eXeCuze zei:maar mijn vraag is die liefde die je ervan krijgt zou die ook berijkbaar kunnen zijn zonder mdma als de wereld een nieuwe start maakte bijvoorbeeld ??
Lol, er is geen egoïstischer wezen dan de mens, dus dat denk ik niet ...eXeCuze zei:maar mijn vraag is die liefde die je ervan krijgt zou die ook berijkbaar kunnen zijn zonder mdma als de wereld een nieuwe start maakte bijvoorbeeld ??
eXeCuze zei:maar mijn vraag is die liefde die je ervan krijgt zou die ook berijkbaar kunnen zijn zonder mdma als de wereld een nieuwe start maakte bijvoorbeeld ??
BooYa zei:en zonder chaos is er dan ng evolutie?
-spaceman- zei:BooYa zei:en zonder chaos is er dan ng evolutie?
Dan is er juist evolutie, denk ik!
Dan zou de mens weer natuurlijk kunnen leven, zonder dat er random mensen worden afgeknald overal ter wereld! Zouden de geboren haatmakers dan misschien geen kans kunnen krijgen om zich voort te planten!? Waardoor er door evolutie meer begrip en liefde op de wereld komt....
BooYa zei:-spaceman- zei:BooYa zei:en zonder chaos is er dan ng evolutie?
Dan zou de mens weer natuurlijk kunnen leven, zonder dat er random mensen worden afgeknald overal ter wereld! Zouden de geboren haatmakers dan misschien geen kans kunnen krijgen om zich voort te planten!? Waardoor er door evolutie meer begrip en liefde op de wereld komt....
tjah tis te zien hoe jet bekijkt natuurlijk
kweet nie zo goed hoe evolutie ontstaan
mijn theorie is dat het onstaat door onnatuurlijk gedrag en chaos maja dat is maar mijn mening ook![]()
Psycho_Chrono zei:BooYa zei:-spaceman- zei:BooYa zei:en zonder chaos is er dan ng evolutie?
mijn theorie is dat het onstaat door onnatuurlijk gedrag en chaos maja dat is maar mijn mening ook![]()
Evolutie door de jaren heen was volgens mij omdat de levende wezens een manier zochten om te overleven. De levende wezens hebben zich door de jaren heen zo aangepast om steeds te kunnen overleven.
-spaceman- zei:Psycho_Chrono zei:BooYa zei:-spaceman- zei:BooYa zei:en zonder chaos is er dan ng evolutie?
Evolutie door de jaren heen was volgens mij omdat de levende wezens een manier zochten om te overleven. De levende wezens hebben zich door de jaren heen zo aangepast om steeds te kunnen overleven.
Maar die levende wezens waren niet bewust bezig met evolutie! Dat gaat allemaal vanzelf, door ''foutjes'' komen er af-en-toe levende wezens op de wereld met aanpassingen en andere eigenschappen! Best makelijk uit te leggen: je hebt insecten die op onze groente zitten als het verbouwt word. De boer is het zat en spuit er een lading gif op, effect: 99% sterft... die eene procent insecten is immuun voor het gif (zo op de wereld gekomen!).. en daar begint de evolutie.. die eene procent plant zich voort toch een complete kolonie... nu moet die boer weer wat anders gebruiken... zo blijft het door gaan! Evolutie is altijd bezig!
Psycho_Chrono zei:helemaal gelijk spacemanMaar of wij zoveel slimmer zijn dan dieren weet ik niet...wij maken het onszelf vaak knap lastig, beesten zijn daar wat makkelijker in, veel dingen interesseert hun niet zo
![]()