MissDior zei:Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!!
Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!![]()
![]()
![]()
Tekyesss zei:Hahah dat heb ik ook, ik heb het vooral onder de douch en in bed, vrij irritant als je wilt slapen ja :P
MissDior zei:Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!!
Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!![]()
![]()
![]()
PRINCEZS_ zei:Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan
hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P
er is sowieso genoeg vette hardcore, maar als je alleen de typische gabber kent dan is het logisch dat je er zo over denktPsycho_Chrono zei:PRINCEZS_ zei:Ik heb na feesten wel eens dat ik o het station sta en dan
hardcore mixen hoor ofzo.. heel vet :P
Dat komt door het eentonig gedender van de treinen, geeft aan van welk niveau je muziek is
volgens mij heb ik net een oorlog ontketend
tofke zei:Vroeger had ik wel af en toe gehoorshallicunaties na langdurig speed-gebruik.. nog iemand hiermee ervaring?!
Doodkapje zei:gehoorshalucinaties... nog steeds mijn vaste bondgenoten...![]()

Phreakingout zei:Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.
Dit is met XTC maar ook wel met Speed.
Doodkapje zei:Phreakingout zei:Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.
de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
Phreakingout zei:Doodkapje zei:Phreakingout zei:Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.
de halucinaties die ik heb : mijn vrienden op straat me horen roepen, msn tune die constant afgaat terwijl msn niet is aangemeld, soms ook een soort van gemompel/gefluister. die vind ik erger.
Das best scary haha.. Dat zijn een beetje de lange termijn speed gevolgen of zo?

Doodkapje zei:Phreakingout zei:Doodkapje zei:Phreakingout zei:Ik heb het wel direct na een feest de eerste uurtjes nog, ook als je soms thuis al in je bed ligt. Vind het wel meesterlijk eigenlijk haha, in elk straat-geluid kan je wel een vette beat horen. En soms ook echt bekende tracks idd.
Das best scary haha.. Dat zijn een beetje de lange termijn speed gevolgen of zo?
dat zijn de gevolgen van lang wakker zijn, niet van de speed. hihi
en als je dat al scary vindt, wat denk je dan van schimmen in je huis zien lopen, kevers die naar je toe komen, een donkere gedaante die vlak schuinachter je staat, draaiende mistige vormen, ...
als je echt lang wakker bent krijg je het allemaal gratis!!! de visuele halucinaties daar kan ik goed mee overweg, het zijn de gehoorshalucinaties die me soms echt gek kunnen maken.![]()
![]()
tofke zei:Vroeger had ik wel af en toe gehoorshallicunaties na langdurig speed-gebruik.. nog iemand hiermee ervaring?!
! Sja was dan ook alweer een tijd geleden dat ik een ijsberg speed op had (of was het toch de combo met zoo7 en xtc eerder op de 48+ uur :P !