of ge da ergens kunt krijg'en weet ik niecreatic zei:Ik heb hier al wat gelezen over de zogenaamde 'paddoreep'.
Waar kun je die krijgen en wat is de smaak enz...?
Kortom, alle info over dit 'snoepje' is welkom.
heb ut eig nog nooit geeten zo een paddo reepBobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
lekker is het zeker nieBobG zei:Je proef gewoon heerlijke chocolade, ik heb geen 'pure' paddo's gegeten, lijkt me nix hoor alleen maar verhalen van de gore smaak
BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
Ze smaken naar chocola met butterscotch, zo'n reep kost circa 16 euro, en je kan er met 2-3 man van trippen.
18 eur is wel veel geldPsychedelic_Fairytale zei:BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
is dit dan niet veel goedkoper dan gewone paddos?
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddosschranziewanzie zei:18 eur is wel veel geldPsychedelic_Fairytale zei:BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
voor een portie mexicaanse paddos betaal ik € 18 en dat is genoeg voor 1 persoon
dus een reep van €16 is goed voor 3 personen, hoe kan het dan dat zo'n reep zo weinig kost?
weet de juiste prijs nemeer mar was toch minder en was voor 2 personen
vlug na holland rijden hePsychedelic_Fairytale zei:ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddosschranziewanzie zei:18 eur is wel veel geldPsychedelic_Fairytale zei:BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
ik moet mijn paddos via internet van de smartshop kopen, en dan sture ze het met de post naar je thuis
waarschijnlijk is het daarom een heel stuk duurder...

ja binnekort heb ik mijn rijbewijs, dan leen ik wel ff auto van men oudersschranziewanzie zei:vlug na holland rijden hePsychedelic_Fairytale zei:ja maar ik woon in belgië en hier verkopen ze dus geen paddosschranziewanzie zei:18 eur is wel veel geldPsychedelic_Fairytale zei:BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).
ik moet mijn paddos via internet van de smartshop kopen, en dan sture ze het met de post naar je thuis
waarschijnlijk is het daarom een heel stuk duurder...
vooor ons is het gemakkelijk woon kort bij maastricht![]()
![]()
Wiet-junk24 zei:ik heb ook wel eens paddo`s, pure 1,5 gram
maar ik en mijn vrienden (ook gebruikers ) zijn van plan 1 hele paddo reep te nemen. schijnt helemaal te gek te zijn
hij bedoeld denk ik dat ze niet in een reep zittenBobG zei:Wiet-junk24 zei:ik heb ook wel eens paddo`s, pure 1,5 gram
maar ik en mijn vrienden (ook gebruikers ) zijn van plan 1 hele paddo reep te nemen. schijnt helemaal te gek te zijn
Pure paddo's?? Leg uit.
BobG zei:Ze zijn onder de toonbank in smartshops te koop(waar ik kom iig wel).