Maar @Alinde ik wil ook slechtziende verslaafden bereiken!Hahahah ja inderdaad!
Dupont jouw letters in je onderschrift zijn best wel groot. Nou is het een hele goede boodschap maar het mag misschien een heel klein beetje kleiner, mag ik dat hier zeggen?
Onderschrift, motto, of hoe heet dat? Ik kan je een screenshot sturen als je wilt.
Grote boodschap!Oja prima hoor. Ik zie het in ieder geval lekker duidelijk haha.
Nee, vertel!Ken je de Gestaltwetten?
Dat is volgens mij standaard op mobiel vanwege het kleine scherm van de meeste mobieltjes.Hoe kan het dat ik die onderschrift niet zie bij mensen die wat posten op mijn mobiel?
Haha als ik mijn mobiel verticaal draai zie ik ze wel. Thnx!Dat is volgens mij standaard op mobiel vanwege het kleine scherm van de meeste mobieltjes.
De techniek staat voor niks! 😄Haha als ik mijn mobiel verticaal draai zie ik ze wel. Thnx!
Dat is binnen de Grafische Vormgeving. Hoe je lezers door een tekst of afbeelding leidt. Wat belangrijk is, wordt groter en dikker gemaakt. Dus in principe als je iets 30 x leest op een dag zou het ook kleiner kunnen.Nee, vertel!
Ik zal even Googlen en ‘t in overweging nemen 👍.Dat is binnen de Grafische Vormgeving. Hoe je lezers door een tekst of afbeelding leidt. Wat belangrijk is, wordt groter en dikker gemaakt. Dus in principe als je iets 30 x leest op een dag zou het ook kleiner kunnen.
Het is inderdaad wel beter wat kleiner. Wat minder schreeuwerig. DankHet is jouw tekst! Maar voor de mensen thuis is t vaak prettig dat het onderschrift kleiner is dan het bericht zelf. Tenminste zo zie ik het.
Dat leer je dan ook weer: iedereen heeft andere manieren van lezen en kijken. Er is geen goed of fout.
Dat was ergens nog best lekker aan de oudere versies van DF, waar al dat soort social media dingetjes nog niet in zaten en je apenbrein niet meteen "oehh hoe hoe hoe een rood tekentje, iemand geeft me aandacht, oehh hoe hoe" ging.
Zeker. Ik kan zeggen dat ik ‘t er niet om doe, maar ik merk wel degelijk teleurstelling als ik geen notificaties zie. Monkey brain inderdaad.Dat was ergens nog best lekker aan de oudere versies van DF, waar al dat soort social media dingetjes nog niet in zaten en je apenbrein niet meteen "oehh hoe hoe hoe een rood tekentje, iemand geeft me aandacht, oehh hoe hoe" ging.
DF: addicting druggies more since 2018 (ofzo?)
Help Dupont de winter door! *melding*Zeker. Ik kan zeggen dat ik ‘t er niet om doe, maar ik merk wel degelijk teleurstelling als ik geen notificaties zie. Monkey brain inderdaad.
Soms, als het volle maan is ofzoOh zo vind ik hem mooi, zo gecentreerd. Ja ik ben daar gevoelig voor.
Ach een mens moet toch ergens verslaafd aan zijn. En midden in de nacht zit jij hier niet volgens mij.
Ik zit al 4 jaar op DF maar ik heb weer wat geleerd dus 🤣Haha als ik mijn mobiel verticaal draai zie ik ze wel. Thnx!
Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien
Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien![]()
Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.
Dat is waar. Ik moet er elke dag nog om lachen gelukkig.Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.
De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️
Zo kun je er maar het beste naar kijken ja.Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.
De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️
Dit is de enige planeet waar ik van de planeet kan zijn terwijl ik een zebra aai.Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.
Heb je ooit DMT gerookt? Heeft mij echt waardering voor het bestaan gebracht.Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.
Voor nu.Dit is de enige planeet waar ik van de planeet kan zijn terwijl ik een zebra aai.