Mijn nieuwe verslaving

Elke like op het forum of op Facebook/ Instagram/Tiktok etc geeft ook weer dopamine. Maar ik moet zeggen dat ik daar soms best wel problemen mee heb als ik bijvoorbeeld weinig likes krijg dan normaal dat ik helemaal ga bedenken waarom dat dan zou kunnen zijn. Terwijl ik de meeste mensen echt alleen van feesten ken of niet eens in het echt dus het zou niet eens moeten schelen wat andere mensen denken. Maar ik ben daar gewoon heel gevoelig voor.

Vandaar ook dat ik zoveel moeite heb met die reacties de laatste tijd naar mij toe in mijn dagboekje. Ik trek het me echt heel persoonlijk aan altijd. Dus doel dit jaar is om wat dat meer los te leren laten. En ik ga mijn Facebook vrienden eens grondig opruimen een keer.

Alinde

Badass junkie
Hahahah ja inderdaad!

Dupont jouw letters in je onderschrift zijn best wel groot. Nou is het een hele goede boodschap maar het mag misschien een heel klein beetje kleiner, mag ik dat hier zeggen?

Onderschrift, motto, of hoe heet dat? Ik kan je een screenshot sturen als je wilt.

_shikantaza

Badass junkie
Hahahah ja inderdaad!

Dupont jouw letters in je onderschrift zijn best wel groot. Nou is het een hele goede boodschap maar het mag misschien een heel klein beetje kleiner, mag ik dat hier zeggen?

Onderschrift, motto, of hoe heet dat? Ik kan je een screenshot sturen als je wilt.
Maar @Alinde ik wil ook slechtziende verslaafden bereiken!

Stuur ’es :)

• Like
Waarderingen: ljuv

_shikantaza

Badass junkie
Dat is binnen de Grafische Vormgeving. Hoe je lezers door een tekst of afbeelding leidt. Wat belangrijk is, wordt groter en dikker gemaakt. Dus in principe als je iets 30 x leest op een dag zou het ook kleiner kunnen.
Ik zal even Googlen en ‘t in overweging nemen 👍.

Alinde

Badass junkie
Het is jouw tekst! Maar voor de mensen thuis is t vaak prettig dat het onderschrift kleiner is dan het bericht zelf. Tenminste zo zie ik het.

Dat leer je dan ook weer: iedereen heeft andere manieren van lezen en kijken. Er is geen goed of fout.

• Haha
Waarderingen: N3K0

_shikantaza

Badass junkie
Het is jouw tekst! Maar voor de mensen thuis is t vaak prettig dat het onderschrift kleiner is dan het bericht zelf. Tenminste zo zie ik het.

Dat leer je dan ook weer: iedereen heeft andere manieren van lezen en kijken. Er is geen goed of fout.
Het is inderdaad wel beter wat kleiner. Wat minder schreeuwerig. Dank :)

Even wennen en dan misschien nog wel een tikkie kleiner :wink:

• Care
Waarderingen: N3K0

_shikantaza

Badass junkie
Dat was ergens nog best lekker aan de oudere versies van DF, waar al dat soort social media dingetjes nog niet in zaten en je apenbrein niet meteen "oehh hoe hoe hoe een rood tekentje, iemand geeft me aandacht, oehh hoe hoe" ging.

DF: addicting druggies more since 2018 (ofzo?)
Zeker. Ik kan zeggen dat ik ‘t er niet om doe, maar ik merk wel degelijk teleurstelling als ik geen notificaties zie. Monkey brain inderdaad.

Alinde

Badass junkie
Oh zo vind ik hem mooi, zo gecentreerd. Ja ik ben daar gevoelig voor.

Ach een mens moet toch ergens verslaafd aan zijn. En midden in de nacht zit jij hier niet volgens mij.

_shikantaza

Badass junkie
Oh zo vind ik hem mooi, zo gecentreerd. Ja ik ben daar gevoelig voor.

Ach een mens moet toch ergens verslaafd aan zijn. En midden in de nacht zit jij hier niet volgens mij.
Soms, als het volle maan is ofzo :) Dan wil ik nog wel eens minder slapen.

Hippie Langwaus

DF-koning
Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.
Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.

De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️

Beyond Machine

Experimenterende gebruiker
Ik wil wel op deze planeet zijn. Het is tot nu toe de meest hilarische planeet die ik heb bezocht. Je moet wel een raar gevoel voor humor hebben om deze planeet te kunnen waarderen, maar dat heb ik gelukkig.

De wereld lijkt soms stuk, maar je kunt soms zelf een klein stukje beter maken. ❤️
Dat is waar. Ik moet er elke dag nog om lachen gelukkig. :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Zo kun je er maar het beste naar kijken ja.

Het kan op een gekke manier soms ook verslavend zijn om heel erg te letten op wat allemaal mis is in de wereld, waardoor het dan kan lijken alsof het meeste aan de wereld mis is. Maar dat is helemaal niet zo. Het meeste is juist mooi. Dit is ook waarom ik geen nieuws kijk of kranten lees. Die laten het lijken alsof het meeste in de wereld verkeerd is.

En daarnaast: door je op het mooie te richten draag je zelf bij aan de wereld nog mooier te maken, want dan zit je in die vibe en kun je niet anders dan meer van dat de wereld inbrengen.

StraffeNeel

Badass junkie

Dit is de enige planeet waar ik van de planeet kan zijn terwijl ik een zebra aai.

Bovenaan