Ik kan jullie wel een korte sneak peak geven omtrent mijn mobiel, dat is namelijk niet zo erg om te delen en daar hangen geen namen aan:
Zoals je ziet staat alles nu uit / geen rechten, echter was er dus een compleet gedeelte dat alles kon overrulen, en ook op de achtergrond dingen kon doen zonder dat ik dat doorhad. Meest bizarre was, ik dacht er eindelijk vanaf te zijn, alles uitgezet, vliegtuigstand, alle services uit. Zet ik m'n xbox aan, kreeg die via m'n xbox weer toegang. Echt heel bizar.
Ik denk dat ik wel 2,5 uur bezig ben geweest, de hacker probeerde alles aan te laten of iig sporen te wissen, ik juist tegenovergestelde
Aangezien ik een andere mobiel aan moest schaffen kan ik dus nu wel redelijk vrijuit mijn ding doen. De hacker zou in principe nog gewoon zijn gang kunnen gaan, echter heb ik hem te pakken gekregen via een foto van hem op de website van zijn werk. En aangezien ik wou dat het stopte, maar zijn nummer niet had, kunnen jullie wel raden wie ik heb gevraagd die boodschap even door te geven.
Plop heeft nog veel meer hoor, maar dat is teveel de diepte in en is echt bewijsmateriaal.
Bekijk bijlage 55548Bekijk bijlage 55549Bekijk bijlage 55550Bekijk bijlage 55551