Vaporizen

Purple haze

Bewuste gebruiker
Hee mensen

Ik zit er over na te denken om een vaporizer te kopen (eentje die werkt op stroom). Mijn vraag is, ruik je dat? Of niet? Het zit zo, mijn ouders roken thuis niet en t zou vervelend zijn als je enorm gaat ruiken dat er wiet gebruikt is.

Hoop dat jullie mn vraag kunnen beantwoorden :)

Opa

Bewuste gebruiker
Ja je ruikt het wel, maar toch wel een stuk minder... Echt "stiekum" is het niet...

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
een vaporizer walmt niet zoals een joint, je kunt dus evt door een tuinslang uitademen naar buiten je raam ofzo, als je dan ook nog een ambipur aanschaft valt het vast niet meer te ruiken.

Ape

Badass junkie
Als je ouders niet roken is elke vorm van rook die er is geweest ruikbaar, ook al gebruik je ambi-pur :P

vandamper

Newbie
Ik heb zelf een verdamper en de geur is echt heel snel weg. Tijdens het verdampen ruik je het even, maar is na 15 min zeker weg. Met een ambi-pur riek je het al helemaal niet meer.
Vergeet niet, het is geen rook maar damp...

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
je snapt mijn suggestie niet skunk.
Tijdens het vappen, is de enige aanwezige rook die van de slang/zak naar jouw longen.
De enige rook in de kamer is dus de rook die je uitblaast, en niet zoals bij een joint de rook die bij de joint zelf omhoog stijgt.
Als je de geinhaleerde rook/mist dus via een slang ofzo je kamer uit loodst, zou er vrijwel 0 rook in je kamer zijn geweest. voor die paar particles die toch zijn ontsnapt werkt de ambipur perfect.

Opa

Bewuste gebruiker
PipstothePoX zei:
je snapt mijn suggestie niet skunk.
Tijdens het vappen, is de enige aanwezige rook die van de slang/zak naar jouw longen.
De enige rook in de kamer is dus de rook die je uitblaast, en niet zoals bij een joint de rook die bij de joint zelf omhoog stijgt.
Als je de geinhaleerde rook/mist dus via een slang ofzo je kamer uit loodst, zou er vrijwel 0 rook in je kamer zijn geweest. voor die paar particles die toch zijn ontsnapt werkt de ambipur perfect.

Ik heb er ook een, een electrische vaporizer bedoel ik, maar als mijn vriendin aan dat ding zit te lurken met een raampje open, ruik ik dat toch gelijk als ik binnenkom :hearteyes:
Misschien is die van ons niet zo mooi lekvrij als de jouwe, maar daarom denk ik toch echt dat de enige geur-vrije manier hasj eten is...

BTW: ik heb 't nog nooit geprobeerd, maar kan ik eigenlijk ook hasj in dat ding meppen???

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
ik gebruik een vapomed met zak, en die zit idd goed dicht. uit je raam blazen geeft natuurlijk feedback die je bij het uitblazen in een slang niet krijgt.

*zelf heb ik echter eens de macgeyver smoker uitgehangen en heb een oosterse waterpijpslang verbonden met een koolstoffilter om in uit te blazen. werkt prima voor als de noodzaak er is (maar mijn kamer hoeft niet compleet rookvrij) Als je longinhoud 1 1/2 liter is, en je pakt een tuinslang met inhoud 2 liter, en blaast er in uit, dan valt de rook ook neer in de slang (geur komt er dan nog wel van af, maar plak er een busje koolstof met gaatjes tegenaan, misschien gemixt met wat kruiden, en dan is dat ook weg )

maar slang naar buiten is het makkelijkst en werkt natuurlijk het best.

Opa

Bewuste gebruiker
^.. Geen hasj dus, en maar blij zijn met een blowende vriendin :hearteyes:

Ik begin 'm nu wel te begrijpen Pipso, dat moet idd goed rookvrij zijn!!!
Als ik er zo over nadenk, het lijkt me wel humor om bij iemand met zo'n constructie binnen te komen lopen!
Dikke Vaporizer, tuinslang met filter systeem, luie stoel, kopje thee en lava-lampje!
Dat breekt het ijs wel :grin:

:wave:

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
het nadeel van zon zak is iig dat je hem niet langer dan een half uurtje gevuld naasst je neer kan leggen voordat de mist neerslaat... een jointje kan ik daarintegen zo 4 uurtjes mee doen.
een jointje representeert ook 20-40 trekjes, terwijl de originele zak zon 5-10 representeerd met niet veel minder wiet. Ikzelf rook vooral pure jointjes en stop de afval in de vap.

vandamper

Newbie
Ik heb de verdamper van www.de-verdamper.nl. Echt heel tevreden over.
Ik rook zelf geen sigaretten, maar bleef dagelijks blowen vanwege de drang naar nicotine aangezien ik met tabak rolde. Dankzij de verdamper kan ik het blowen nu beperken tot 2x per maand of gewoon wanneer ik er zin in heb. Scheelt echt een pak voor de gezondheid.
Het gevoel na verdampen is ook veel beter dan blowen. Vergis je niet: Ook van een verdamper word je volledig knetter...

3970

Wijs gebruiker
vandamper zei:
Ik heb de verdamper van http://www.de-verdamper.nl. Echt heel tevreden over.
Ik rook zelf geen sigaretten, maar bleef dagelijks blowen vanwege de drang naar nicotine aangezien ik met tabak rolde. Dankzij de verdamper kan ik het blowen nu beperken tot 2x per maand of gewoon wanneer ik er zin in heb. Scheelt echt een pak voor de gezondheid.
Het gevoel na verdampen is ook veel beter dan blowen. Vergis je niet: Ook van een verdamper word je volledig knetter...

Je hebt aandelen daar? :rolleyes:

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Met een volcano kan je wel hasj vapen, maar je moet de (fijngegrinde) hasj op wat staalwol leggen, zodat het niet aan je filter gaat plakken en de lucht er goed langs stroomt.

gotmiquel

Newbie
Black Ronin zei:
Met een volcano kan je wel hasj vapen, maar je moet de (fijngegrinde) hasj op wat staalwol leggen, zodat het niet aan je filter gaat plakken en de lucht er goed langs stroomt.

Niet liegen neger :P sinds wanneer zit je hier ook XD

Je ruikt het met vaporizen overigens best wel dat je aan het stomen bent, er ontsnapt altijd wel een beetje damp en dat ruik je wel.
Best een prettige geur hoor :grin: maar als je niet wilt dat anderen het ruiken kan je gewoon een raampje openzetten of een wierookje opsteken..tenminste zo doe ik het :wink:

Bovenaan