Opname ronde 2

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Lijkt alsof er een hele mafia achter je aanzit. Dan ben je gevaarlijk of je hebt waardevolle informatie die een georganiseerde bende probeert te ontfrutselen.

Is maar een gedachtegang hoor. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen!
Haha neejoh.

Mensen die ver van de werkelijkheid staan, thats all.

Ulixes

Wijs gebruiker
Omdat ze mijn zoon van me af willen pakken en dat op een bizarre manier doen.

Zoals aangegeven was er 0 reden mij van alles wat ik heb te ontnemen.

Dat heb ik allemaal uiteraard tot in de puntjes gedocumenteerd, want dit hebben ze eerder geprobeerd te doen. Echter liep het toen uit de hand en moest ik me laten opnemen. Mijn ex wou me terug etc, zag ik niet zitten en maakte het uit. Daarna hebben ze alles afgepakt, en is de hetze jegens mij als persoon weer losgebarsten.

Echter hebben ze denk ik gezien dat ik niet zoals de vorige x keihard terugviel. Echter is iemand net in herst kwetsbaar, dus als je 'm kan bespioneren kan je vast een keer geluk hebben.

Oh boor jlie beeldvorming, over een aantal dagen eerste kort geding omtrent omgang zoon.
Maar je bent dus nog clean?

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Dus tijdens je gebruik had je het gevoel dat je werd bespioneerd? 🤔
Zucht.

Nee, dat had ik toen ik nuchter was en werd helemaal gek van het feit dat ik wist dat ze me on de gaten hielden en ik kon maar niet uitvinden hoe. Ik moest en zou er achter komen, dus het vrat me op en nam me even over. Dus ik werd zwak, en toen ging het even mis.

Nogmaals, ze zijn niet bijster slim dus ze hadden hetgeen waarmee ze me toetsenbordslagen monitorde aan een van mijn emailaccounts gehangen. Echter zoals ik aangaf hebben ze daar veel ingezeten, dus toen ik daar achterkwam heb ik ook behoorlijk veel van hetgeen wat zij typte kunnen inzien.

Dat was het punt dat ik wist dat ik echt beet had.

Aub, stop met doen alsof dom ben, anders mag dit topic worden gesloten.

Ik zeg dit hier omdat ik al maanden hier mijn hart lucht en ik snap dat er veel vragen zijn en dat het vreemd klinkt, maar ik had zeker na mijn verdere uitleg toch wel wat meer begrip verwacht. Volgensmij kan iedereen die dit topic heeft gelezen zien dat ik geen domme doorgesnoven gast ben, als jullie me nu opeens als zo zijnde gaan behandelen ben ik hier wel klaar.

Ulixes

Wijs gebruiker
Zucht.

Nee, dat had ik toen ik nuchter was en werd helemaal gek van het feit dat ik wist dat ze me on de gaten hielden en ik kon maar niet uitvinden hoe. Ik moest en zou er achter komen, dus het vrat me op en nam me even over. Dus ik werd zwak, en toen ging het even mis.

Nogmaals, ze zijn niet bijster slim dus ze hadden hetgeen waarmee ze me toetsenbordslagen monitorde aan een van mijn emailaccounts gehangen. Echter zoals ik aangaf hebben ze daar veel ingezeten, dus toen ik daar achterkwam heb ik ook behoorlijk veel van hetgeen wat zij typte kunnen inzien.

Dat was het punt dat ik wist dat ik echt beet had.

Ik zeg dit hier omdat ik al maanden hier mijn hart lucht en ik snap dat er veel vragen zijn en dat het vreemd klinkt, maar ik had zeker na mijn verdere uitleg toch wel wat meer begrip verwacht. Volgensmij kan iedereen die dit topic heeft gelezen zien dat ik geen domme doorgesnoven gast ben, als jullie me nu opeens als zo zijnde gaan behandelen ben ik hier wel klaar.
Ik stel je oprechte vragen want ik probeer je te begrijpen. Geen reden om defensief te reageren. Idd zoals @Koffieb00n zegt leek het even alsof je niet helemaal eerlijk was omtrent de terugval en dan is het niet heel gek dat er aannames gemaakt worden. Maar, het ga je goed.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Ja sorry daarvoor, maar ik ben er zo klaar mee dat iedereen doet alsof ik gek ben. Bedoel het niet verkeerd en ik weet dat jullie intenties oprecht zijn, mijn excuses 😘.

Maar als je constant maar hoort dat je gek bent en mensen het nier geloven, dan word je op ten duur wel een pinnig van

Ach, ik word liever onderschat dan overschat.

En zoals ik tegen ieder ander zeg, de waarheid komt vanzelf uit.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Zucht.

Nee, dat had ik toen ik nuchter was en werd helemaal gek van het feit dat ik wist dat ze me on de gaten hielden en ik kon maar niet uitvinden hoe.

Lieve schat, niemand zegt dat je een domme doorgesnoven gast bent. Ja je verhalen komen over als die van iemand met psychotische verschijnselen. En nee, dat zou je nog steeds geen domme doorgesnoven gast of wat dan ook maken. Iedereen kan daar last van krijgen, hoe dom of slim ook. En we weten allemaal dat drugsgebruik en niet slapen die kans vergroot.

Dat er daarop doorgevraagd wordt is niet om je belachelijk te maken maar uit oprechte zorg. Het zou niet voor het eerst zijn dat iemand op df en psychotische episode doormaakt of psychotische symptomen heeft. En vrijwel niemand die psychotisch is zegt 'ohja nee klopt, wat er nu gebeurt is inderdaad niet de werkelijkheid'. Het nare van psychoses: dat degene die ze heeft zich op zo'n moment in een parallelle werkelijkheid bevindt.

Ik denk dat niemand in twijfel trekt dat je ontiegelijk met je ex in de clinch ligt, of dat zij je het leven zuur wil maken. Stalkerware op een telefoon is makkelijk te geloven, maar steeds mensen om je huis, afluisterapparatuur in je huis (in een cover om je afstandsbediening, niet merkbaar? superspecifiek) etc klinkt als materiaal uit een slechte actiefilm. Dat betekent nog niet dat het niet waar is, maar je kunt het ons ook niet kwalijk nemen dat we er zorgen over hebben, zeker icm je gebrek aan slaap en terugval.

Daarom blijf ik bij "contact met politie én hulpverlening" als advies.

Wat betreft ip-adressen hebben wij geen gedetailleerde logs. Wat ik zie is dat er aan ip-adressen die voor jou gelogd zijn geen duidelijk 'huis-ip-adres' lijkt te zijn waarop je meestal inlogt, maar vooral veel verschillende ip-adressen. Ook gister is er op meerdere ip-adressen ingelogd, maar dat is dus geen uitzondering ten opzichte van eerder.

Screenshot_2023-11-26-15-52-40-263-edit_com.android.chrome.jpg

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Helder thanks

Die van vandaag is degene die bij mij hoort, de rest van jij screent in het tijdsbestek van gisteravond tot nu is niet van mij.

Ik snap jullie wel hoor, ik zeg ook vaak tegen mijn advocaat dat ik in een slechte film zit.

Ach, zoals ik ook al lang tegen mijn ex zeg, de waarheid komt vanzelf uit.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Helder thanks

Die van vandaag is degene die bij mij hoort, de rest van jij screent in het tijdsbestek van gisteravond tot nu is niet van mij.

Ik snap jullie wel hoor, ik zeg ook vaak tegen mijn advocaat dat ik in een slechte film zit.

Ach, zoals ik ook al lang tegen mijn ex zeg, de waarheid komt vanzelf uit.
De drie logs van gisteren komen wel exact overeen met de tijdstippen waarop je hebt gepost.

Ulixes

Wijs gebruiker
En het is niet alsof je overal zomaar afluisterapparatuur kan vinden als normale burger. Dat is het enige dat ik een beetje frappant vind. Maar mijn comments waren eerder uit bezorgdheid.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Ik kan jullie wel een korte sneak peak geven omtrent mijn mobiel, dat is namelijk niet zo erg om te delen en daar hangen geen namen aan:

Zoals je ziet staat alles nu uit / geen rechten, echter was er dus een compleet gedeelte dat alles kon overrulen, en ook op de achtergrond dingen kon doen zonder dat ik dat doorhad. Meest bizarre was, ik dacht er eindelijk vanaf te zijn, alles uitgezet, vliegtuigstand, alle services uit. Zet ik m'n xbox aan, kreeg die via m'n xbox weer toegang. Echt heel bizar.

Ik denk dat ik wel 2,5 uur bezig ben geweest, de hacker probeerde alles aan te laten of iig sporen te wissen, ik juist tegenovergestelde

Aangezien ik een andere mobiel aan moest schaffen kan ik dus nu wel redelijk vrijuit mijn ding doen. De hacker zou in principe nog gewoon zijn gang kunnen gaan, echter heb ik hem te pakken gekregen via een foto van hem op de website van zijn werk. En aangezien ik wou dat het stopte, maar zijn nummer niet had, kunnen jullie wel raden wie ik heb gevraagd die boodschap even door te geven.

Plop heeft nog veel meer hoor, maar dat is teveel de diepte in en is echt bewijsmateriaal.
Screenshot_20231127_121627_com.android.settings.jpgScreenshot_20231127_121631_com.android.settings.jpgScreenshot_20231127_121636_com.android.settings.jpgScreenshot_20231127_121641_com.android.settings.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20231127_121621.jpg
    Screenshot_20231127_121621.jpg
    77,3 KB · Weergaven: 28
  • Screenshot_20231127_121646_com.android.settings.jpg
    Screenshot_20231127_121646_com.android.settings.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 27

Manu76

Badass junkie
Maar hoe is het met je terugval afgelopen? Want je lijkt niet echt tot rust te komen en dat lijkt me wel belangrijk voor je.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Maar je moet begrijpen dat als ze je kind afpakken, je huis afpakken, je dus in principe alles kwijt bent, en ze dan ook nog eens je gaan bespioneren en daarbij echt nergens naar om kijken? En dan zeg je daar wat van, en dan zie je ze vliegen en ben ik niet goed, heb ik een psychose etc etc.

Sorry maar dan ga ik in de aanval. Want dan is het echt menens, en ik weet ook dat als ik die strafbare feiten aangetoond krijg ik ook meteen kan laten zie dat zij degene zijn met kwade bedoelingen, en ik niet.

Ik weet dat het niet goed was, en ik weet dat ik dit had moeren zien aankomen, echter zou ik het zo weer doen.

Ik sta al weken machteloos toe te kijken, dit was de druppel. En hier had ik invloed op.

Ik heb de hulpverlening op peil dus dat komt goed.

N3K0

Badass junkie
Maar je moet begrijpen dat als ze je kind afpakken, je huis afpakken, je dus in principe alles kwijt bent, en ze dan ook nog eens je gaan bespioneren en daarbij echt nergens naar om kijken? En dan zeg je daar wat van, en dan zie je ze vliegen en ben ik niet goed, heb ik een psychose etc etc.

Sorry maar dan ga ik in de aanval. Want dan is het echt menens, en ik weet ook dat als ik die strafbare feiten aangetoond krijg ik ook meteen kan laten zie dat zij degene zijn met kwade bedoelingen, en ik niet.

Ik weet dat het niet goed was, en ik weet dat ik dit had moeren zien aankomen, echter zou ik het zo weer doen.

Ik sta al weken machteloos toe te kijken, dit was de druppel. En hier had ik invloed op.

Ik heb de hulpverlening op peil dus dat komt goed.
Ik vraag me af waarom iemand zover gaat.
Wanneer is het klaar dan?
En wat is het doel want jij zal voor altijd de vader zijn en zo word het er niet beter op kwa contact enzo.

Echt sneu voor je kindje.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af waarom iemand zover gaat.
Wanneer is het klaar dan?
En wat is het doel want jij zal voor altijd de vader zijn en zo word het er niet beter op kwa contact enzo.

Echt sneu voor je kindje.

Klopt. Dus nu staan we straks tegenover elkaar waarbij zij mij gaat afschilderen als junk, en ik haar familie as een stel criminelen.

Een jaar geleden hadden we beide goede baan, mooi nieuwbouwhuis, meerdere keren per jaar op vakantie, die kleine kwam niks te kort..

Ik vind het allemaal ook nog steeds zo onwerkelijk🥺 maar ik moet die pijn proberen niet teveel impact te laten hebben, maar dat is lastig.

N3K0

Badass junkie
Klopt. Dus nu staan we straks tegenover elkaar waarbij zij mij gaat afschilderen als junk, en ik haar familie as een stel criminelen.

Een jaar geleden hadden we beide goede baan, mooi nieuwbouwhuis, meerdere keren per jaar op vakantie, die kleine kwam niks te kort..

Ik vind het allemaal ook nog steeds zo onwerkelijk🥺 maar ik moet die pijn proberen niet teveel impact te laten hebben, maar dat is lastig.
Ja het jammere van dat is alles is dat er uiteindelijk maar 1 slachtoffer is en dat is jullie kindje.

Ik snap echt niet dat volwassen mensen zover gaan om elkaar kapot te maken. 😢

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Ja het jammere van dat is alles is dat er uiteindelijk maar 1 slachtoffer is en dat is jullie kindje.

Nee, maar even serieus hé, ik heb dit niet gedaan hé.

Zelfs nu, na dit alles, geef ik haar nog steeds handreikingen. Wees eerlijk over hoe ik echt ben, want dat ik nu een terugval heb gehad hebben ze gecreëerd en dat weet ze zelf dondersgoed, dan zorg ik er voor dat jij uit de wind blijft in het geheel. Puur vanwege die kleine. Want wat se me nu aandoet, daar heb ik geen woorden voor.

Maar nee, zelfs nu wilt ze niet inbinden.

Manu76

Badass junkie

Ik heb te vaak gehoord, dat Cocaine verslaving alles kapot maakt. Ik geeft daarom vandaag de dag in dit drama nog altijd de schuld aan Cocaine.

N3K0

Badass junkie

Zelfs nu, na dit alles, geef ik haar nog steeds handreikingen. Wees eerlijk over hoe ik echt ben, want dat ik nu een terugval heb gehad hebben ze gecreëerd en dat weet ze zelf dondersgoed, dan zorg ik er voor dat jij uit de wind blijft in het geheel. Puur vanwege die kleine. Want wat se me nu aandoet, daar heb ik geen woorden voor.

Ik zeg alleen maar dat jullie kindje hier vande de dupe is he.... 😊😉
En dat ik niet snap waarom iemand zo ver gaat.

Een terugval is jou eigen verantwoordelijkheid he, niet die van een ander.

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Ik kan jullie wel een korte sneak peak geven omtrent mijn mobiel, dat is namelijk niet zo erg om te delen en daar hangen geen namen aan:

Zoals je ziet staat alles nu uit / geen rechten, echter was er dus een compleet gedeelte dat alles kon overrulen, en ook op de achtergrond dingen kon doen zonder dat ik dat doorhad. Meest bizarre was, ik dacht er eindelijk vanaf te zijn, alles uitgezet, vliegtuigstand, alle services uit. Zet ik m'n xbox aan, kreeg die via m'n xbox weer toegang. Echt heel bizar.

Ik denk dat ik wel 2,5 uur bezig ben geweest, de hacker probeerde alles aan te laten of iig sporen te wissen, ik juist tegenovergestelde

Aangezien ik een andere mobiel aan moest schaffen kan ik dus nu wel redelijk vrijuit mijn ding doen. De hacker zou in principe nog gewoon zijn gang kunnen gaan, echter heb ik hem te pakken gekregen via een foto van hem op de website van zijn werk. En aangezien ik wou dat het stopte, maar zijn nummer niet had, kunnen jullie wel raden wie ik heb gevraagd die boodschap even door te geven.

Plop heeft nog veel meer hoor, maar dat is teveel de diepte in en is echt bewijsmateriaal.
Bekijk bijlage 55548Bekijk bijlage 55549Bekijk bijlage 55550Bekijk bijlage 55551
Het gaat niet goed met jou, helaas. Hoop echt dat je snel inziet dat je dringend psychische hulp nodig hebt..

LionX

Badass junkie
Wat een ontzettende klote periode waar je nu in zit. Als ik je verhaal lees zie ik de onmacht er vanaf spatten.
Het verhaal wat je beschrijft doet me denken aan mijn eigen scheiding en en de daarop volgende periode.
Wat nou zo verneukeratief is van een psychose hebben gehad/hebben, is dat alles er heel makkelijk op wordt afgeschoven.
En zelf wil je niets anders dan gewoon gehoord worden want de gedachten die je hebt of dingen die je ziet zijn voor jou levensecht.
Zelf heb ik dingen gezien en gehoord waar ik een jaar later nog steeds wel eens aan twijfel of het echt was of mijn psychotische gedachten.
De buitenwereld gaat dat nooit begrijpen tenzij ze zelf in zo'n klote situatie hebben gezeten.
Je begint aan alles te twijfelen en ook aan jezelf, wat verschrikkelijk voelt.

De onzekerheid neemt alleen maar toe door het onbegrip van je omgeving dat heb ik toen ook gemerkt.

Wat mij heeft geholpen is mijn gedachten of wat ik zag of hoorde op te schrijven.
Dat geeft je weer ruimte in je hoofd. En als je wil heb je een gedetailleerd verslag voor jezelf.

Probeer wat zekerheden in je leven op te bouwen zodat je je daaraan kan vasthouden.
Overeind blijven in je situatie is godsgruwelijk zwaar maar je kan het met de juiste begeleiding en minste.

Wat ik als zekerheden heb gebruikt:
- Kinderen zijn loyaler dan we denken. (mijn eigen ervaring heeft me al heel vaak dat bewezen)
- Jij op nummer 1, eerst zorgen dat je stabiliseert zelf dan kan je er maximaal zijn voor je kind
- Dagritme, je leven inhoud geven zorgt ervoor dat je stabiliseert, en minder snel drugs pakt.
- Medicatie, een shitload in het begin maar het hielp me enorm veel om te slapen en rustiger te worden en blijven.

Goed dat je veel hulp krijgt want dat gaat je echt verder helpen.
Pak alle hulp aan die ze je aanbieden want het gaat je altijd verder helpen.

Probeer de grip op jezelf te houden.
Drank en drugs verergeren je gedachten of kunnen psychoses triggeren. Daar kan je echt heel lang in blijven hangen zonder dat je dat doorhebt.
Als je twijfelt of je erin zit, bel met je hulpverleners.

Als je wat wil vragen dm maar. Maar hou je sterk en laat je niet te veel leiden door de angsten die je nu hebt. Je staat onder enorme stress door wat er allemaal gebeurd dus het is heel begrijpelijk dat je het lastig hebt. Drugs helpen je niet, tenzij je naar de kloten wil dat kunnen ze dan wel weer erg goed.

Sterkte!

scoobybono

Belezen gebruiker

Bekijk bijlage 55548Bekijk bijlage 55549Bekijk bijlage 55550Bekijk bijlage 55551
Gaat het hier over die Android Auto app? Dit zijn vrij normale rechten om te verlenen aan een app zoals Android Auto.

LionX

Badass junkie
Kerel, je bent zo psychotisch als een deur.

Doe nou niet zo eigenwijs en zoek alsjeblieft zo snel mogelijk hulp om hier uit te komen. Je bent zo goed bezig, laat niet alles wat je bereikt hebt hierdoor vallen!

Bel je huisarts.

Als je dit roept zeg dan niks, heb je weleens in een heftige psychose gezeten? Dat gun je je ergste vijand nog niet.

LionX

Badass junkie
Ik heb in een enorm vergelijkbare situatie gezeten een jaar geleden. Ook een scheiding, psychose/ of meerdere dat weet ik achteraf niet duidelijk meer.
Een ex die achterlijk deed en doet, kinderen 10 maanden niet gezien of gesproken.
De tijd dat het zo slecht met me ging zoals TS hier beschrijft had ik alles voor over gehad als iemand me gewoon even wilde horen.
Alles wordt onzeker, en dan bedoel ik ook echt alles. Je twijfelt aan jezelf, je diepste angsten worden voor jou gevoel werkelijkheid.
Ik weet nog steeds niet wat waar en niet waar was van mijn eigen periode. Bewijs heb ik ook verzamelt en in een mapje gedaan.
Uiteindelijk ging het erom dat ik mezelf moest herpakken en op de rit krijgen anders hadden mijn kinderen niks aan me.
De angst die je hebt is echt ongelofelijk klote en niet te bevatten. Je mind doet dan echt de meest naaste dingen met je.
Vandaar de opmerking want het maakt je gevoel van onmacht alleen maar groter.
Of het waar is of niet wat je denkt ziet of hoort is niet relevant, de grip op jezelf krijgen wel zodat je je gedachten etc weer beter kunt plaatsen en kritisch voor jezelf analyseren of het wel of niet waar is.
Zo heb ik zelf heel wat irreëel gedachten weg gekregen. Maar dan nog, het is een zwaar en heel ingrijpende periode voor TS nu.

LionX

Badass junkie

Blijf zo veel mogelijk bij jezelf en blijf vergevingsgezind. Jou focus moet eerst op jezelf liggen de komende tijd want je kind heeft niets aan een je in de toestand waarin je nu zit.
Het klinkt hard en dat is het ook maar doe nu wat het beste is voor je kind. En dat is misschien wel elkaar een tijd niet zien omdat je eerst jezelf moet herpakken. Vechten in de rechtbank werkt echt niet.
Zelfzorg werkt wel.

Later zul je gaan merken dat alle acties van haar je niet meer kunnen schelen. Want je bent dan stabiel en sterk. En dan ben je de beste vader voor je kind.
Dat verdient je kind toch?

Bovenaan