Binnekort eerste keer LSD.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
mushiemadness zei:
nou van die tekeningen begrijp ik niet veel :grin:
kan je me het effect wat uileggen?
djesus gistre verschoot ik ff
men meisje wou gwn lsd doen en dies nog geen 15
benk ff beginnen flippen
ma zeeft belooft et niet te doen
was die reactie mss wa fel
mja mss wel wa offtopic

Klein beetje off topic idd.. maar ik zou ook schrikken als ik hoorde dat mijn meissie LSD zou willen proberen.
Ik zou het haar niet verbieden though.. maar die is geen 15 natuurlijk.. das wel anders!

Ik ben van mening dat alle psychedelische middelen voor 18 jaar en ouder zijn om het simpele feit dat je er nog niet klaar voor bent. *geestelijke ontwikkeling*

Voor blowen vind ik 15+ wel ok..maar met mate he...anders komt er weinig van studeren hehe..

zommes

Badass junkie
^ Nou ik weet niet of alle mensen van 18 al wel klaar zijn voor sommige geestelijke ontwikkeling... en ik ken ook weer mensen van 17 die dat wel zijn.

Een grens trekken bij dit soort dingen is imo onmogelijk.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
^ Nou ik weet niet of alle mensen van 18 al wel klaar zijn voor sommige geestelijke ontwikkeling... en ik ken ook weer mensen van 17 die dat wel zijn.

Een grens trekken bij dit soort dingen is imo onmogelijk.

Tsja daar zit ook weer wat in..

Mac...

Badass junkie
Nja zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort ook mijn eerste keer LSD doen, ik verwacht er heel veel van en voel me wel enigszins op mijn gemak gesteld door de mede-forummers, nja vroeg of laat was het er denk ik toch wel van gekomen, mja moest wel ff over de drempel gehaald worden..

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nja zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort ook mijn eerste keer LSD doen, ik verwacht er heel veel van en voel me wel enigszins op mijn gemak gesteld door de mede-forummers, nja vroeg of laat was het er denk ik toch wel van gekomen, mja moest wel ff over de drempel gehaald worden..
*jaloers* ik wil ook zooo graag .. maar nog steeds geen medestanders :(

Dr. Tommy

Badass junkie
ik ben ook jaloers,heb microdots in huis maar na mijn laatste paddotrip, waarin ik totaal depressieve gevoelens had is het denk beter om voorlopig ff niet meer te trippen

helaas... :(

zommes

Badass junkie
kaalkopje zei:
ik ben ook jaloers,heb microdots in huis maar na mijn laatste paddotrip, waarin ik totaal depressieve gevoelens had is het denk beter om voorlopig ff niet meer te trippen

helaas... :(

Dan kan je inderdaad beter wachten..

Ben je door de paddotrip wel achter de oorzaak van de gevoelens gekomen?

Deranged

Badass junkie
Ik weet het ja, ze zijn volgens mij ook al vrij oud. Er is een kans dat ze zelfs al vergaan zijn, ik moet er maar eens vaart achter gaan zetten.

zakkie

Experimenterende gebruiker
lsd

Bal0n zei:
Met LSD heb ik geen slechte ervaringen, met paddo's wel. Dat was zo belachelijk intens, het was echt zo'n moeilijke ervaring ook, maar wel een hoop geleerd.

Dit is wel al van de eerste pagina, maar toch heb ik er een vraag over.
Bedoel je hier dus mee dat lsd en totaal andere trip is dan paddo's?
Want de meeste mensen zeggen dat je voor dat je lsd gaat gebruiken, toch eerst een paar keer paddo's moet gebruiken

spacekonijn

Badass junkie
Re: lsd

zakkie zei:
Bal0n zei:
Met LSD heb ik geen slechte ervaringen, met paddo's wel. Dat was zo belachelijk intens, het was echt zo'n moeilijke ervaring ook, maar wel een hoop geleerd.

Want de meeste mensen zeggen dat je voor dat je lsd gaat gebruiken, toch eerst een paar keer paddo's moet gebruiken

stel trippen is totaal niks voor jou , dan zijn paddo's misschien wel harder maar het duurt wel een STUK minder lang.
daarom is het toch beter om met paddo's te beginnen , verder is LSD zeker niet intenser dan paddo's.

Bal0n

Badass junkie
Re: lsd

zakkie zei:
Bal0n zei:

Wat Spacekonijn zegt dus. De trip vertoont wel veel overeenkomsten, maar misschien wel net zoveel verschillen. Oftewel ik kan het niet verwoorden :)

zakkie

Experimenterende gebruiker
lsd

Dat begrijp ik wel Balon. Na alles wat ik gelezen heb over trippen weet ik dat je er uren en uren over kunt vertellen.....
daarom ben ik er ook zo nieuwsgierig naar

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
zommes zei:
Papertrips vergaan op een gegeven moment wel...

Hoe zit het dat met microdots? Hebben die een houdbaarheids datum?
Enne..wat is eigenlijk de prijs van zo'n strippie of dotje?

Mits goed bewaard,donker,droog en geen temp verschillen kan je die wel aardig wat maandjes bewaren.
2 tot 5 eurie
Maar waarom zou je ze zo lang bewaren? :grin: :openmouth:

Bal0n

Badass junkie
Ik zie niet in waarom je dots langer zou kunnen bewaren. Maar als jij je blotters op kamer temperatuur, in het donker en luchtdicht wegstopt kan je ze ook enkele maanden bewaren.

Qocaïne

Badass junkie
ok.. niet al te lang dus...

Heb ik gezegd dat ik wat in huis heb dan? :P
Ik heb geen dotjes ofzo.. maar wilde gewoon ff weten.

zommes

Badass junkie
Waar gaat de LSD eigenlijk heen als het uit de dots verdwijnt..? Vervliegt het?

Want ik heb geen zin dat die dingen straks niet meer goed zijn ofzo.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Waar gaat de LSD eigenlijk heen als het uit de dots verdwijnt..? Vervliegt het?

Want ik heb geen zin dat die dingen straks niet meer goed zijn ofzo.

Uiteindelijk vervliegt het,maar pas na paar maanden worden ze minder effectief.Dan heb je ze allang op joh..hehe

Bovenaan