Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijgKreeg net ook mailtje ja (van de verkoper), kutzooi. Kan alleen op Google niks vinden maar ik zoek vast verkeerd.
Jep.. Zat er aan te komen vanaf het eerste moment de overheid te horen kreeg dat deze benzo’s voor grote problemen zorgde..Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
Omdat heel lullig en heel onpopulair gezegd: of men kan zich niet beheersen, of men is te gevoelig voor deze middelen waardoor men massaal zich meldde bij instanties als afkickkliniek/verslavingszorg etc.Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingenDeze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:
4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam
Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.
zo stond het in de mail......
waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.
aanzetten tot meer drug gebruik ,hahaAls het doorgaat, inslaan dan maar.
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
3-mmc wist ik ,maar waarom een aantal en niet de hele groepDit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\_(ツ)_/¯
Dit idd. Ik kan alleen over 3-mmc berichten vinden.bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\_(ツ)_/¯
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.
Op reddit ook veel over gelezen.
zoek.officielebekendmakingen.nl
Het is niet het kabinet die Etizolam en dergelijke verbiedt.op het ander topic
rc ban
staat al dat het doorgegeven wordt aan het volgende kabinet ....
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Deze bedoelde ik.
Wou enkel meedelen dat er een nationale en internationale ban aankomt.ging niet perse over eti
maar etizolam is in meerdere landen gewoon een benzo uit de apotheek?
denk liever niet ,anders gaan we weer terug in de tijd waar iedereen zn benzos verkocht in strippen voor c... ,en als mensen geen benzos hadden na hun uppers c...Maar beter benzo's weg
internationaal had ik nog niet naar gekeken,tnxWou enkel meedelen dat er een nationale en internationale ban aankomt.
ik denk het niet.Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets)
Bedankt voor je reactie! Daar heb ik iets aan. Ga er rekening mee houden.ik denk het niet.
heb net me nieuwe doosjes eens bekeken
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
denk dat etizolam in een zakje buiten originele verpakking het nog geen jaar uithoud mits goed bewaard..
Oh dat is wel stom. Hopelijk kan ik iets van een vervanger vinden haha, ben niet heel erg bekend in dat wereldje. Enige twee benzos die ik doe zijn straks verboden haha.ik denk het niet.
heb net me nieuwe doosjes eens bekeken
alprazolam tot 11/23
temazepam 12/23
diazepam 11/25
denk dat etizolam in een zakje buiten originele verpakking het nog geen jaar uithoud mits goed bewaard..
Wat doet Etizolam eigenlijk dat blijkbaar geen enkele andere benzo kan?Bedankt voor je reactie! Daar heb ik iets aan. Ga er rekening mee houden.
wat bedoel je ?Oh dat is wel stom. Hopelijk kan ik iets van een vervanger vinden haha, ben niet heel erg bekend in dat wereldje. Enige twee benzos die ik doe zijn straks verboden haha.
Dat ze eti en fluob neemt denk ik.wat bedoel je ?
oh zag alleen staan oh dat is wel stomDat ze eti en fluob neemt denk ik.
werkt snel in, duurt redelijk lang en is je word er niet super moe vanWat doet Etizolam eigenlijk dat blijkbaar geen enkele andere benzo kan?
Ik lees van meerdere mensen dat ze groot willen inkopen...
Anecdotal reports suggest that in terms of its relative potency, 1 mg of etizolam is approximately equivalent to 0.5 mg of alprazolam (Xanax), 0.5 mg of clonazepam (Klonopin), or 10 mg of diazepam (Valium). It is often compared to a less potent and sedating version of alprazolam in terms of the speed of its onset, total duration, and recreational effect.
Diazepam doet eigenlijk hetzelfde.werkt snel in, duurt redelijk lang en is je word er niet super moe van