned:

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
dat is een ander verhaal als ze alles afraden , maar wij weten natuurlijk niet hoeveel verstand je vrienden van jou psychische toestand hebben en hoeveel verstand ze van LSD hebben, maar ik lees nu net dat ze het hadden over een jaar blijven hangen :rolleyes: dus bal0n ik snap je , had dat stukje ff over t hoofd gezien
Ja ze geloven allemaal ook echt de verhalen van mensen die de rest van der leven dachten dat ze Peter Pan waren etc.
Best gelachen van het weekend toen iemand dat verhaal vertelde dat hij iemand kende die zijn vader had vermoord omdat hij dacht dat, dat hij kapitein haak was. En zijn Kapitein haak (zijn vader) die hield zijn vriendin (tinkerbell) vast.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Lsd is alleen gevaarlijk als je zelf al een half gare bent en er dan bv ook nog eens behoorlijk wat bij zuipt...dan kan je iid dingen gaan doen die je achteraf liever niet had gedaan..maarja dan moet je wel al psychotische gedachten hebben van jezelf,lsd is namelijk juist heel vriendelijk.

Al die rare verhaaltjes over lsd word ik ook helemaal moe van,Hawaainse paddos zijn bv veel erger in de zin van dat je denkt dat je gek wordt...

Dus als je van jezelf weet dat je ergens een storing in je bolletje hebt moet je gewoon helemaal niet trippen..

Of mischien toch 1x om die knoop eruit te halen dan hehe :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Lsd is alleen gevaarlijk als je zelf al een half gare bent en er dan bv ook nog eens behoorlijk wat bij zuipt...dan kan je iid dingen gaan doen die je achteraf liever niet had gedaan..maarja dan moet je wel al psychotische gedachten hebben van jezelf,lsd is namelijk juist heel vriendelijk.

Al die rare verhaaltjes over lsd word ik ook helemaal moe van,Hawaainse paddos zijn bv veel erger in de zin van dat je denkt dat je gek wordt...

Dus als je van jezelf weet dat je ergens een storing in je bolletje hebt moet je gewoon helemaal niet trippen..

Of mischien toch 1x om die knoop eruit te halen dan hehe :grin:
Keb nooit moordnijgingen :) Maar zo`n peter pan verhaal lijkt me echt vet om mee te maken gek :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Waterpijp zei:
Ik heb elke keer weer bij paddo's dat ik de terug keer naar de realiteit eng vind...

Eng?Waarom dat dan? Zie je dr normaal eng uit ofzo? :)
Ik baal er wel altijd van met paddo's dat ik terug kom omdat het juist zo relaxed was beetje kort...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Hoe mooi? de laatste keer ging het raar, ik moest nog heeeel veel doen voor school en dat kwam ineens heel vaag aan.

En als ik dan aan de wereld zou gaan denken, zou ik juist in een diepe afgrond storten DENK ik.. aangezien jullie wel weten dat ik het niet zo heb op deze manier van hoe we met de wereld omgaan.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
Psychonaut1976 zei:
was beetje kort...
nou daar heb je met lsd iig geen last van neem ik aan :wink:

Nee iid maar zelf dat is voor mij te kort,zou zo wel 48 uur willen rond lopen..hehe :grin: ,Hoe is het jou zaterdag vergaan by the way?

Ik heb vrijdag nacht iig overgeslagen en ben pas zaterdag avond om een uurtje of 23.30 gaan slapen :wink:

mushiemadness

Belezen gebruiker
nou van die tekeningen begrijp ik niet veel :grin:
kan je me het effect wat uileggen?
djesus gistre verschoot ik ff
men meisje wou gwn lsd doen en dies nog geen 15
benk ff beginnen flippen
ma zeeft belooft et niet te doen
was die reactie mss wa fel
mja mss wel wa offtopic

Qocaïne

Badass junkie
mushiemadness zei:
nou van die tekeningen begrijp ik niet veel :grin:
kan je me het effect wat uileggen?
djesus gistre verschoot ik ff
men meisje wou gwn lsd doen en dies nog geen 15
benk ff beginnen flippen
ma zeeft belooft et niet te doen
was die reactie mss wa fel
mja mss wel wa offtopic

Klein beetje off topic idd.. maar ik zou ook schrikken als ik hoorde dat mijn meissie LSD zou willen proberen.
Ik zou het haar niet verbieden though.. maar die is geen 15 natuurlijk.. das wel anders!

Mac...

Badass junkie
Ik weet het ook allemaal niet, van de ene kant ben ik zo nieuwsgierig, maar ben ook nog een beetje huiverig. Ik weet bv dat mijn vrienden echt niet blij met me gaan zijn als ik ooit een keer LSD zou gaan gebruiken, maar wil echt wel andere tripmiddeltjes gaan gebruiken en los van paddo's kan ik zo niks leuks kopen in de smart...
Heeft er niet nog iemand goeie tips die je zo bij de smart kan gaan halen. Salvia heeft bij mij geen effect, dus dat zou ik een beetje zonde vinden.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ik weet het ook allemaal niet, van de ene kant ben ik zo nieuwsgierig, maar ben ook nog een beetje huiverig. Ik weet bv dat mijn vrienden echt niet blij met me gaan zijn als ik ooit een keer LSD zou gaan gebruiken, maar wil echt wel andere tripmiddeltjes gaan gebruiken en los van paddo's kan ik zo niks leuks kopen in de smart...
Heeft er niet nog iemand goeie tips die je zo bij de smart kan gaan halen. Salvia heeft bij mij geen effect, dus dat zou ik een beetje zonde vinden.

Moet je niks van aantrekken,lsd stelt niet zoveel voor hoor in de zin van oow wat erg dat je dat doet....is gewoon omdat er mythes omheen hangen dat mensen zo reageren,speed bv is veel erger dat sloopt je op den duur..maar dat wist je al natuurlijk..Ik heb net een microdotje op by the way...c ya..

matthijs

Badass junkie
Mac... zei:

Ja jezus. Dat heb ik dus ook. Ik had bij een vriend van mij bijna LSD geregeld maar hij had het aan een andere vriend van hem en ook van mij verteld en ik verdenk die gast ervan dat hij heeft gezegd dat hij het me niet moest geven omdat het zo afschuwelijk was terwijl hij paddo's niet erg vindt. :angry:
Echt belachelijk en ik ben ook echt heel erg boos. Hij is zo kortzichtig. Ik kan het verdomme echt wel zelf beslissen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Mac... zei:

Ja jezus. Dat heb ik dus ook. Ik had bij een vriend van mij bijna LSD geregeld maar hij had het aan een andere vriend van hem en ook van mij verteld en ik verdenk die gast ervan dat hij heeft gezegd dat hij het me niet moest geven omdat het zo afschuwelijk was terwijl hij paddo's niet erg vindt. :angry:
Echt belachelijk en ik ben ook echt heel erg boos. Hij is zo kortzichtig. Ik kan het verdomme echt wel zelf beslissen.

Haha ik ben helemaal leip hier vanaf 15.00 4 microdots naar binnen gekiept,maar lees ik dit nou echt..dat iemand bijna lsd heeft geregeld?

Kan je wel iets bijna regelen?
Je regeld iets of niets..toch?

Haha laat maar ,,

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
mathijs zei:
Mac... zei:

Haha ik ben helemaal leip hier vanaf 15.00 4 microdots naar binnen gekiept,maar lees ik dit nou echt..dat iemand bijna lsd heeft geregeld?

Kan je wel iets bijna regelen?
Je regeld iets of niets..toch?

Haha laat maar ,,

:mrgreen: :P :grin:

Bovenaan