Opname ronde 2

_shikantaza

Badass junkie
Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de fijne steunende reacties, die doen me goed!

Ik probeer goed voor mezelf te zorgen, echter de afgelopen dagen lukte dat niet helemaal. Geen energie om te koken of op te ruimen, zelfs een dag overgeslagen qua douchen. Dat doe ik normaal nooit.

Vandaag ga ik dus eens even aan de schoonmaak🙂

Heb redelijk geslapen vannacht, paar keer wakker geweest maar zit verbetering in. Merk ook dat de woede, onbegrip en gevoel van machteloosheid steeds minder word. Het besef dat ik rustig moet blijven in deze situatie is er, en dat ik uiteindelijk zal krijgen waar ik recht zolang ik maar door blijf gaan met waar ik nu al 2,5 maand mee bezig ben.

Zojuist gesprek gehad met ambulant begeleiding + verpleegkundige. Afgesproken het contact de komende tijd te intensiveren zodat ik wat meer momenten heb om mijn verhaal kwijt te kunnen en te ventileren.

Daarnaast ook besproken dat ik waarschijnlijk binnen nu en een paar dagen (die keuze heb ik gelukkig zelf, dat is een bepaalde preventie regeling die ik elk moment kan inzetten, daar is altijd een bed voor beschikbaar in de kliniek namelijk) even tot max 3 dagen terug ga naar de kliniek. Dat geeft mij de mogelijkheid even rustig te verwerken wat er de afgelopen week op me af is gekomen, en daarna weer de draad op te pakken waar ik tot een paar dagen geleden mee bezig was. Bijkomend voordeel is dat je bij binnenkomst eerst moet aantonen dat je schoon bent op middelen, waardoor ik direct de aantijgingen dat ik nu in gebruik zou zijn van tafel veeg. Daarnaast zitten er nog best wat mensen waar ik al weken mee in opname heb gezeten, dus dan kan ik ook even wat steun zoeken bij hun.

Voor de korte termijn heb ik dus even mijn plan van aanpak bijgesteld welke even wat passender is op de huidige situatie.

Fijne dag allemaal👋👋
Wat ben je sterk en goed bezig 🤗.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Wat ben je sterk en goed bezig 🤗.
Ik doe mijn best!

Nu merk ik pas echt dat ik deze keer alles echt anders aanpak dan daarvoor. En waar ik eerst er alles aan deed om mijn verslaving problematiek geheim te houden, ben ik deze keer open hierover.

Want ik merk dat de tamtam omtrent de situatie wel aan het rondgaan is, dat houd je niet tegen. Dus mensen die ik al enige tijd niet gezien of gesproken heb nemen contact met me op om me een hart onder de riem te steken en zijn voornamelijk ontzettend verbaasd en snappen niet dat ze me dit flikt. Want wij waren altijd een goed functionerend gezin waarbij iedereen zag dat ik ontzettend veel deed en bovengemiddeld veel ouderschapstaken op me nam.

Merk dat sommige wel even verbaasd zijn als ik het hele verhaal uitleg, inclusief de verslaving. Ik heb namelijk tot dit jaar prima gefunctioneerd. Maar het is wel fijn om te merken dat mijn kring toch niet zo klein is dan ik dacht, en dat ondanks lange stilte van mijn kant er nog steeds oprechte interesse en steun voor me is.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Goedemorgen allemaal,

Weer een avond en dag doorgekomen💪

Merk wel dat ik er in de avonduren het meest last van heb. En moet nu wel op gaan passen, ik mag geen contact opnemen omdat alles via advocaat gaat, echter kan ik mezelf op dat gebied gewoon niet in controle houden. Het ongeloof en onbesef dat we opeens zo tegenover elkaar staan en daar geen antwoord op krijgen houd me heel de dag en nacht bezig. Moet ik wel wat op gaan letten, anders gaat dat tegen me gebruikt worden.

Duurde lang voordat ik in slaap viel, daarna wel lekker doorgeslapen dus kan uitgerust aan deze nieuwe dag beginnen.

Fijne dag allemaal👋

Manu76

Badass junkie
echter kan ik mezelf op dat gebied gewoon niet in controle houden
Tja, dat klinkt niet goed.. Zolang je niet tot rust weet te komen, blijf je een gevaar voor jezelf. hmmm, echt lastig, want ik herken dit soort gemaal in het hoofd.
Sterkte en je zult je ex moeten vergeven om een goede vader te zijn verwacht ik.

Fijne dag tevens toegewenst!

Zeehond

Badass junkie
Sterkte en je zult je ex moeten vergeven om een goede vader te zijn verwacht ik.
@Makelifegreatagain hier ligt wel de sleutel, hoewel ik goed begrijp dat je nu nog andere emoties voelt.
Probeer dit voor ogen te houden en dat je haar uiteindelijk dit kunt vergeven.
De andere emoties zijn begrijpelijk, maar gaan je niet verder helpen.

Vergeving kan heel moeilijk zijn.
Wat voor mij heeft geholpen is meditatie via een app (meditation moments).
Koptelefoon op en lekker luisteren, misschien kun je het eens proberen.

Sterkte met alles 🙏

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
@Makelifegreatagain hier ligt wel de sleutel, hoewel ik goed begrijp dat je nu nog andere emoties voelt.
Probeer dit voor ogen te houden en dat je haar uiteindelijk dit kunt vergeven.
De andere emoties zijn begrijpelijk, maar gaan je niet verder helpen.

Vergeving kan heel moeilijk zijn.
Wat voor mij heeft geholpen is meditatie via een app (meditation moments).
Koptelefoon op en lekker luisteren, misschien kun je het eens proberen.

Sterkte met alles 🙏
Dat vind ik dus lastig. Ik wil er gewoon als volwassenen over praten. Weten wat haar beweegredenen zijn om dit te doen, wat dit met haar doet, want het kan niet anders dan dat zij dit ook niet zo heeft gewild.

Echter word er door haar familie een muur om haar heen gebouwd waar ik niet doorheen kom, en elke poging dat wel te doen word tegen me gebruikt.

Rationeel weet ik ook wel dat ik dat niet moet doen,, helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

En ik weet ook dat ze het liefst met me zou praten, echter durft ze het niet omdat ze waarschijnlijk strikte instructies heeft gekregen. En er komt vanzelf een moment dat we met zijn tweeën zijn en ik het haar kan vragen, echter kan ik het gewoon niet loslaten.

Maar ik weet dat ik dit niet meer moet doen, dus heb alle social media van mijn telefoon gegooid nu.

Zeehond

Badass junkie
Dat vind ik dus lastig. Ik wil er gewoon als volwassenen over praten. Weten wat haar beweegredenen zijn om dit te doen, wat dit met haar doet, want het kan niet anders dan dat zij dit ook niet zo heeft gewild.

Echter word er door haar familie een muur om haar heen gebouwd waar ik niet doorheen kom, en elke poging dat wel te doen word tegen me gebruikt.

Rationeel weet ik ook wel dat ik dat niet moet doen,, helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

En ik weet ook dat ze het liefst met me zou praten, echter durft ze het niet omdat ze waarschijnlijk strikte instructies heeft gekregen. En er komt vanzelf een moment dat we met zijn tweeën zijn en ik het haar kan vragen, echter kan ik het gewoon niet loslaten.

Maar ik weet dat ik dit niet meer moet doen, dus heb alle social media van mijn telefoon gegooid nu.
Probeer je focus te houden op de dingen waar je wel invloed op hebt 🫶🤛
Je bent goed bezig, respect 🙏

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Goedemiddag allemaal :)

Even update: Still going strong💪

Gaat steeds beter met me. Ondanks de emoties probeer ik het maar te laten voor wat het is, en echt alles aan mijn advocaat over te laten. De aantijgingen in de corespondentie zijn echter niet mals en slaan nergens op, dus helemaal loslaten lukt natuurlijk niet, maar het is op dit moment te managen.

Vandaag de laatste dingen uit de gezamenlijke koopwoning gehaald. Meuk die ze zelf niet meer wou, en ik gok geen zin had naar de stort te brengen. Deed wel even pijn en was lastig, maar dat is achter de rug.

Rest van de dag mijn gemak houden/emoties verwerken en dan vanavond een na meeting op het programma.

Fijne dag👋👋

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Goedemiddag allemaal :)

Even update: Still going strong💪

Gaat steeds beter met me. Ondanks de emoties probeer ik het maar te laten voor wat het is, en echt alles aan mijn advocaat over te laten. De aantijgingen in de corespondentie zijn echter niet mals en slaan nergens op, dus helemaal loslaten lukt natuurlijk niet, maar het is op dit moment te managen.

Vandaag de laatste dingen uit de gezamenlijke koopwoning gehaald. Meuk die ze zelf niet meer wou, en ik gok geen zin had naar de stort te brengen. Deed wel even pijn en was lastig, maar dat is achter de rug.

Rest van de dag mijn gemak houden/emoties verwerken en dan vanavond een na meeting op het programma.

Fijne dag👋👋
Echt zo goed om te horen, man! En weet.. als je dit (nuchter) overwint, overwin je daarna alles!

Zet hem op! Jij kunt dit!

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Goedemorgen😊,

Vanochtend weer gesprek gehad met ambulant verpleegkundige. Deed me goed even mijn hart te luchten omtrent alles.

Ik kan wel zeggen dat ik er weer redelijk bovenop ben. Uiteraard ben ik er nog steeds 24/7 mee bezig, echter merk ik dat ik het ook los kan laten en de situatie heb geaccepteerd, en gewoon moet afwachten en mijn advocaat de boel moet laten regelen.

Ik slaap weer goed, ik eet en drink weer voldoende en kan weer lachen/genieten.

De afgelopen week is echt een hel geweest, en ondanks dat ik het gewend ben om echt diep gaan en de hel mij helaas niet onbekend is, was dit toch van een andere orde. Dat zullen jullie vast gemerkt hebben uit mijn berichten.

Echter heeft het mij er niet onder gekregen. En daar ben ik ontzettend trots op. Ik denk dat ik heb laten zien gegroeid te zijn als persoon, en zeker heb laten zien dat ik ben gegroeid als verslaafde in herstel.

Vanaf nu hoop ik weer wat positiviteit aan dit topic toe te kunnen gaan voegen, er zitten namelijk mooie dingen aan te komen, waar ik mentaal waarschijnlijk nog wel een extra positieve boost van ga krijgen.

"You never know how strong you are, until being strong the only choice is you have"

Screenshot_20231114_113349.jpg

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Weer een keer een update.

Ik zeg en denk altijd dat als er in dit stadium zo snel een stuk minder word gepost, dan zit er iets niet goed. Bij mij niet anders.

Het is ze gelukt. Ik ben geknakt. Maar dat kwam uiteindelijk meer door de drive hun te ontmaskeren. Ik ga het echt kort houden en val bijna in slaap, maar als je denkt alles gehad te hebben, beland ik regelrecht in een aflevering van Alberto Stegeman. En zelfs dat werd overtroffen.

Ze hebben vd week een leger van fake profiles op me af gestuurd. Irritant, wel veel te opzichtig. Dwt is in alles, idee is leuk, de afwerking lijkt gedaan door iemand met het syndroom van down. Alle respect voor die mensen trouwens. Echter ben ik door wat er gebeurde, nachtelijke bezoeken rond mijn huis waar ik al zeg ik het zelf geniale manier bewijs voor heb, allerlei dingen waardoor ik het plaatje steeds meer in elkaar begon te zetten, dacht iedereen om me heen dacht dat ik aan het ijlen was. Want eerlijk is eerlijk, dit heeft me vooral de afgelopen 3 dagen volledig overgenomen. En dat betekent dan ook volledig. Echter in de nacht ging ik soms dan wel even genieten van een dame die ik daar een kleine vergoeding voor gaf :wink:. Lang verhaal kort, ze hebben mijn mobiel geïnfecteerd en hadden volledige toegang. Vanochtendhaf ik het laatste stukje van de puzzel. Uiteraard begonnen ze daarna direct een offensief om sporen uit te wissen, echter heb ik het meeste weten te behouden.

Dan denk je dat ze hun verlies nemen, maar nee. ze hebben eind vd middag ingebroken in mijn appartement.

Nu val ik echt in slaap dus morgen maak ik mijn verhaal af.

Ben kapot,maar voldaan

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.

Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.

Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.

Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar

MR_CHIP

Badass junkie
hopelijk kan je toch ergens je rust vinden deze nacht klinkt misschien gek en waarschijnelijk lukt het misschien ook wel niet maar wens en gun het je wel zeker met alles wat er speelt moet je brein ook goed over de dingen na kunnen denken met genoeg slaap

en sorry als dit wat verkeerd overkomt maar na dit topic te hebben gevolgd leef ik met je mee

_shikantaza

Badass junkie
Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.

Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.

Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.

Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.

Trusten allen

Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.

Kom ik later wel in de lucht
Slaap je wel goed? Heb je gebruikt? Je klinkt psychotisch. Niemand luistert je af, je bent in de war doordat je te weinig slaapt en/of te veel drugs hebt gebruikt. Ga langs bij je huisarts.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.

Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.

Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.

Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.

Trusten allen

Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.

Kom ik later wel in de lucht
Jij denkt dat ze de moeite nemen om hier rond te snuffelen om gebruikers op te pakken? Je weet hoeveel een online detective kost per uur? Je denkt ook dat de kosten dekt voor een gebruiker die ze hier op kunnen pakken? Waarvan ze ook nog moeten selecteren of ze RC's gebruikt/verkocht hebben (legaal namelijk)? Sorry maar hoe lang ben je al wakker?

Daarbij als ze echt willen, kunnen ze sowieso elke muisbeweging zien op je computer of telefoon (jaja een tel heeft geen muis 🤣) . Dus ga je account niet zomaar blokken want ach... ook van een geblokkeerde account blijven de gegevens bewaard of heb je het privacybeleid van deze site niet gelezen?

Edit: Even je geschiedenis gelezen en wil hier wat aan toevoegen en dat is toch even professionele hulp vragen zoals @Javelin hieronder ook adviseerd.

Laatst bewerkt:

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.

Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.

Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.

Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar
Aub neem contact met je huisarts . Nu..

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je prioriteit zou als je maat er is niet moeten liggen bij een dame van plezier aandrukken, maaar bij gaan slapen in de wetenschap dat er iemand bij je is en je dus safe bent.

In hoeverre wat je hier nu post waar is of psychotische verschijnselen zijn weet ik niet. Maar een tweesporig traject lijkt me verstandig. Betrek zowel de huisarts/hulpverlening als de politie.

Ben je weer in gebruik?

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Een goedemorgen forumleden.

Allereerst, ik had al 2 dagen niet geslapen, dat klopt helemaal. Dat het allemaal zeer onsamenhangend klonk wat normaal bij mij niet het geval is klopt ook.

Echter, helaas maar waar is alles wat ik vertelde geen psychose, maar de keiharde waarheid.

Ze hebben, naar blijkt afgelopen donderdagnacht voor het eerst ingebroken, en hebben toen zeer waarschijnlijk afluisterapparatuur geplaatst dmv een omhulsel om mijn afstandsbediening te plaatsen. Ik wist dat ze teveel info van me wisten, echter wist ik op dat moment niet precies hoe of wat, echter viel met op dat bepaalde mails van ongelezen op gelezen gingen. Dus toen ik stemmen hoorde rond mijn appartementencomplex, heb ik de locatie aangezet en mijn maps. Dus toen kon ik ze letterlijk rond mijn appartement en omgeving zien lopen. Ook begonnen er toen allerlei documenten uit m'n telefoon zelf te verdwijnen. Ik heb toen met alle macht mijn telefoon onklaar gemaakt, want zelfs al stond die uit, verdwenen er dingen.

Voor de beeldvorming, mijn balkon is via een brandtrap te bereiken en mijn raam zit vrij los, dus een goede ruk er aan en deze is open. Ik woon op een plek waar veel camera's hangen, dus dat is aantoonbaar.

De dagen erna bleef er maar info lekken wat niet kon. Ik heb gaan zoeken en zoeken en dat heeft me compleet in zijn greep gepakt.

Tot gisterochtend ik ontdekte dat ze middels een niet nader te noemen programma een keylogger op m'n mobiel hadden gekregen. Toen ik mijn ex confronteerde begon na enkele minuten weer mijn telefoon helemaal leeg te lopen, camera werd aangedaan etc etc. Had ook aangegeven aangifte te gaan doen.

Net voor ik dat wou gaan doen hoorde ik weer vanalles. Ik ben gaan kijken en zag een stuk verder de zelfde auto's, kentekens genoteerd etc.

Toen ik terugliep zag ik bekende van die familie, dacht dat ze me gewoon wouden betrappen op duistere zaken oid. Toen ik terugkwam van sigaretten halen, waren alle kasten opengetrokken en kwam ik later achter,was mijn afstandsbediening dunner.

Voor jullie beeldvorming, ik heb ruim 1500 documenten die alles wat ik zeg ondersteunen.

Ik kan me nog laten meeslepen als ik ergens mijn duim niet op kan leggen, en dat resulteerde in een aantal moeilijke dagen.

Gisteravond waren mijn berichten een combinatie van spanning wat er uit kwam, en een mix van emoties. Echter keken ze echt mee, want ik weet namelijk ook hoe ze me zeer waarschijnlijk heb weten te hacken, maar zal niet alles prijsgeven.

Ik weet eigenlijk zeker dat als er een mod kijkt, ee vrij snel ma mijn bericht nogmaals is ingelogd.

Dus bedankt voor de bezorgde woorden, echter heb ik gister met de politie en hulpverlening gezeten en die dachten dat een goede nacht rust al wel voldoende zou zijn.

Dus lieve vriendjes, dat iets bizar is en niet lijkt te kunnen kloppen, dat snap ik. Dat hoor ik al dagen, dat ik ze zie vliegen. Ik dacht zelf ook dat ik gek werd.

Maar ik verzeker jullie, True story.

Bewijs zal ik hier niet droppen, maar ik wil best een mod het e.e.a. toesturen om te bewijzen dat ik niet gek ben.

Fijne dag!

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
En wat ik allemaal zei was ook gewoon puur het gevoel van; al maanden maken jullie mij kapot.

Al die tijd stond ik er bij en keek ik er naar, en het enige wat ik kon doen was sterk blijven.

Woensdag ben ik even geknapt, echter eind vd rit hebben ze diverse misdrijven gepleegd welke ik nu allemaal kan bewijzen.

Dus het gevoel van, nu ben ik aan de beurt was erg sterk😅

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Klopt, echter zijn beide inbraken makkelijk te bewijzen, ik woon hartje binnenstad.

De rest heb ik allemaal gedocumenteerd.

Ik gok morgen uitgebreid aangifte doen van alles.

Maar vandaag echt even lekker bankhangen en niks doen.🙂

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Kan ik wel doen straks, echter hebben ze op dit moment toegang tot dit account, ze hebben namelijk mijn vorige mobiel nog volledig onder controle.

Vandaar ook dat ik er vanuit ga dat er na dat bericht, welke ik eigenlijk ook gewoon stuurde om ze in de zeik te nemen poste hebben ingelogd en gezocht, ik kon namelijk merken als ik typte dat ze zelf soms ik gok op het toetsenbordje drukte of whatever, er opeens een streep letters tussen hetgeen wat ik typte kwam. Nogmaals, als je het niet zelf hebt meegemaakt klinkt het alsof ik in een dikke psychose zit, snap ik echt wel.

Echter doen ze er alles aan mij op vanalles te kunnen pakken, dus ik gok dat ze het niet konden laten. Dat kan een mod sowieso ff checken en mij in pm laten weten. Heb het niet nodig als bewijs, maar het onderstreept alvast mijn verhaal.

Gister met de spoedlijn van FOX IT gesproken tijdens het stoppen van de poging alles te verwijderen, die gaf aan dat telefoon uitlezen tot 35k kan kosten. Nu weet ik dus dat ze dat allemaal hoorde, aant stond op luidspreker en ze hadden dus een microfoon die naast me lag in mijn afstandsbediening.

Ik gok dat dat aanleiding gaf om te gaan posten rond mijn appartement.

Alles wat ze deden sas echt wel vrij geniaal hoor, alleen uiteindelijk kan je een simpele zielen wel leuke technische snufjes geven, het blijven simpele zielen. En je kan veel van mij zeggen, ik ben niet dom.

Ik heb mijzelf maanden in moeten houden, niks mogen zeggen, iedereen dacht dat ik de klootzakken was en zij degene waren die zo netjes en goed waren.

Dat is eindelijk voorbij, en dat is echt een opluchting.

MR_CHIP

Badass junkie
wat ga je voor de rest vandaag nog allemaal doen
zet anders een rustig muziekje op of kijk een serie oid

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Kan ik wel doen straks, echter hebben ze op dit moment toegang tot dit account, ze hebben namelijk mijn vorige mobiel nog volledig onder controle.

Vandaar ook dat ik er vanuit ga dat er na dat bericht, welke ik eigenlijk ook gewoon stuurde om ze in de zeik te nemen poste hebben ingelogd en gezocht, ik kon namelijk merken als ik typte dat ze zelf soms ik gok op het toetsenbordje drukte of whatever, er opeens een streep letters tussen hetgeen wat ik typte kwam. Nogmaals, als je het niet zelf hebt meegemaakt klinkt het alsof ik in een dikke psychose zit, snap ik echt wel.

Echter doen ze er alles aan mij op vanalles te kunnen pakken, dus ik gok dat ze het niet konden laten. Dat kan een mod sowieso ff checken en mij in pm laten weten. Heb het niet nodig als bewijs, maar het onderstreept alvast mijn verhaal.

Gister met de spoedlijn van FOX IT gesproken tijdens het stoppen van de poging alles te verwijderen, die gaf aan dat telefoon uitlezen tot 35k kan kosten. Nu weet ik dus dat ze dat allemaal hoorde, aant stond op luidspreker en ze hadden dus een microfoon die naast me lag in mijn afstandsbediening.

Ik gok dat dat aanleiding gaf om te gaan posten rond mijn appartement.

Alles wat ze deden sas echt wel vrij geniaal hoor, alleen uiteindelijk kan je een simpele zielen wel leuke technische snufjes geven, het blijven simpele zielen. En je kan veel van mij zeggen, ik ben niet dom.

Ik heb mijzelf maanden in moeten houden, niks mogen zeggen, iedereen dacht dat ik de klootzakken was en zij degene waren die zo netjes en goed waren.

Dat is eindelijk voorbij, en dat is echt een opluchting.
Wat verwacht je dat wij met bewijs kunnen? Of wat je denkt dat wij aan jouw account kunnen zien?

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
wat ga je voor de rest vandaag nog allemaal doen
zet anders een rustig muziekje op of kijk een serie oid

Ik ga zo ff politie bellen om afspraak te maken voor 3 aangiftes tegen ik gok in totaliteit zon 10 personen.

Daarna ff naar een man waarmee ik lange tijd in opname heb gezeten en altijd wel wijze woorden heeft.

Verder ga ik op tijd naar bed en relaxen.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Wat verwacht je dat wij met bewijs kunnen? Of wat je denkt dat wij aan jouw account kunnen zien?
Ik gok dat jullie prima kunnen zien of er na mijn bericht iemand is ingelogd in mijn account, inclusief tijdstip en ip. Nogmaals, heb ik niet nodig want heb voldoende, maar ik word er schijt en schijtziek van dat iedereen denkt dat ik een debiel ben die alles verzint.

Want dat brengt het vooroordeel en stigma omtrent iemand met een verslaving of iemand in herstel wel weer lekker naar voren.

Zodra er iets gebeurt bij onze doelgroep, zeker iets wat echt bizar is, dan is het automatisch; ga maar eens even langs de dokter.

Ulixes

Wijs gebruiker
Ik gok dat jullie prima kunnen zien of er na mijn bericht iemand is ingelogd in mijn account, inclusief tijdstip en ip. Nogmaals, heb ik niet nodig want heb voldoende, maar ik word er schijt en schijtziek van dat iedereen denkt dat ik een debiel ben die alles verzint.

Want dat brengt het vooroordeel en stigma omtrent iemand met een verslaving of iemand in herstel wel weer lekker naar voren.

Zodra er iets gebeurt bij onze doelgroep, zeker iets wat echt bizar is, dan is het automatisch; ga maar eens even langs de dokter.
Waarom was je twee nachten wakker?
Edit: en waarom zouden ze je willen bespioneren?

Manu76

Badass junkie
Lijkt alsof er een hele mafia achter je aanzit. Dan ben je gevaarlijk of je hebt waardevolle informatie die een georganiseerde bende probeert te ontfrutselen.

Is maar een gedachtegang hoor. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen!

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Waarom was je twee nachten wakker?
Edit: en waarom zouden ze je willen bespioneren?
Omdat ze mijn zoon van me af willen pakken en dat op een bizarre manier doen.

Zoals aangegeven was er 0 reden mij van alles wat ik heb te ontnemen.

Dat heb ik allemaal uiteraard tot in de puntjes gedocumenteerd, want dit hebben ze eerder geprobeerd te doen. Echter liep het toen uit de hand en moest ik me laten opnemen. Mijn ex wou me terug etc, zag ik niet zitten en maakte het uit. Daarna hebben ze alles afgepakt, en is de hetze jegens mij als persoon weer losgebarsten.

Echter hebben ze denk ik gezien dat ik niet zoals de vorige x keihard terugviel. Echter is iemand net in herst kwetsbaar, dus als je 'm kan bespioneren kan je vast een keer geluk hebben.

Oh boor jlie beeldvorming, over een aantal dagen eerste kort geding omtrent omgang zoon.

Bovenaan