vraag over Kruistolerantie

Brabander94

Experimenterende gebruiker
Vraagje, ik kreeg net een bericht van een vriend die vraagt of ik zin heb in lachtruffels en vanmiddag lekker wil spacen. Hij betaalt. Maar afgelopen maandag heb ik een zegel 1p-LSD (150μg) op. Ik weet dat je een hoge tolerantie opbouwt en dat je pas na 12 tot 14 dagen weer gereset bent. Ook weet ik dat er kruis-tolerantie is tussen LSD en paddo's, maar ik weet niet precies wat de richtlijnen zijn en of dat ook invloed heeft op lachtruffels. Al is het niet mijn eigen geld, vind ik het toch zonde als ik er weinig van zal voelen.

Ik hoor graag jullie meningen en/of ervaringen met kruistolerantie. Als het een beetje tegenvalt, dan ga ik vragen of m'n maat het anders misschien zondag ook goed vindt in plaats van vandaag.

Alvast bedankt, En een fijn weekend toegewenst

Relmuis

Wijs gebruiker
Er zit 5 dagen tussen.
Bij sommige mensen gaat dat prima, maar ik vind 14 dagen realistischer, als gemiddelde, bij de een is het een week en bij de ander 3. (of langer?)
De kans is groot dat de effecten sterk verminderd zijn, is gewoon zonde.
Je hebt nog een heel leven de tijd om psychedelics te nemen, why the rush? :smirk:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Er zit 5 dagen tussen.
Bij sommige mensen gaat dat prima, maar ik vind 14 dagen realistischer, als gemiddelde, bij de een is het een week en bij de ander 3. (of langer?)
De kans is groot dat de effecten sterk verminderd zijn, is gewoon zonde.
Je hebt nog een heel leven de tijd om psychedelics te nemen, why the rush? :smirk:
Precies ik moet minstens twee weken wachten. Maar liefst langer om de magie van psychedelica in stand te houden ✌️

Bovenaan