paddo's

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou graag eens paddo's doen. Alleen wil ik wel een beetje voorbereidt zijn op wat ik ga zien. Ik wou eerst ook lsd doen maar ik heb me een beetje geinformeerd. En wat ik nu weet daarvan vind ik te erg dus begin ik er niet mee. Ik blijf bij natuurlijk.

Dus wat is het grote verschil tussen paddo's en lsd. En heeft iemand similatie filmpjes of foto's over paddo's?

paddo's zijn echt mega wijs :) ma zijt er gewn voorzichtig mee niet meteen een volledige portie opeten want dan gade verkeerd gaan en ja hallucineren ik zag bevoorbeeld bomen bewegen en van die dingen .. het is echt een aanrader maar best niet combineren met andere drugs groetjes

dernael

Bewuste gebruiker
De ervaring is voor ieder persoon anders natuurlijk. Het kan zelfs zo zijn dat je de ene keer een volledig andere trip ervaart, terwijl je dezelfde paddo's en dosis tot je neemt.

Mijn allereerste paddo-trip vond plaats in Het Zuigerplasbos, waar ik redelijk dichtbij woon. Ik was met 2 vrienden van me en we hadden allemaal 1 portie mexicaantjes opgepeuzelt. Ik raad het je aan om je eerste trip op een mooie, zonnige dag in te plannen en van tevoren een goede spot op te zoeken waar niet veel mensen komen. Ik vind trippen in de natuur echt geweldig en ben in deze setting nog nooit verkeerd gegaan.

Maar mocht je dit spannend vinden, raad ik je aan om een thuis-setting te gebruiken.

Ook is het belangrijk om je trip met mensen te delen die je echt vertrouwt. Spanning kan voor een raar sfeertje zorgen en je trip verkloten.

Hopelijk heb je hier wat aan en zal je eerste paddo-trip een goede zijn! Wees je wel bewust dat psychedelics geen middeltjes zijn om mee te fukken, anders fukken ze je keihard terug! :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Paddo's en LSD lijken veel op elkaar. Veel mensen vinden een paddo trip psychisch wat zwaarder. Ook is de kans dat je bij paddo's een keer over je nek gaat bij de onset aanzienelijk.
Probeer het de eerste keer gewoon in een thuis setting. Je kunt daarna als het lekker valt altijd nog een rondje buiten gaan lopen. Bevalt dat niet ben je zo weer thuis. zorg dat je goed uitgerust bent en 3 uur niets hebt gegeten. Mocht je aan valium kunnen komen neem er wat mee. kom je zelf niet uit je bad trip dan helpt dat om te kalmeren, en is je space ook wel aardig pleite.
Wiet versterkt de trip, dus kun je gebruiken om er dieper in te komen.
Onthoud dat jij de "pottenbakker" bent van je eigen trip, ook al lijkt dat soms niet zo. Het effect kun je niet uitzetten, maar je kunt het wel vormen en sturen. De kracht van het beheersen zit hem in het loslaten van de dingen die het vasthouden niet waard zijn.

Bovenaan