De ervaring is voor ieder persoon anders natuurlijk. Het kan zelfs zo zijn dat je de ene keer een volledig andere trip ervaart, terwijl je dezelfde paddo's en dosis tot je neemt.
Mijn allereerste paddo-trip vond plaats in Het Zuigerplasbos, waar ik redelijk dichtbij woon. Ik was met 2 vrienden van me en we hadden allemaal 1 portie mexicaantjes opgepeuzelt. Ik raad het je aan om je eerste trip op een mooie, zonnige dag in te plannen en van tevoren een goede spot op te zoeken waar niet veel mensen komen. Ik vind trippen in de natuur echt geweldig en ben in deze setting nog nooit verkeerd gegaan.
Maar mocht je dit spannend vinden, raad ik je aan om een thuis-setting te gebruiken.
Ook is het belangrijk om je trip met mensen te delen die je echt vertrouwt. Spanning kan voor een raar sfeertje zorgen en je trip verkloten.
Hopelijk heb je hier wat aan en zal je eerste paddo-trip een goede zijn! Wees je wel bewust dat psychedelics geen middeltjes zijn om mee te fukken, anders fukken ze je keihard terug!
Groetjes,
Dernael.