nieuwe rc ban

6snot

Experimenterende gebruiker
Kreeg net ook mailtje ja (van de verkoper), kutzooi. Kan alleen op Google niks vinden maar ik zoek vast verkeerd.
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg

Blyatman

Badass junkie
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Omdat heel lullig en heel onpopulair gezegd: of men kan zich niet beheersen, of men is te gevoelig voor deze middelen waardoor men massaal zich meldde bij instanties als afkickkliniek/verslavingszorg etc.

Ik neem het ook niemand kwalijk want eerst wou de overheid de analoge benzodiazepines verbieden, nu doordat de RC varianten potenter zijn en meer risico mee brengen is dat voor hen een druppel teveel.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:

4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam

Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.

zo stond het in de mail......

waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.

Laatst bewerkt:

Krypt0nite

Wijs gebruiker
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:

4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam

Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.

zo stond het in de mail......

waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
noooo niet etizolam 😭😭😭
is flualprazolam en 4-cmc leuk om te proben nu het nog kan?
a-php is iets te hardcore voor mij :tearsofjoy:

Laatst bewerkt:

Krypt0nite

Wijs gebruiker
bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\_(ツ)_/¯
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.
Op reddit ook veel over gelezen.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie

ricorieks

op het ander topic
rc ban
staat al dat het doorgegeven wordt aan het volgende kabinet ....

Anderemaan

Wijs gebruiker
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!

ricorieks

ging niet perse over eti
maar etizolam is in meerdere landen gewoon een benzo uit de apotheek?

ricorieks

Maar beter benzo's weg
denk liever niet ,anders gaan we weer terug in de tijd waar iedereen zn benzos verkocht in strippen voor c... ,en als mensen geen benzos hadden na hun uppers c...
dan namen ze maar h.....om te kalmeren.
en dan maar niet te gaan denken waar de jeugd zn vervanger gaat zoeken m..h

bossenaar567

Belezen gebruiker
Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets) Jammer, ik vind het erg fijn spul maar begrijp het ook eigenlijk wel.

Gebruik het zelf zeer sporadisch maar denk dat ik toch nog wel ff een extra zakje aan ga schaffen.

ricorieks

Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets)
ik denk het niet.
heb net me nieuwe doosjes eens bekeken
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
denk dat etizolam in een zakje buiten originele verpakking het nog geen jaar uithoud mits goed bewaard..

bossenaar567

Belezen gebruiker
ik denk het niet.
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
denk dat etizolam in een zakje buiten originele verpakking het nog geen jaar uithoud mits goed bewaard..
Bedankt voor je reactie! Daar heb ik iets aan. Ga er rekening mee houden.

Sheaira

Wijs gebruiker
ik denk het niet.
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
Oh dat is wel stom. Hopelijk kan ik iets van een vervanger vinden haha, ben niet heel erg bekend in dat wereldje. Enige twee benzos die ik doe zijn straks verboden haha.

fffffffffffffff

Belezen gebruiker
Wat doet Etizolam eigenlijk dat blijkbaar geen enkele andere benzo kan?
Ik lees van meerdere mensen dat ze groot willen inkopen...
werkt snel in, duurt redelijk lang en is je word er niet super moe van

Anecdotal reports suggest that in terms of its relative potency, 1 mg of etizolam is approximately equivalent to 0.5 mg of alprazolam (Xanax), 0.5 mg of clonazepam (Klonopin), or 10 mg of diazepam (Valium). It is often compared to a less potent and sedating version of alprazolam in terms of the speed of its onset, total duration, and recreational effect.

Bovenaan