Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten

laat die 'klinkt' en "maar toch" maar wegSpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
Klinkt belachelijk maar toch![]()
Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten

ik wist op mijn 15de hoe ze konden basenSaivy zei:Vreemd verhaal hier. Je zit aan de speed en je weet nog niet eens hoe je moet roken. Hmm..
Het ligt niet aan de leeftijd, maar ik bedoel dat hij al met zware drug experimenteert terwijl hij nog niet weet hoe hij een simpele joint moet roken.yellowmoon zei:ik wist op mijn 15de hoe ze konden basenSaivy zei:Vreemd verhaal hier. Je zit aan de speed en je weet nog niet eens hoe je moet roken. Hmm..
SpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
Zo deed ik dat ook in het begin. En nu nog meestal, op een of andere manier is dat fijner.Jadi zei:Inhaleer maar door je neus, dan weet je zeker dat je het goed doet![]()
![]()
ZI09 zei:Zo deed ik dat ook in het begin. En nu nog meestal, op een of andere manier is dat fijner.Jadi zei:Inhaleer maar door je neus, dan weet je zeker dat je het goed doet![]()
![]()
Kan niet missen ook, dan voel je ook het best dat je het goed doet.
Haha, ik bedoelde duidelijk iets anders dan ik typte zie ik net.Mulholland Drive zei:ZI09 zei:Zo deed ik dat ook in het begin. En nu nog meestal, op een of andere manier is dat fijner.Jadi zei:Inhaleer maar door je neus, dan weet je zeker dat je het goed doet![]()
![]()
Kan niet missen ook, dan voel je ook het best dat je het goed doet.
Waah, das vreselijk lol![]()

azgaza zei:Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!
Jezus.

Nah, mijn uitleg was gewoon stront.Mulholland Drive zei:![]()
Dat is idd erg lekker! Stom van mij dat ik dat verkeerd begrepen heb![]()
SpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
caatje zei:Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten
Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.