paddo's kopen

dexdude2

Belezen gebruiker
Een kennis heeft paddo's en morgen koop ik er wat van hem. Waar moet ik op letten tijdens de koop? Hoe weet ik of het "goede" paddo's zijn en dat het ook echt paddo's zijn?

Thanks!

dexdude2

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Die garantie heb je nu dus niet. Leuk hè, zo'n verbod! :grin:
Tja da's waar, maar zijn er bepaalde kenmerken waarnaar ik moet zoeken tijdens de deal? Hij had het over Mexicaanse paddo's die hij heeft.

KoxBox

Badass junkie
Zo moeten ze er (gedroogd uiteraard) uitzien.
Hoeveel vraagt hij? En voor hoeveel gram?

Bijlagen

• Foto op 20-05-2010 om 18.57.jpg
    Foto op 20-05-2010 om 18.57.jpg
    71,5 KB · Weergaven: 841

Nathaniel

Wijs gebruiker
Je zou ze kunnen herkennen aan geur en uiterlijk. Geur is onmogelijk te omschrijven dus daar begin ik ook niet aan. Als je weet wat voor paddestoelen het zijn kun je wel even flink googlen zodat je een goed idee hebt van hoe het eruit zou moeten zien.

Echter bestaan er veel soorten die op "the real thing" lijken maar geen effect hebben ofwel juist zeer gevaarlijk zijn.

Je zult dus toch vooral op die kennis moeten vertrouwen. Je zou jezelf nog even goed kunnen inlezen over alle ins en outs van Paddo's kweken en daar wat vragen over stellen, onder het mom van ik wil misschien zelf gaan kweken. Als hij daarbij al niet kloppende antwoorden geeft weet je al iets meer over de betrouwbaarheid.

Exceptional Insight zei:
Die garantie heb je nu dus niet. Leuk hè, zo'n verbod! :grin:

Ik hoop ook dat meneer Klink meeleest, dat hij ziet wat hij aanricht. Veel veiliger zo hè Ab?

:cry:

JJJ

Bewuste gebruiker
Kijk of het stoeltjes zijn zoals op de foto hierboven, met een wit of wittig steeltje en bruine hoedjes. Het steeltje zal hier en daar flink blauw zijn verkleurd, als het goed is. Verder, de hoeveelheid: je hebt 2-3 gram nodig voor een stevige trip. Ik vind dat dat eigenlijk niet meer dan 10 euro zou moeten kosten, maar smartshops rekenden vaak ook wel 15 euro geloof ik.

Bovenaan