Ik stink!

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet :tongueout:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Enkel op je neus is voldoende hoor.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Om toch maar ontopic te zijn, ik weet er zelf ook niet veel tegen. Het is gewoon een bijwerkingvan de pep dat het een stinklucht in je zweet veroorzaakt. Volgens mij werden de afvalstoffen van pep ook uit je huid uigescheiden net als je lever en nieren. Urine heeft ook altijd zo'n typische geur met pep op.

atbboy

Bewuste gebruiker
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...

atbboy

Bewuste gebruiker
Wow smerig ik voel ald die druppels lopen! ik ga denk maar goed drinken voordat ik uitdroog!! HELLUP!!

atbboy

Bewuste gebruiker
maark k ga n u fff brood eten den daarna de helmen winkel!
k reager later nogw el! al juli tips of ideen zijnw elkom!

Carlitos

Badass junkie
Je hoogenstens die geur wat maskeren denk ik.
Je hebt speciale deodorant die zetten echt een blok voor je zweet dan komt er amper wat uit alleen je lichaam moet het kwijt dus ga je sowieso weer harder op andere plekken zweten,lekker is dat..

Ik was gewoon een paar keer me gezicht onder invloed want het vuil dat uit me gezicht komt stinkt.Die zeep is zeer aangenaam,me gezicht ziet er meteen weer strak uit (van de zeep dan he)
Verder gewoon luchtje en deodorant doe ik altijd

atbboy

Bewuste gebruiker
Ja k doe oook altijd axe deadorant op en afentoe Replay luchtje ofzo.
Ik heb net weer ff een mooi lijntje op maar nu heb ik overall op m e hoofd van die tintelingen :grin: , voelt best lekker eigenluk!

Flameon

Badass junkie
Komt door de afvalstoffen in de pep die uitgescheiden worden door je huid.
Kun je niks aan doen, ja niet meer gebruiken.
Door het overmatig zweten krijg je ook vaak puistjes. In het zweet zit afval, je porieen raken daardoor verstopt en daardoor ontstaan die puistjes of andere huidirritaties / verminkingen :wink:

Carlitos

Badass junkie
Daarom moet je die zeep gebruiken die ik ook gebruik.
Dan heb je er eigenlijk niet zo last van.. en is je gezicht mooi schoon

Carlitos

Badass junkie
Nee van nivea zo'n fles doorzichtige fles met blauw spul.
Uiteindelijk zal clearasil/garnier etc. wel allemaal mischien wat op hetzelfde neerkomen.
Maar deze werk het beste voor mij persoonlijk ..

Matthijs85

Belezen gebruiker
Ik denk dat je minder gaat stinken als je ff stopt met pep snuiven, lekker gaat slapen en als je je brakheid een beetje voorbij bent bedenkt dat je volgende keer toch beter wat rustiger aan kan doen :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen Belooft een leuke avond en nahct te worden...
Ruikt je zweet toevallig naar bakpoeder?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.

Biertje

Bewuste gebruiker
gram hier gram daar, dan zou ik idd ook stinken als een zwijn ofzo... tuurlijk ga je stinken van pep, maar als je zulke debiele hoeveelheden je neus op jaagt moet je niet gaan janken als je bijna moet :kots: van je eigen lucht

knolselderij

Wijs gebruiker
jah doe je niks aan de een heeft dr meer last van als de andere maar blijven douchen helpt (tis ook nog ns vol chill als je op de pep zit) maar van mdma krijg je net zo goed chemische zweet en coke ook in mindere mate

SperSIZEboon

Badass junkie
atbboy zei:
Ja klpt me pis ruikt altijd raar na pep en soms drijven er wle is van die wiitte stukke in denk ik ? :tongueout:
Ik ga zoo naar de motor zaak ff een helm kopen voor me scooter k hoop dat ze me niet ruiken daar :grin: maar k doe gewoon flink wat dea op :grin:

Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...
wat snuif jij voor een troep als je zoveel moet nemen?

Judas

Wijs gebruiker
atbboy zei:
Ik ga altijd zo zweten van pep, ook al gebruik ik maar 1 of 2 sleutel puntjes.
Nu oo nu voel ik af en toe een druppel zweet langs me zij lopen, echt smerig.
Hebben jullie wat tips ofzo, deo ofzo helpt ook niet :tongueout:
Smeer jezelf met knoflooksap in, dan ruik je die peppislucht gegarandeerd niet meer :wink:

ghandum

Newbie
Ik ga meestal douchen als ik merk dat ik te erg ga zweten. Ik begin dan gewoon onder een hete douche en dan was ik mezelf etc. Dan spring ik nog even onder een ijskoude straal en daarna droog ik mezelf af. 9 vd 10 keer was het zweten een stuk minder, of zelfs bijna gestopt :)

Ohjah, niet vergeten een flinke lading deo op te spuiten :grin:

Gewoon douchen deo spuiten geurtje spuiten en naar buiten rennen waar het koud is zodat je niet hoeft te zweten probleem opgelost :wave:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb er ook nooit zoveel last van, en als het wel zo is douche ik even of spuit ik wat deo op.

Maar ik vind mijn eigen luchtje wel lekker ruiken, ook wanneer ik een beetje gesnoven heb.

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Je lichaam is de chemicalien aan het uitzweten, daarom zweet je zoveel en ruikt het zo typisch.
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.
Berbatov zei:
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
atbboy zei:

De topicstarter zweet zich een ongeluk van al de caffeïne in zen pep ofwel is hij degene die nu op z'n eentje verantwoordelijk is voor het smelten van de poolkappen en de overstroming van Nederland met ze KUTFOKKING TERINGHOEVEELHEDEN.....ga gewoon ff je helm kopen, knal daarna met je scooter met teringLEDjes eronder met 120 km/u tegen een boom sukkel...de wereld zal beter rieken ook...WAT WIL JE NU...PIS DE WITTE BROKKEN ERUIT en ga slapen
schande voor de fijne stof die amfetamine is dit...

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Roseta Stoned zei:
Marla Singer zei:
Nee, het komt door de noradrenerge werking van amfetamine. Ik heb ook medicijnen die op het noradrenerge systeem werken (effexor) en ik zweet nu ook veel meer dan vroeger. Had het ook met duloxetine. Het is dus gewoon een bijwerking van de speed, niet iedereen heeft er in dezelfde mate last van uiteraard.
Berbatov zei:
Je hebt ook anti-transpirant. Bij de drogist te kopen. Zweten stopt zo-goed-als.
Ik betwijfel of dit werkt. Ik zweet door noradrenerge stoffen over m'n hele lichaam. Bovendien moet je lichaam de warmte toch kwijt dus als je het ergens blokkeert zweet je op een andere plek meer.

Het klopt idd dat amfetaminen op je noradrenerge systeem werken en dat je daarom ook extra gaat zweten. Alleen in veel gevallen ruik je de speed ook door je zweet heen, speedzweet heeft een hele typische chemische geur. Ik heb eens op drugsinfoteam.nl gelezen, dat dat te maken heeft met het uitzweten van de chemicalien die in speed zitten... Correct me if I'm wrong hoor! :wink:

atbboy

Bewuste gebruiker
Flunitrazespeed zei:
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken

Doe ik ook, coke is 10x beter!

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
atbboy zei:
Flunitrazespeed zei:

Doe ik ook, coke is 10x beter!

Ok ik denk dat bij velen een boiling point bereikt is..."coke is 10x beter dan speed", zoiets kan je beter in het coke subforum zeggen, daar zijn ze het tenminste allemaal met je eens
maar die discussies hebben we al genoeg gehad dus Ik ga achter de lijn staan bij deze

hebjem hebjem :rolleyes:

Bovenaan