nieuwe rc ban

Nihilist88

Badass junkie
Haha, dat mailtje gisteren ook ontvangen, meteen ladingkje besteld, aangezien het 2 van mijn favo benzo rc's zijn, die ik zo nu en dan gebruik, vooral na paar nachten met weinig slaap of na een stim. Vind ze tov een Clonazolam en Flunitrazolam veel aangenamer. Bromazolam is ook nog fijn, geen KO'er als Clonazolam en Flunitrazolam.

Edit: Met 3mmc heb ik dan weer pak minder affiniteit, heb toen (bij bekendmaking opiumlijst) wel wat extra besteld, maar sindsdien onaangeroerd.

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.

Eve's drop

Badass junkie
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.

Ik ben niet bekend met pyro's, nou ja eigenlijk wel maar dan het vuurwerk aspect. Daar weet ik wel veel van maar dit soort drugs dat trekt mijn aandacht totaal niet.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Scheelt dat ik al een giga voorraad van etizo heb, handig stofje! Gebruik het echt alleen na stimulanten eigenlijk, heeeeeeel sporadisch recreatief.

Overigens mijn voorraad van het darknet besteld, waar etizolam nog vele malen goedkoper is dan op clearnet.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Komt dat aangekondige verbod er dan niet?
Dat weet ik niet, ik doelde er op dat als er een verbod komt je vendor dat niet meer mag verkopen na die datum. Ze moeten er dus voor die tijd van af.

Als je ergens snel van af wil ga je niet de prijs verhogen maar juist verlagen, tenzij ze er van te voren goed op hebben ingespeeld en maar een zeer kleine voorraad hebben. Ik weet niet goed hoe deze markt werkt, maar ik kan me voorstellen dat zij bij de grotere groothandels niet echt een kleine batch kunnen inkopen.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Mijn etizolam heeft 7 jaar in een gripzakje met hoogtes en laagtes van temperatuur overleefd. Werkt nog steeds optimaal.
ik zelf had voorheen gel caps temazepam ,die waren mooi licht gekleurd in verpakking .
vond weleens losse uit de verpakking of over datum in verpakking die waren dan donker geel geworden vandaar dat ik medicatie die over datum is niet meer gebruik..
bij tabletten is het niet te zien ..

Neo-Shulginist

Badass junkie
Komt dat aangekondige verbod er dan niet?
Politiek gezien is er nog niks aangenomen (behalve een motie dat het kabinet eens wat moet gaan doen, maar dat betekent formeel gezien niks. Dat is gewoon een proefballonnetje om ff de media te porren, zo van, 'hee, verspreid eens onze boodschap'). De rest is paniekvoetbal.

Ook als de Tweede Kamer een stofgroepenverbod zou aannemen dan duurt het nog wel een tijd voordat zo'n verbod geïmplementeerd kan worden. Al was het maar omdat de Eerste Kamer er zich nog over moet buigen, en die staat niet bekend als 's werelds snelste overheidsinstelling.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Politiek gezien is er nog niks aangenomen (behalve een motie dat het kabinet eens wat moet gaan doen, maar dat betekent formeel gezien niks. Dat is gewoon een proefballonnetje om ff de media te porren, zo van, 'hee, verspreid eens onze boodschap'). De rest is paniekvoetbal.

Ook als de Tweede Kamer een stofgroepenverbod zou aannemen dan duurt het nog wel een tijd voordat zo'n verbod geïmplementeerd kan worden. Al was het maar omdat de Eerste Kamer er zich nog over moet buigen, en die staat niet bekend als 's werelds snelste overheidsinstelling.
Ah, dus als het er komt, komt het voorlopig nog niet. Thanks!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ik zelf had voorheen gel caps temazepam ,die waren mooi licht gekleurd in verpakking .
vond weleens losse uit de verpakking of over datum in verpakking die waren dan donker geel geworden vandaar dat ik medicatie die over datum is niet meer gebruik..
bij tabletten is het niet te zien ..
Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps.

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps.
Heb oa Mogadon pillen van mijn moeder die ze ooit kocht zeker veertig jaar geleden in Torremolinos (zomaar grootverpakking bij apotheker 😁) wel…die werken nog altijd nu. Heb eens gehoord van apotheker dat droge pillen veel langer dan de vervaldatum die op doosje staat, nog steeds ok zijn.

ricorieks

Als medicatie goed bewaard is, dus IN de verpakking, juiste temp en in het donker kun je zo nog heeeeel lang na de datum gebruiken. Het enige wat kan gebeuren dat ze iets van de werking verliezen. Zo los bederven ze sneller, zeker gel caps
ging meer over rc s
denk niet dat die net zo lang goed blijven als medicatie uit de apotheek..in verpakking

ricorieks

1626257954034.png
3-mmc zelfde batch uit zelfde zak afgewogen en verdeeld
1 bewaard in schoenendoos wit en de 3 bruin geworden lagen ergens in een keuken kastje 1 was bijna pap geworden (onderste).
en dit was na 2 maanden

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bekijk bijlage 25959
3-mmc zelfde batch uit zelfde zak afgewogen en verdeeld
1 bewaard in schoenendoos wit en de 3 bruin geworden lagen ergens in een keuken kastje 1 was bijna pap geworden (onderste).
en dit was na 2 maanden

Zullen die door het vocht in de keuken slecht geworden zijn. Als je ze allemaal juist had bewaard was het misschien nog goed geweest. Kun je die bruin geworden niet meer gebruiken? (Misschien domme vraag maar ik heb nooit 3mmc gebruikt oid)

ricorieks

Die grotere verpakkingen zijn nog maar even half legaal voordat ze op de opiumlijst komen dus ik zal met deze uitspraken voorzichtig zijn ghehe
komt wel goed,en als die ban er is dan gaat alles het riool in. :tonguewink:
Zullen die door het vocht in de keuken slecht geworden zijn. Als je ze allemaal juist had bewaard was het misschien nog goed geweest. Kun je die bruin geworden niet meer gebruiken? (Misschien domme vraag maar ik heb nooit 3mmc gebruikt oid)
waarschijnlijk vocht ja..
die bruine had ik allemaal weg gespoeld ,of het nog goed was geen idee,nam het risico niet ..
voor mij ging het erom dat ik geen tabletten gebruik die erg lang liggen door dit soort dingen die ik dan zie..
maak om de zoveel tijd grote schoonmaak en bestel dan gewoon nieuwe..

nausea

Wijs gebruiker
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?

Buu

Wijs gebruiker
Of de ban nou doorgaat of niet.. Etizolam en Flualprazolam zijn momenteel wel voor dumpprijzen te koop lol.
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden.

Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
Blijft gewoon legaal.
DOC 😭 Is al nergens meer in poedervorm te krijgen en nu dit nog.
Vond er sowieso niet zoveel aan. Heb helaas nooit poeder kunnen bemachtigen anders had ik het nog wel eens nasaal wille doen omwille snellere come-up en minder lange duratie. Oraal was iets teveel van het goede voor mij..

Flualhamdulillam

Badass junkie
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden.
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.

• Like
Waarderingen: Buu

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.

Het gaat wel voor problemen zorgen als dat overblijft in het beperkte aanbod. Dan gaan velen een bunk 0,001 weegschaal bestellen op ali en expirementeren met gevaarlijke doseringen.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Het gaat wel voor problemen zorgen als dat overblijft in het beperkte aanbod. Dan gaan velen een bunk 0,001 weegschaal bestellen op ali en expirementeren met gevaarlijke doseringen.
En wat moet er dan verboden worden nadat dit groepje opiaten illegaal is? Ze hebben hier gewoon een grens getrokken: hoeveel effect heeft het op de samenleving? Dat etizolam (volgensmij de populairste RC), 3-MMC en zogenoemde “flu-xanax” (🤷🏻‍♂️) dan vooraan komen te staan, vóór bijvoorbeeld een nauwelijks gebruike opiaat, vind ik niet zo vreemd.

Dirkdirk

DF-koning
meisje-elfje.jpg

Dit is een magisch elfje en hij kan toveren. Hij zei: "1-P-LSD in de ban? Niks ervan!"

Gelukkig hebben ze dit ook inderdaad niet gedaan. Dit maakt mijn 3-MMC kater weer een stukje dragelijker. Ik ga 'm eigenlijk niet eens missen, vond het wel een passend afscheid.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden
Niet in elk opzicht nee klopt. Flual vind ik ook vrij overdreven sterk en niet echt nodig maar iedereen zijn mening.
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
Zijn die er nog? Ik dacht alleen O-DSMT (en die is niet zo sterk). Of is die 2map nogsteeds niet gebanned?

Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.

Of dingen als SL-164 schijnen subjectief gevaarlijk ogende problemen op te leveren. Hele enge dingen over gelezen.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.
Met het stofgroepen verbod komt er ook een verbod op synthetische cannabinoiden. Dit verbod is echter weer iets anders dan waarover in dit topic gesproken wordt, en komt naar verluid pas érgens volgend jaar.

Bovenaan