mdma + denken

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik had gister weer eens 2 snoepjes gepakt en dan denk ik altijd zo mooi zou de wereld echt kunnen zijn die liefde zou gewoon altijd zo kunnen zijn als de maatschappij niet zo verneukt was zijn er nog meer mensen die er zo over denken ??

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat iedereen met mdma op wel denk dat het anders zou moeten zijn dan dat het nu is.

Helaas is de 'realiteit' iets anders...

eXeCuze

Bewuste gebruiker
maar mijn vraag is die liefde die je ervan krijgt zou die ook berijkbaar kunnen zijn zonder mdma als de wereld een nieuwe start maakte bijvoorbeeld ??

Jadi

Bewuste gebruiker
eXeCuze zei:
maar mijn vraag is die liefde die je ervan krijgt zou die ook berijkbaar kunnen zijn zonder mdma als de wereld een nieuwe start maakte bijvoorbeeld ??
Lol, er is geen egoïstischer wezen dan de mens, dus dat denk ik niet ...

Taste

Experimenterende gebruiker
eXeCuze zei:

lol, da denkik nie.

jaja

Bewuste gebruiker
eXeCuze zei:

Yep; terugfluiten.
Dit was een valse start.

cunt

Wijs gebruiker
denk dat de mens daar niet toe in staat is, dat is al bewezen in het begin door iemand die een vrucht at ofzo .. (als je de bijbel mag geloven..) zit er gewoon in en zal niet anders zijn.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Nee ik denk niet dat dit zou kunnen. De mens is 'gemaakt' met zijn natuurlijke remmingen en facades... (maskers).

Wanneer iedereen altijd maar een xtc gevoel zou hebben dan zou je ook wel eens té open kunnen worden. De natuur is de natuur, soms kan je dat verbreken door een keer een middel te gebruiken maar de natuur ruled in alles! Er is echt een goede reden dat we niet altijd maar alles tegen elkaar zeggen wat we van elkaar denken zonder dat de ander er boos om wordt. Een soort zelfbescherming als het ware :)

BooYa

Belezen gebruiker
de mens altijd liefdevol en vriendelijk zijn?
zijn wij dan ng mens?
zonder al die oorlogen zou er dan nu ng natuur overblijven aangezien er dan een ng grotere overbevolking is?
en zonder chaos is er dan ng evolutie?

flashkop

Bewuste gebruiker
we waren gisteren zo simpel dat we de weg van de goa ni goe meer trugvonne :tongueout:
te simpel om te denke dus :hearteyes:

De jongen

Bewuste gebruiker
Dark conversation toevallig???

Bwa ben zeker dat het wel kan dat gevoel hebben enzo..:)
..Maar daar weid ik nu nie over uit

^_^

Bewuste gebruiker
Gaat echt niet werken, ik zou zeker weten misbruik maken van jullie allemaal :P

-spaceman-

Badass junkie
BooYa zei:

Dan is er juist evolutie, denk ik!

Dan zou de mens weer natuurlijk kunnen leven, zonder dat er random mensen worden afgeknald overal ter wereld! Zouden de geboren haatmakers dan misschien geen kans kunnen krijgen om zich voort te planten!? Waardoor er door evolutie meer begrip en liefde op de wereld komt....

BooYa

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
BooYa zei:

Dan zou de mens weer natuurlijk kunnen leven, zonder dat er random mensen worden afgeknald overal ter wereld! Zouden de geboren haatmakers dan misschien geen kans kunnen krijgen om zich voort te planten!? Waardoor er door evolutie meer begrip en liefde op de wereld komt....

tjah tis te zien hoe jet bekijkt natuurlijk :)
kweet nie zo goed hoe evolutie ontstaan
mijn theorie is dat het onstaat door onnatuurlijk gedrag en chaos maja dat is maar mijn mening ook :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
BooYa zei:
-spaceman- zei:
BooYa zei:

mijn theorie is dat het onstaat door onnatuurlijk gedrag en chaos maja dat is maar mijn mening ook :)

Evolutie door de jaren heen was volgens mij omdat de levende wezens een manier zochten om te overleven. De levende wezens hebben zich door de jaren heen zo aangepast om steeds te kunnen overleven.

-spaceman-

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
BooYa zei:
-spaceman- zei:
BooYa zei:

Evolutie door de jaren heen was volgens mij omdat de levende wezens een manier zochten om te overleven. De levende wezens hebben zich door de jaren heen zo aangepast om steeds te kunnen overleven.

Maar die levende wezens waren niet bewust bezig met evolutie! Dat gaat allemaal vanzelf, door ''foutjes'' komen er af-en-toe levende wezens op de wereld met aanpassingen en andere eigenschappen! Best makelijk uit te leggen: je hebt insecten die op onze groente zitten als het verbouwt word. De boer is het zat en spuit er een lading gif op, effect: 99% sterft... die eene procent insecten is immuun voor het gif (zo op de wereld gekomen!).. en daar begint de evolutie.. die eene procent plant zich voort toch een complete kolonie... nu moet die boer weer wat anders gebruiken... zo blijft het door gaan! Evolutie is altijd bezig!

BooYa

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
Psycho_Chrono zei:
BooYa zei:
-spaceman- zei:
BooYa zei:

Maar die levende wezens waren niet bewust bezig met evolutie! Dat gaat allemaal vanzelf, door ''foutjes'' komen er af-en-toe levende wezens op de wereld met aanpassingen en andere eigenschappen! Best makelijk uit te leggen: je hebt insecten die op onze groente zitten als het verbouwt word. De boer is het zat en spuit er een lading gif op, effect: 99% sterft... die eene procent insecten is immuun voor het gif (zo op de wereld gekomen!).. en daar begint de evolutie.. die eene procent plant zich voort toch een complete kolonie... nu moet die boer weer wat anders gebruiken... zo blijft het door gaan! Evolutie is altijd bezig!

ja dus evolutie komt voort uit chaos
de boer zorgde voor chaos, een bijna volledige uitroeing van insecten en dus ontstond er evolutie
we gaan wel ferm offtopic :)

-spaceman-

Badass junkie
ik twijfel er niet aan dat evolutie voortkomt uit chaos! maar het heeft met veel meer dingen te maken! redenen dat wij rechtop lopen ipv 4 poten, waarom we zo slim zijn vergeleken met de dieren...etc etc enz enz

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
helemaal gelijk spaceman :) Maar of wij zoveel slimmer zijn dan dieren weet ik niet...wij maken het onszelf vaak knap lastig, beesten zijn daar wat makkelijker in, veel dingen interesseert hun niet zo :tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
helemaal gelijk spaceman :) Maar of wij zoveel slimmer zijn dan dieren weet ik niet...wij maken het onszelf vaak knap lastig, beesten zijn daar wat makkelijker in, veel dingen interesseert hun niet zo :tongueout:

Het is idd hoe je slimmer bedoelt. Ik bedoel mensen zijn het slimst aangezien: we makelijk kunnen leren; we op heel veel verschillende manieren slim kunnen zijn ( denk aan communicatie, coordinatie, muziekaal, verantwoordlijkheid.... eindeloos!)

Er zullen zeker dingen zijn die beesten beter kunnen dan de mens! (slimmer)

Bovenaan