Ruikt je zweet toevallig naar bakpoeder?Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen Belooft een leuke avond en nahct te worden...
En dit.MetaalKonijn zei:Ik hoop dat je d'r best brak van gaat worden, met je grammetje hier, en je grammetje daar.
wat snuif jij voor een troep als je zoveel moet nemen?atbboy zei:Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ?
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daarmaar k doe gewoon flink wat dea op
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaenBelooft een leuke avond en nahct te worden...
SperSIZEboon zei:wat snuif jij voor een troep als je zoveel moet nemen?
Smeer jezelf met knoflooksap in, dan ruik je die peppislucht gegarandeerd niet meeratbboy zei:Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet![]()

Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.Marla Singer zei:Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.Berbatov zei:Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
atbboy zei:Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ?
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daarmaar k doe gewoon flink wat dea op
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaenBelooft een leuke avond en nahct te worden...
Roseta Stoned zei:Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.Marla Singer zei:Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.Berbatov zei:Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Flunitrazespeed zei:en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
atbboy zei:Flunitrazespeed zei:en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
Doe ik ook, coke is 10x beter!