Joint over je longen ?

Nub

Newbie
Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten

Nub

Newbie
16 net geworden .. ik zit een de speed maar soms een joint is lekker :) en thanks voor jullie antwoord

caatje

Badass junkie
Nub zei:
Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten

Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.

Osi`

Bewuste gebruiker
Mja zeg, beetje vriendelijkheid kan geen kwaad. Kwas vroeger ook zo hoor, niet roken over m'n longen enzo ...

Als je wilt roken over je longen. Trek aan uw joint en zie dat de rook in je mond komt, doe je mond gewoon open en doe alsof je gewoon lucht in adem. En daarna adem je gewoon uit.

Tis gewoon, trekken, inademen en uitademen. Simpel hé :wink:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Nub zei:

Gewoon over je longen of niet roken. Simpel he :wave:

matthijs

Badass junkie
Ja..maar iedereen ziet het als je niet over je longen rookt. Waarschijnlijk rookte de hele groep niet over hun longen :tongueout:

Imke

Badass junkie
Vreemd verhaal hier. Je zit aan de speed en je weet nog niet eens hoe je moet roken. Hmm..

Imke

Badass junkie
yellowmoon zei:
Saivy zei:
Vreemd verhaal hier. Je zit aan de speed en je weet nog niet eens hoe je moet roken. Hmm..
ik wist op mijn 15de hoe ze konden basen
Het ligt niet aan de leeftijd, maar ik bedoel dat hij al met zware drug experimenteert terwijl hij nog niet weet hoe hij een simpele joint moet roken.

ZI09

Bewuste gebruiker
Jadi zei:
Inhaleer maar door je neus, dan weet je zeker dat je het goed doet :wink: :grin:
Zo deed ik dat ook in het begin. En nu nog meestal, op een of andere manier is dat fijner.
Kan niet missen ook, dan voel je ook het best dat je het goed doet.

minn

Badass junkie
Wat zijn we weer vriendelijk :wink:
het gaat erom dat je inhaleert, het moet ín je lichaam komen wil je het effet hebben, net als met speed.

ZI09

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
ZI09 zei:
Jadi zei:
Inhaleer maar door je neus, dan weet je zeker dat je het goed doet :wink: :grin:
Zo deed ik dat ook in het begin. En nu nog meestal, op een of andere manier is dat fijner.
Kan niet missen ook, dan voel je ook het best dat je het goed doet.

Waah, das vreselijk lol :grin:
Haha, ik bedoelde duidelijk iets anders dan ik typte zie ik net.

:mrgreen:

Via mijn neus, wat een lulverhaal natuurlijk. Ik bedoelde:
De rook inademen met je mond, en dan diep inademen via je neus, zodat het zo in je longen komt.

Hehe, dat bedoelde ik natuurlijk.
Oepsie :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!

Jezus.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!

Jezus.

die gasten weten niet eens wat stoned zijn is hele tijd trippen ik ben stoneddd stonedd

ZI09

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
:tearsofjoy: :grin:

Dat is idd erg lekker! Stom van mij dat ik dat verkeerd begrepen heb :grin:
Nah, mijn uitleg was gewoon stront.

Verder is het inderdaad apart van de topic starter.
Hoe kom je erop?

jopio

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Nub zei:

Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.

Caatje:
Private investigations.

Scottie

Newbie
Ik heb leren blowen door eerst de rook in me mond te "hijzen" en daarna met de rook nog in me mond diep in te ademen. (Als je niet rookt, wat wel moet, is dat kut! maar zo leer je het wel). Ik blowe trouwens nog steeds zo.
succes

Bovenaan