nieuwe rc ban

Blauweaap

Badass junkie
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.

Laatst bewerkt:

joetsie

Badass junkie
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als allen andere hard drugs.
die gebruik ik niet

Buu

Wijs gebruiker
Niet in elk opzicht nee klopt. Flual vind ik ook vrij overdreven sterk en niet echt nodig maar iedereen zijn mening.

Zijn die er nog? Ik dacht alleen O-DSMT (en die is niet zo sterk). Of is die 2map nogsteeds niet gebanned?

Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.

Of dingen als SL-164 schijnen subjectief gevaarlijk ogende problemen op te leveren. Hele enge dingen over gelezen.
Flualprazolam pellets zijn veel te hoog gedoseerd. Flualprazolam is perfect om te slapen aangezien het lang genoeg werkt om nog in je tweede REM-slaap cyclus actief te zijn. Poeder halen en volumetrisch doseren. 200ug is plenty. Ikzelf doseer nasaal.

En zeker dat die er zijn, kijk eens op de opiod reddit rond. Er zijn legio aan fentanyl analogen die microgram potentie hebben. MAP's en O-DSMT is kinderspel vergeleken een Brorphine (die nog niet eens zo potent is) en een Etazene.

Op O-DSMT na zijn er eigenlijk geen rc opioden die de moeite waard zijn. Je moet voor de grap eens op die rc subreddits gaan lezen, daar zijn legio aan mensen verslaafd of gaan dood aan OD's.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Flualprazolam pellets zijn veel te hoog gedoseerd. Flualprazolam is perfect om te slapen aangezien het lang genoeg werkt om nog in je tweede REM-slaap cyclus actief te zijn. Poeder halen en volumetrisch doseren. 200ug is plenty. Ikzelf doseer nasaal.

En zeker dat die er zijn, kijk eens op de opiod reddit rond. Er zijn legio aan fentanyl analogen die microgram potentie hebben. MAP's en O-DSMT is kinderspel vergeleken een Brorphine (die nog niet eens zo potent is) en een Etazene.

Op O-DSMT na zijn er eigenlijk geen rc opioden die de moeite waard zijn. Je moet voor de grap eens op die rc subreddits gaan lezen, daar zijn legio aan mensen verslaafd of gaan dood aan OD's.
Ohh dat zou kunnen, merk met alle benzo pellets dat er veeeel meer inzit dan ze zeggen. Soms is 1/5e pellet letterlijk al genoeg. Toch vond ik flual zelfs echt laag gedoseert in verhouding erug sterk. Wel hartstikke chill maar persoonlijk hou ik het liever bij etizolam (daarom stom dat die verboden word en bijvoorbeeld clam niet). Heb in het verleden al die sterke uitgeprobeerd. Waarna ik tot de conclusie kwam dat flunitrazolam echt by far het sterkst is. Dat spul is echt bizar. Clonazolam is ook enorm sterk, en duurt lang. Maar achteraf had ik het liever nooit gedaan. Door die hoge dosissen (die ik maar 1 keer per week deed) kan ik nu niet meer slapen op alcohol, niet eens na 1 biertje. Dat terwijl ik er nooit verslaafd aan ben geweest, en het ook niet eens zo leuk is voor iemand zonder echte angstproblemen.

Daarop ben ik wat huiverig en waarschuw ik mensen graag.

En van die opiaten wist ik het niet. Wist wel dat ze bestonden maar dacht dat die niet op normale RC vendors te koop waren (kan ze ook echt niet vinden). Maarja, opzich goed dat die niet te makkelijk te vinden zijn in NL.

Die zouden ze van mij mogen verbieden, op O-DSMT na (gister binnen gekregen). Die valt echt mee, en is ook niet zo euphorisch.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
welke instantie geeft eigenlijk door aan de politiek welke stoffen wel en welke niet er uit moeten?

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Als zo een verbod er gaat komen dan ga ik zeker nog wat DOC pellets inslaan want dat wil ik zeker een keer proberen.

АЛ-90

Belezen gebruiker
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
Jaa :hearteyes:

Ze hebben wel isotonitazeen toegevoegd, een van de eerste etonitazeen analogen waar wereldwijd waarschijnlijk maar twee batches gemaakt van zijn en die enkel door een zeer select groepje gebruikt is. Maar alle vervolg analogen doen ze niks mee :sunglasses:

Dit lijstje dat ze willen bannen is echt een random bij elkaar geraapt zooitje stoffen :joycat: stelletje stumperds. Grapperhaus man man man

• Like
Waarderingen: Buu

АЛ-90

Belezen gebruiker

De fentanyl analogen zijn allemaal van de aardbodem verdwenen hoor, alleen brorphine is nog een verkapte fentanyl analoog met een hele afwijkende molecuulstructuur.

Alle momenteel beschikbare microgram potente opioïden zijn benzimidazool opioïden.

Memento

Bewuste gebruiker
Ohh ben blij dat ik dit lees, dacht namelijk dat het aan mij lag. Had laatst zonder enige benzo tolerantie (misschien 5x in mn leven eti gebruikt) en kwart van zn 1 mg pallet genomen, verwachtende dat dit zou helpen voor het inslapen na stims. ‘Sochtends echt nog helemaal wonky ervan en was kwijt dat ik wakker was geweest 🥲

Eve's drop

Badass junkie
Ohh ben blij dat ik dit lees, dacht namelijk dat het aan mij lag. Had laatst zonder enige benzo tolerantie (misschien 5x in mn leven eti gebruikt) en kwart van zn 1 mg pallet genomen, verwachtende dat dit zou helpen voor het inslapen na stims. ‘Sochtends echt nog helemaal wonky ervan en was kwijt dat ik wakker was geweest 🥲

Van 0,25 etiz?

Wonk! That's crazy!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ja dat had ik ook de eerste keer. Super nice. Nu heb ik meer nodig :sweatsmile:
Sterker nog, heb keren gehad dat ik vrijwel niks voelde van 1 pellet. En keren dat ik 1/5e pellet nam en echt super chill werd. En ik weer hoe delusions of sobriety zijn.. maar overdosed zijn ze vrijwel altijd.

Zie mensen sturen dat alle vendors ze faken en underdosen. Maar ik denk dat ze te maken hebben met delusions of sobriety. Als je kijkt naar de prijzen per gram is er geen reden om minder per pellet te doen.

6snot

Experimenterende gebruiker
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Ja ik hoop dat ze geen psychdelics gaan bannen want dan moet ik street blotters kopen 😥

Buu

Wijs gebruiker
De fentanyl analogen zijn allemaal van de aardbodem verdwenen hoor, alleen brorphine is nog een verkapte fentanyl analoog met een hele afwijkende molecuulstructuur.

Alle momenteel beschikbare microgram potente opioïden zijn benzimidazool opioïden.
Je snapt wat ik bedoelde. Wat een nerd ben je soms ook!!

Weer wat wetgeving voor de buhne. De overheid is zich er wel degelijk van bewust dat ze deze 'arms race' tegen research chemicals onmogelijk kunnen winnen zo lang ze geen volledige controle (algeheel verbod) over ALLE benodigde grondstoffen krijgen. Voor elke stof die ze verbieden schieten er 3 of 4 nieuwe analogen uit de grond.

mitchieee

Wijs gebruiker
mooi dat het verboden wordt’ helaas voor het experimenteren maar, het is te gek voor woorden dat je all deze middelen zo per post legaal besteld kan krijgen, naar mijn idee moet alles in 1 klap verboden worden

Ape

Badass junkie
mooi dat het verboden wordt’ helaas voor het experimenteren maar, het is te gek voor woorden dat je all deze middelen zo per post legaal besteld kan krijgen, naar mijn idee moet alles in 1 klap verboden worden
Volgens mij is de overheid ook bezig met een verbod op designer drugs aka research chemicals. Alleen het probleem is volgens mij hoe je dat definieert zodat er niet alsnog een makkelijke omweg gevonden kan worden.

experimenteren is leuk voor de ervaren gebruiker die weet welk risico hij neemt en dit tot een minimale weet te behouden, maar het is te achterlijk voor woorden dat iemand van 12 jaar gewoon 3M op een website kan bestellen!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Alle andere klassieke middelen van wiet tot meth kan je ook gewoon met de post thuis krijgen. Het is iets verder zoeken en minder makkelijk maar wie echt wil komt er wel. De middelen die makkelijk verslaafden maken en de middelen waar je met enkele milligrammen kan overdoseren mogen wel verdwijnen van mij. Met deze gebeuren nog het meeste ongelukken.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
A-PHP :fearscream::sob::sob::sob:

Het is maar beter zo. Maar alsnog. Als ik dan terug ga vallen ga ik de grens opzoeken van het DNW. Dan is a-pvp ook een optie (nee, verslaafd brein. Stil!)

Ik ben nog steeds niet wijzer of ik nou wel of niet een voorraad moet kopen. :')
Ja, er komt een moment dat je te laat bent. Maar voor de vendors is het wel mooie marketing. Die dreigende ban heeft mij een jaar geleden al helemaal los doen slaan. En uiteindelijk was dat nergens voor nodig, maar heeft het i.c.m. corona wel heel makkelijk gemaakt om in rap tempo steeds meer te gaan gebruiken.
Aansturen op zoveel mogelijk zo groot mogelijke volumes afnemen, daar zijn ze erg goed in. En ik erg vatbaar voor....

Hardcore_frk

Badass junkie
A-PHP :fearscream::sob::sob::sob:

Het is maar beter zo. Maar alsnog. Als ik dan terug ga vallen ga ik de grens opzoeken van het DNW. Dan is a-pvp ook een optie (nee, verslaafd brein. Stil!)

Ja, er komt een moment dat je te laat bent. Maar voor de vendors is het wel mooie marketing. Die dreigende ban heeft mij een jaar geleden al helemaal los doen slaan. En uiteindelijk was dat nergens voor nodig, maar heeft het i.c.m. corona wel heel makkelijk gemaakt om in rap tempo steeds meer te gaan gebruiken.
Aansturen op zoveel mogelijk zo groot mogelijke volumes afnemen, daar zijn ze erg goed in. En ik erg vatbaar voor....
Herkenbaar, haha.

Ik kan hier inmiddels ook al een apotheek beginnen de komende jaren..

Carlitos

Badass junkie
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.

Kan Je Straks Nog Clonazolam & Etizolam kopen?​

Kun je straks nog steeds clonazolam en etizolam kopen?. Ja, natuurlijk blijven de benzodiazepines waaronder ook clonazolam valt legaal. Etizolam valt nu nog wel buiten het nieuwe research chemicals verbod. Echter in oktober vorig jaar is er een evaluatie geweest van etizolam door de WHO. De WHO (ja die zelfde World Health Organisation van het coronavirus en de economie) heeft tussen 2 en 6 maart in Wenen op een UNODC (United Nations Office on Drugs & Crime) congres een beslissing genomen om etizolam op lijst IV te plaatsen.

Dat is een lijst waarvan je stoffen alleen in bezit mag hebben als die voorgeschreven zijn door een arts.

alstu.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Ik wilde je taggen man, naar zit op mobiel, helaas zonder exotische letterstelsels, dit is lekker makkelijk zo 🤣

Buu

Wijs gebruiker
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
De komende ban waarvan wordt gespeculeerd dat die in augustus gaat plaatsvinden betreft alleen Etizolam, Flualprazolam, 3-MMC, Hexen, a-PHP en DOC, misschien mis ik nog wat maar dan is het sowieso niet interessant.

Echter komt de ban vanuit het WHO heb ik begrepen en het is niet zo alsof de WHO bepaald wat er in elk land verboden wordt, de regering moet alsnog voor hunzelf beslissen of zij dat advies op volgen geloof ik. 3-MMC is zeker, maar de rest nog niet volgens mij. RC vendors pushen bovenstaande producten wel met sales, maar dat is vooral marketing denk ik. Als je een van die producten lief heb zou ik gewoon langzaamaan een levensvoorraad inschalen, maar tegen de tijd dat de definitieve datum bekend is heb je nog wel genoeg tijd.

De geopperde groepstoffen ban lijkt vooralsnog buiten beschouwing.

Ik ben eigenlijk alleen fan van Etizolam dus heb daar een shitload aan poeder van gehaald. Verder is 3-MMC ok dus voor de dumpprijs maar een levensvoorraad gekocht. Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.

Bovenaan