...zommes zei:Dat heb ik ook altijd als eerst na te lang wakker + pep. In de verte hoor ik dan feesten en mensen. Best lachen op zich. Alleen soms ga je voorzichtig lopen om beter te luisteren en dan raak je in de war, dat is irritant.
berbe zei:kuttigste gehoorhaluci's bij mij ware in een peploos moment
fluister stemmetjes speed speed
en watk veel heb auto van me vader straat in hore rijde en half uur later nog niemand thuis en dat 10000 keer op avond word je gek van heel de tyd aan hetraam te gaan kijke
en dan mense naar je toe hore sluipe
en als je rechtstaat ze weg hore lope
en voor de rest wat iedereen wel heeft denk ik
=>denken dat er iem iets tege je zei
-hè wat zei je
-ik zei niets
-ah k dan
en dat5 min erna weer
en telefoons hore afgaan en voelee trille in je broekzak
pak je je gsm niemand gebeld en geeen sms![]()

tofke zei:Hmm, das wel t eerste dat ik ervan hoor... dingen horen die er niet zijn wanneer je nuchter bent...
De eerstvolgende weken ga ik noodgewongen even moeten clean blijven. dus ga k dat toch is in de gaten houden![]()
berbe zei:en telefoons hore afgaan en voelee trille in je broekzak
pak je je gsm niemand gebeld en geeen sms![]()
pepgirl zei:en als ik wil rusten wordt ik vaak gek omdat ik mezelf steeds hoor ademen
XpRnz zei:Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?
XpRnz zei:Laatst onder de douche dacht ik een helikopter in de badkamer te horen, maar wist niet of het nou echt of nep was.. geluiden vanuit m'n pc veroorzaken ook de raarste dingen, vooral alsof er overal mensen door het huis 'sluipen'. Ik ga dan ook echt kijken of ze er zijn.. meermalen dus, over paranoide gesproken haha!![]()
Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid?