lieveke249
Newbie
Hi allemaal, al jaren is cocaine mijn favoriete drug. Ik heb vanalles geprobeerd maar hier voel ik me echt heerlijk bij. De afgelopen maanden is er helaas wel iets ontstaan wat denk ik niet goed is. Ik kon mijn gebruik goed in toom houden, maar sinds ik een hele drukke nieuwe baan heb sinds een jaar gebruik ik het soms thuis in mijn eentje. Door de drukte van werk voel ik me vaak afgestompt en niet helemaal levend, ik trek me meer terug. Nu is het helaas zo dat ik me vooral pas weer levend voel als ik thuis een halve gram coke opmaak op een avond. Ik zit ook op een online dating app en alleen dan voel ik de energie om contact te zoeken met mijn matches daar. Op normale dagen zit mijn hoofd zo vol dat ik me er niet toe kan zetten daarop te zitten, terwijl ik wel graag wil daten.
Ik heb het idee dat ik nu op een gevaarlijk punt zit qua het gebruik, denk ik. Alleen ik weet oprecht niet hoe ik me minder geleefd kan voelen buiten het gebruik, dus grijp er dan toch weer naar. Het is natuurlijk ook elke keer een dure grap.
Herkent iemand deze “fase”/mijn gedachtes/gevoelens? Ik gebruik het nu zo eens in de twee weken..
alvast bedankt
Ik heb het idee dat ik nu op een gevaarlijk punt zit qua het gebruik, denk ik. Alleen ik weet oprecht niet hoe ik me minder geleefd kan voelen buiten het gebruik, dus grijp er dan toch weer naar. Het is natuurlijk ook elke keer een dure grap.
Herkent iemand deze “fase”/mijn gedachtes/gevoelens? Ik gebruik het nu zo eens in de twee weken..
alvast bedankt