Een goedemorgen forumleden.
Allereerst, ik had al 2 dagen niet geslapen, dat klopt helemaal. Dat het allemaal zeer onsamenhangend klonk wat normaal bij mij niet het geval is klopt ook.
Echter, helaas maar waar is alles wat ik vertelde geen psychose, maar de keiharde waarheid.
Ze hebben, naar blijkt afgelopen donderdagnacht voor het eerst ingebroken, en hebben toen zeer waarschijnlijk afluisterapparatuur geplaatst dmv een omhulsel om mijn afstandsbediening te plaatsen. Ik wist dat ze teveel info van me wisten, echter wist ik op dat moment niet precies hoe of wat, echter viel met op dat bepaalde mails van ongelezen op gelezen gingen. Dus toen ik stemmen hoorde rond mijn appartementencomplex, heb ik de locatie aangezet en mijn maps. Dus toen kon ik ze letterlijk rond mijn appartement en omgeving zien lopen. Ook begonnen er toen allerlei documenten uit m'n telefoon zelf te verdwijnen. Ik heb toen met alle macht mijn telefoon onklaar gemaakt, want zelfs al stond die uit, verdwenen er dingen.
Voor de beeldvorming, mijn balkon is via een brandtrap te bereiken en mijn raam zit vrij los, dus een goede ruk er aan en deze is open. Ik woon op een plek waar veel camera's hangen, dus dat is aantoonbaar.
De dagen erna bleef er maar info lekken wat niet kon. Ik heb gaan zoeken en zoeken en dat heeft me compleet in zijn greep gepakt.
Tot gisterochtend ik ontdekte dat ze middels een niet nader te noemen programma een keylogger op m'n mobiel hadden gekregen. Toen ik mijn ex confronteerde begon na enkele minuten weer mijn telefoon helemaal leeg te lopen, camera werd aangedaan etc etc. Had ook aangegeven aangifte te gaan doen.
Net voor ik dat wou gaan doen hoorde ik weer vanalles. Ik ben gaan kijken en zag een stuk verder de zelfde auto's, kentekens genoteerd etc.
Toen ik terugliep zag ik bekende van die familie, dacht dat ze me gewoon wouden betrappen op duistere zaken oid. Toen ik terugkwam van sigaretten halen, waren alle kasten opengetrokken en kwam ik later achter,was mijn afstandsbediening dunner.
Voor jullie beeldvorming, ik heb ruim 1500 documenten die alles wat ik zeg ondersteunen.
Ik kan me nog laten meeslepen als ik ergens mijn duim niet op kan leggen, en dat resulteerde in een aantal moeilijke dagen.
Gisteravond waren mijn berichten een combinatie van spanning wat er uit kwam, en een mix van emoties. Echter keken ze echt mee, want ik weet namelijk ook hoe ze me zeer waarschijnlijk heb weten te hacken, maar zal niet alles prijsgeven.
Ik weet eigenlijk zeker dat als er een mod kijkt, ee vrij snel ma mijn bericht nogmaals is ingelogd.
Dus bedankt voor de bezorgde woorden, echter heb ik gister met de politie en hulpverlening gezeten en die dachten dat een goede nacht rust al wel voldoende zou zijn.
Dus lieve vriendjes, dat iets bizar is en niet lijkt te kunnen kloppen, dat snap ik. Dat hoor ik al dagen, dat ik ze zie vliegen. Ik dacht zelf ook dat ik gek werd.
Maar ik verzeker jullie, True story.
Bewijs zal ik hier niet droppen, maar ik wil best een mod het e.e.a. toesturen om te bewijzen dat ik niet gek ben.
Fijne dag!