nieuwe rc ban

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Oh dat is wel stom. Hopelijk kan ik iets van een vervanger vinden haha, ben niet heel erg bekend in dat wereldje. Enige twee benzos die ik doe zijn straks verboden haha.
er zijn er meerdere natuurlijk ,waar gebruik je het voor ,kalmeren of in slaap kunnen vallen?

Sheaira

Wijs gebruiker
er zijn er meerdere natuurlijk ,waar gebruik je het voor ,kalmeren of in slaap kunnen vallen?
Etizolam vooral paar uur na de pep een beetje zodat ik weer meer eetlust krijg en om beetje meer te relaxen. Flualprozalam gebruik ik alleen maar om na de pep k.o. in slaap te vallen, daar kan ik ook wel zonder als het moet. Etizolam vind ik wel fijn om te hebben of iets wat vergelijkbaar is haha.

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
Maar ik vroeg wat Etizolam doet dat enkel Etizolam kan.

Nu weet ik dat het gewoon om het vrij verkrijgen draait. 😊

*Bij sommige mensen
werkt snel in, duurt redelijk lang en is je word er niet super moe van

Anecdotal reports suggest that in terms of its relative potency, 1 mg of etizolam is approximately equivalent to 0.5 mg of alprazolam (Xanax), 0.5 mg of clonazepam (Klonopin), or 10 mg of diazepam (Valium). It is often compared to a less potent and sedating version of alprazolam in terms of the speed of its onset, total duration, and recreational effect.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Etizolam vooral paar uur na de pep een beetje zodat ik weer meer eetlust krijg en om beetje meer te relaxen. Flualprozalam gebruik ik alleen maar om na de pep k.o. in slaap te vallen, daar kan ik ook wel zonder als het moet. Etizolam vind ik wel fijn om te hebben of iets wat vergelijkbaar is haha.
ik zou zelf voor clona gaan .maar laag doseren .zodat je niet gelijk in slaap valt..

Hardcore_frk

Badass junkie
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Hé, stop eens met die benzohaat, haha!

Er zijn heel veel mensen die prima met clonazolam om kunnen gaan. Mensen die 20 pellets wegvreten zijn sowieso niet helemaal goed..

Hardcore_frk

Badass junkie
ik denk het niet.
heb net me nieuwe doosjes eens bekeken
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
denk dat etizolam in een zakje buiten originele verpakking het nog geen jaar uithoud mits goed bewaard..
Ik denk dat je die data wel een beetje met een korreltje zout kan nemen. Hier zit echt wel een aardige marge op, net zoals bij verse melk etc. (maar dan anders, haha).

Mogelijk dat de werking vanaf die data BEGINT met afnemen. Schadelijk wordt het overigens sowieso nooit.

Purplext

Badass junkie
Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets) Jammer, ik vind het erg fijn spul maar begrijp het ook eigenlijk wel.

Gebruik het zelf zeer sporadisch maar denk dat ik toch nog wel ff een extra zakje aan ga schaffen.

Ik nam laatst een ibuprofen die half uit de blister was, het roze filmpje om de pil was zelfs al wit aan het worden, uit 2008 en die werkte nog precies hetzelfde.

Zelfde gold voor een Valium uit 1998, die dingen vergaan echt niet zo snel. Het zijn geen groenten zeg maar...

Verder raad ik dit niet aan, maar ik ga me niet druk maken om de houdbaarheid van etizolam...

Anderemaan

Wijs gebruiker
Hé, stop eens met die benzohaat, haha!

Er zijn heel veel mensen die prima met clonazolam om kunnen gaan. Mensen die 20 pellets wegvreten zijn sowieso niet helemaal goed..
Hahaha sorry..

Ik kan er zelf redelijk mee omgaan hoor. Heb het een tijdje 1 keer per week gedaan maar meer niet.

Maar heb het wel om mij heen mensen zien opfokken en ben mij er wel bewust van dat de kans dat het een probleem veroorzaakt groter is in percentage (dus persoonlijke voorkeuren meegerekent) dan bij andere drugs.

En dus was mijn conclusie dat het beter is om clonazolam te verbieden dan bijvoorbeeld 4-HO-MET niet persee benzohaat.

Maaaarrrr alle drugs zouden natuurlijk (op een goede manier) gelegaliseerd moeten zijn. Ook benzos:wink:

Anderemaan

Wijs gebruiker
denk liever niet ,anders gaan we weer terug in de tijd waar iedereen zn benzos verkocht in strippen voor c... ,en als mensen geen benzos hadden na hun uppers c...
dan namen ze maar h.....om te kalmeren.
en dan maar niet te gaan denken waar de jeugd zn vervanger gaat zoeken m..h
Mee eens, elke drug zou legaal moeten zijn. Maar beter benzos weg dan vele andere RCs. Daarnaast is het arguably minder erg om af te kicken van hero dan van benzos. Maar das een lastige vergelijking. Beide zijn rete verslavend.

Ik ken wel meerdere mensen die hero afkick echt veeeel minder erg vonden dan afkicken van clonazolam

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
Het aangekondige wetsvoorstel over een stofgroepenverbod omhelst geen benzodiazepinen.
Wel hebben twee christendemocratische Kamerleden een motie ingediend dat het kabinet voor september alle rc's moet verbieden, maar eerlijk gezegd acht ik dat voorstel niet heel realistisch. Het demissionair kabinet heeft eerder aangegeven de wetsvoorstellen voor lachgas en het stofgroepenverbod uit te stellen, omdat er ook meer structureel geld voor nodig is bij Justitie en er andere veranderingen doorgevoerd zouden moeten worden die niet passen bij een demissionair kabinet.

Eve's drop

Badass junkie
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.

Sheaira

Wijs gebruiker
Een voorraad betekent doorgaans ook dat die voorraad veel sneller opgaat dan wanneer je die niet zou hebben.
Ik wil het ook alleen doen als het echt moet. Ik lees beetje tegenstrijdige berichten hier in het topic. Ik kan wel goed van de etizolam verder afblijven hoor. :) Koop nu ook steeds een klein voorraadje en daar ga ik best netjes mee om al zeg ik het zelf.

Eve's drop

Badass junkie
Ik wil het ook alleen doen als het echt moet. Ik lees beetje tegenstrijdige berichten hier in het topic. Ik kan wel goed van de etizolam verder afblijven hoor. :)

Mooi zo, maar het blijft wel risky bussines.

Zo'n compulsive redosing blijft een dingetje bij sommige, en als er dan een gram ligt (resp. 1000x common dose) dan voorzie ik ellende.

Een slimmerik legt dit niet allemaal in eigen huis.

Sheaira

Wijs gebruiker
Mooi zo, maar het blijft wel risky bussines.

Zo'n compulsive redosing blijft een dingetje bij sommige, en als er dan een gram ligt (resp. 1000x common dose) dan voorzie ik ellende.

Een slimmerik legt dit niet allemaal in eigen huis.
Ik heb het geluk dat ik nog blow haha en mijn liefde voor wiet is groter. Ik vind etizolam ook helemaal niet zo boeiend om gewoon te doen eigenlijk, steek dan toch liever een dikke joint op. Gebruik het heel af en toe als ik echt niet kan slapen 's nachts (komt zelden voor door de wiet) en verder enkel en alleen voor na de pep (wel pas uren later hoor). 😄

Heb het wel paar keer gewoon gedaan hoor, zaterdag nog maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik daar echt het nut voor mezelf niet van in zie dus dat doe ik niet weer.

Eve's drop

Badass junkie
Ik heb het geluk dat ik nog blow haha en mijn liefde voor wiet is groter. Ik vind etizolam ook helemaal niet zo boeiend om gewoon te doen eigenlijk, steek dan toch liever een dikke joint op. Gebruik het heel af en toe als ik echt niet kan slapen 's nachts (komt zelden voor door de wiet) en verder enkel en alleen voor na de pep (wel pas uren later hoor). 😄

Dit is wel echt bewust gebruik. Wiet is ook mijn zondebok, daar past geen ander middel tussen op regelmatige basis. Totaal geen interesse in nog een verslaving erbij.

Met wiet heb ik overigens echt geen lichamelijke klachten als ik stop, het is puur geestelijk bij mij.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik wil het ook alleen doen als het echt moet. Ik lees beetje tegenstrijdige berichten hier in het topic. Ik kan wel goed van de etizolam verder afblijven hoor. :) Koop nu ook steeds een klein voorraadje en daar ga ik best netjes mee om al zeg ik het zelf.
De rc-vendors trekken een motie ingediend door twee Kamerleden uit het verband zodat ze hun verkopen even kunnen opkrikken. Ik zou er niet intrappen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar die aankondiging van de internationale ban dan?

Dat gaat alleen over een paar specifieke stoffen: CUMYL-PEGACLONE , MDMB-4en-PINACA , 3-Methoxyphencyclidine (3-Meo-PCP), Diphenidine, Clonazolam , Diclazepam, Flubromazolam.

Die wijziging van het Verdrag Inzake Psychotrope Stoffen wordt bovendien pas op 7 december in werking treden. Nederland heeft het internationale verdrag wel getekend, maar dat betekent niet dat de stoffen ook automatisch op de Nederlandse Opiumlijst terechtkomen. De Nederlandse regering is daar in het verleden nogal terughoudend mee geweest, hoewel recentere kabinetten wel wat meer geneigd zijn geweest om dit soort internationale besluiten over te nemen.

Even als voorbeeldje: in dat internationale verdrag is etizolam vorig jaar opgenomen als verboden drug. Maar je merkt dat die stof nog behoorlijk verkrijgbaar is bij vendors in Nederland.

cutepool

Bewuste gebruiker
Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets) Jammer, ik vind het erg fijn spul maar begrijp het ook eigenlijk wel.

Gebruik het zelf zeer sporadisch maar denk dat ik toch nog wel ff een extra zakje aan ga schaffen.
Kan nog steeds uit buitenland bestellen, heel goedkoop ook nog.
3mmc wordt een beetje jammer en ik zou wat gaan kopen maar dat maakt ik toch snel op en loop later met een opgezwollen piemeltje. :(

cutepool

Bewuste gebruiker
Er verandert voorlopig nog niks aan de Nederlandse wetgeving. Verkopers van legale drugs proberen je bang te maken dat hun producten snel verboden zullen worden, zodat je nog even flink een voorraadje in gaat slaan en zij dus meer drugs verkopen.

Dat is alles.
Yup. Ook zijn 3mmc en andere spullen niet goedkoper - wat dan wel gebeurt als ze alles snel kwijt moeten.

Bovenaan