xtc snuiven

J0rrit

Badass junkie
kun je xtc snuive of krijg je er een bloedneus van en is het effect en komt het sneller op?

A

Anonymous

Gast
Het effect komt sneller op en is sterker, maar het duurt veel korter. Het brand als de tyfus en het doet veel schade aan je neus, je snuift namelijk ook bindmiddel en vulsel van de pil.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus

als je wil dat het direct inslaat moet je gewoon mdma poeder in je icetea gooien en op drinken

Frisko

Badass junkie
heb het talloze keren gedaan eigenlijk,maar leg es een pil in een lijn..is fucking veel om op te snuiven hoor,je kan het eens een keer proberen,is niet zoooooo erg,maar is wel slecht voor je ja(zoals alle drugs)

mzzl

boy

Bewuste gebruiker
Als ik je iets kan afraden, dan is het dit wel. Ik vond het godsgruwelijk pijn doen (speed is er niks bij) en het effect is veel minder vet dan als je het gewoon slikt.

J0rrit

Badass junkie
Mr. XTC zei:
je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus

als je wil dat het direct inslaat moet je gewoon mdma poeder in je icetea gooien en op drinken

ja maar waar krijg k dat:wink:?
kben t nog nooit tegegekomen

Mr. XTC

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

bij je lokale dealer..... maar je kan ook je pillen crushen en tussen de ice tea gooien dan heb je ongeveer hetzelfde effect

Frisko

Badass junkie
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

bij je lokale dealer..... maar je kan ook je pillen crushen en tussen de ice tea gooien dan heb je ongeveer hetzelfde effect
mja ongeveer wel ja,maar ik ben toch van mening dat pure mdma net wat anders werkt dan de meeste pillen mede door de vuiligheid die in de pillen zit etc etc...
advies @ topicstarter,ga een paar goa feestjes af,zoek mensen met mdma,en vraag vervolgens de gsm nr van die mensen en voila,men hebben een mdma fiks0r geregeld :grin: :grin: :grin:

mzzls

Bal0n

Badass junkie
Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!

Frisko

Badass junkie
echt goeie xtc is miss bindmiddel alleen met pure mdma erin...maar zo krijg je ze tegenwoordig nietmeer kerel,...heb ooit 1 x zo een pillen gehad,nooit meer tegengekomen!! :angry: :angry: :angry:

Bal0n

Badass junkie
Frisko zei:
Bal0n zei:
onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!

Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

Stop een pil in je reet en het slaat ook sneller in + veel sterker. (Hier ergens gelezen)

J0rrit

Badass junkie
Mr. XTC zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

wat is dan het verschil in effect met gewoon de pil afslikken???

cunt

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
hij slaat anders in .. en ook sneller in omdat hij al helemaal opgelost is in je drinken. het effect is ook minder volgens mij, ik heb dan vaak een minder duidelijke rush er van dan wanneer ik hem gewoon met een slok water in neem. dat gevoel heb ik in ieder geval.

J0rrit

Badass junkie
cunt zei:
DarkScope zei:
hij slaat anders in .. en ook sneller in omdat hij al helemaal opgelost is in je drinken. het effect is ook minder volgens mij, ik heb dan vaak een minder duidelijke rush er van dan wanneer ik hem gewoon met een slok water in neem. dat gevoel heb ik in ieder geval.

dus eigenlijk gewoon innemen is het beste als je kijkt naar het meest effectieve effect

cunt

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
cunt zei:
DarkScope zei:

dus eigenlijk gewoon innemen is het beste als je kijkt naar het meest effectieve effect
ja bij mij wel in ieder geval. denk dat mensen het vooral door het drinken doen omdat de pil dan sneller inslaat (na 20min. ongeveer, als je hem gewoon doorslikt met een slok water +/- half uur tot een uur)

Frisko

Badass junkie
toepiekloot zei:
zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..
ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
nie ademen,kan je ook ziek van worden....
BL444444T BL4444T :P :P :P

Jeller

Badass junkie
slipperman zei:
DarkScope zei:
Mr. XTC zei:

Stop een pil in je reet en het slaat ook sneller in + veel sterker. (Hier ergens gelezen)
mss moet jij dat eens testen

toepiekloot

Belezen gebruiker
Frisko zei:
toepiekloot zei:
zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..
ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
nie ademen,kan je ook ziek van worden....
BL444444T BL4444T :P :P :P

tis da, snuift gij maar lekker geplette pillen, mmmm da zal smaken...
tis gewoon slecht, ge weet nooit wa dat er in een pil zit als ge ze pakt
en als ge die stoffen dan nog keer gaat snuiven
en waarom eigenlijk snuiven? snuift coke ofzo, ma pillen??

Bal0n

Badass junkie
Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.
kijk bal0n weet tenminste waarover hij praat....in tegenstelleing tot die kinders hier die denken dat ze er een fuck vanaf weten!!!

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ik ben geen expert maar ik zou het afraden van te snuiven. Het spul komt toch in je maag terecht nadat het je neus gepasseerd is en je het doorslikt. En ik denk dat het wel vrij schadelijk is voor je neusbeentje en je neusslijmvlies kan uitdrogen wat heel lastig kan zijn dan zit je met vreselijke hoofdpijn. Na een aantal keren snuiven kan je neus al serieus toegetakeld zijn terwijl je maag bij wijze van spreken wel tegen een stootje kan.

Frisko

Badass junkie
L-Mack zei:
Ik ben geen expert maar ik zou het afraden van te snuiven. Het spul komt toch in je maag terecht nadat het je neus gepasseerd is en je het doorslikt. En ik denk dat het wel vrij schadelijk is voor je neusbeentje en je neusslijmvlies kan uitdrogen wat heel lastig kan zijn dan zit je met vreselijke hoofdpijn. Na een aantal keren snuiven kan je neus al serieus toegetakeld zijn terwijl je maag bij wijze van spreken wel tegen een stootje kan.
nogmaals,in je maag word het dus sneller afgebroken alvorens het in je bloedstroom terecht komt,als je eerst snuift,word het dus al dadelijk door slijmklieren oid opgenomen en is het effect dus JAWEL sterker en sneller!!!(naar eigen ervaring!!) :) :grin:

cunt

Wijs gebruiker
een vriend van mij heeft wel is een paar lijnen er van gemaakt. maar hij zei dat het effect juist minder goed was en het snuiven zelf verrekte veel pijn aan zijn neus deed.
duw ik er liever 1 in m'n reet :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
cunt zei:
een vriend van mij heeft wel is een paar lijnen er van gemaakt. maar hij zei dat het effect juist minder goed was en het snuiven zelf verrekte veel pijn aan zijn neus deed.
duw ik er liever 1 in m'n reet :rolleyes:
hehe naja,snuift maar es goeie speed dan(dat brand net zo hard)...
pure mdma daarentegen raad ik nie aan om te snuiven(dat is buiten ghb zowat het vieste van smaak wat ik ooit tegengekomen ben!!)bah bah

alé mzzl

:wave:

Bollie

Bewuste gebruiker
tis gewoon onhandig om pillen te snuiven.
Als je van die grote pillen heb van paktweg nen halve gram dan moede al een lijn van meer dan 25 cm leggen om da door uwe neus te jagen...

Het lukt perfect, en is zeker nie schadelijker dan speed te snuiven, maar het is gewoon onhandiger...

Bal0n

Badass junkie
Bollie zei:
tis gewoon onhandig om pillen te snuiven.
Als je van die grote pillen heb van paktweg nen halve gram dan moede al een lijn van meer dan 25 cm leggen om da door uwe neus te jagen...

Het lukt perfect, en is zeker nie schadelijker dan speed te snuiven, maar het is gewoon onhandiger...

Bron?

caatje

Badass junkie
Bollie zei:
http://forum.fok.nl/
kwam ergens vanop deze forum.

niet om te een of ander Bollie maar dis nu al de 2e keer dat je vaag bent omtrent de door jou verstrekte info. Eerst met je testuitslag en nu met "ergens" op die site. :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:

Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

A

Anonymous

Gast
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:

da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

De appeltjes die ik een tijd geleden had waren volgens mij bijna pure mdma. Ze waren wit, en ze waren heel breekbaar(dus te weinig bindmiddel), als je ze in je zak liet zitten een nachtje spacen(dus veel bewegen en die onzin) was je pil vaak niets meer dan een hoopje poeder.

Die pil zou echt niet 70% bindmiddel zijn. Ze waren trouwens zeer klein.

Frisko

Badass junkie
BobG zei:
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:

De appeltjes die ik een tijd geleden had waren volgens mij bijna pure mdma. Ze waren wit, en ze waren heel breekbaar(dus te weinig bindmiddel), als je ze in je zak liet zitten een nachtje spacen(dus veel bewegen en die onzin) was je pil vaak niets meer dan een hoopje poeder.

Die pil zou echt niet 70% bindmiddel zijn. Ze waren trouwens zeer klein.
jah voila

enige keer dat ik ECHT JAPEN VAN PILLEN HAD was 3j geleden in club industria in antwerpen!!

ZEER KLEINE mitsubishi's en beige van kleur,zelfde kleur als mn mdma nu tegenwoordig altijd heeft....en deze is bijna het puurst wat er te vinden valt...komt can iemand die ze op zijn beurt haalt van mensen die pillen draaien aan 5€ de gram...
ikzelf betaal er 15€ per gram voor(kleine hoeveelheden)

Bovenaan