Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
als je wil dat het direct inslaat moet je gewoon mdma poeder in je icetea gooien en op drinken
DarkScope zei:Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
als je wil dat het direct inslaat moet je gewoon mdma poeder in je icetea gooien en op drinken
ja maar waar krijg k dat?
kben t nog nooit tegegekomen
mja ongeveer wel ja,maar ik ben toch van mening dat pure mdma net wat anders werkt dan de meeste pillen mede door de vuiligheid die in de pillen zit etc etc...Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
bij je lokale dealer..... maar je kan ook je pillen crushen en tussen de ice tea gooien dan heb je ongeveer hetzelfde effect
onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Stop een pil in je reet en het slaat ook sneller in + veel sterker. (Hier ergens gelezen)DarkScope zei:Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
Mr. XTC zei:DarkScope zei:Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
bij je lokale dealer..... maar je kan ook je pillen crushen en tussen de ice tea gooien dan heb je ongeveer hetzelfde effect
hij slaat anders in .. en ook sneller in omdat hij al helemaal opgelost is in je drinken. het effect is ook minder volgens mij, ik heb dan vaak een minder duidelijke rush er van dan wanneer ik hem gewoon met een slok water in neem. dat gevoel heb ik in ieder geval.DarkScope zei:wat is dan het verschil in effect met gewoon de pil afslikken???
cunt zei:hij slaat anders in .. en ook sneller in omdat hij al helemaal opgelost is in je drinken. het effect is ook minder volgens mij, ik heb dan vaak een minder duidelijke rush er van dan wanneer ik hem gewoon met een slok water in neem. dat gevoel heb ik in ieder geval.DarkScope zei:wat is dan het verschil in effect met gewoon de pil afslikken???
ja bij mij wel in ieder geval. denk dat mensen het vooral door het drinken doen omdat de pil dan sneller inslaat (na 20min. ongeveer, als je hem gewoon doorslikt met een slok water +/- half uur tot een uur)DarkScope zei:cunt zei:hij slaat anders in .. en ook sneller in omdat hij al helemaal opgelost is in je drinken. het effect is ook minder volgens mij, ik heb dan vaak een minder duidelijke rush er van dan wanneer ik hem gewoon met een slok water in neem. dat gevoel heb ik in ieder geval.DarkScope zei:wat is dan het verschil in effect met gewoon de pil afslikken???
dus eigenlijk gewoon innemen is het beste als je kijkt naar het meest effectieve effect
ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgentoepiekloot zei:zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..
toepiekloot zei:zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..
mss moet jij dat eens testenslipperman zei:Stop een pil in je reet en het slaat ook sneller in + veel sterker. (Hier ergens gelezen)DarkScope zei:Mr. XTC zei:je kan het snuiven ja... het slaat dan sneller in maar werkt korter meen ik.... heb het zelf nooit gedaan en is ook niet aan te raden omdat het heel erg schadelijk is voor je neus
Frisko zei:ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgentoepiekloot zei:zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..![]()
![]()
![]()
nie ademen,kan je ook ziek van worden....
BL444444T BL4444T :P :P :P
kijk bal0n weet tenminste waarover hij praat....in tegenstelleing tot die kinders hier die denken dat ze er een fuck vanaf weten!!!Bal0n zei:Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.
nogmaals,in je maag word het dus sneller afgebroken alvorens het in je bloedstroom terecht komt,als je eerst snuift,word het dus al dadelijk door slijmklieren oid opgenomen en is het effect dus JAWEL sterker en sneller!!!(naar eigen ervaring!!)L-Mack zei:Ik ben geen expert maar ik zou het afraden van te snuiven. Het spul komt toch in je maag terecht nadat het je neus gepasseerd is en je het doorslikt. En ik denk dat het wel vrij schadelijk is voor je neusbeentje en je neusslijmvlies kan uitdrogen wat heel lastig kan zijn dan zit je met vreselijke hoofdpijn. Na een aantal keren snuiven kan je neus al serieus toegetakeld zijn terwijl je maag bij wijze van spreken wel tegen een stootje kan.
hehe naja,snuift maar es goeie speed dan(dat brand net zo hard)...cunt zei:een vriend van mij heeft wel is een paar lijnen er van gemaakt. maar hij zei dat het effect juist minder goed was en het snuiven zelf verrekte veel pijn aan zijn neus deed.
duw ik er liever 1 in m'n reet![]()

Bollie zei:tis gewoon onhandig om pillen te snuiven.
Als je van die grote pillen heb van paktweg nen halve gram dan moede al een lijn van meer dan 25 cm leggen om da door uwe neus te jagen...
Het lukt perfect, en is zeker nie schadelijker dan speed te snuiven, maar het is gewoon onhandiger...
Bollie zei:http://forum.fok.nl/
kwam ergens vanop deze forum.
da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
schranziewanzie zei:da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma![]()
![]()
![]()
jah voilaBobG zei:schranziewanzie zei:da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma![]()
![]()
![]()
De appeltjes die ik een tijd geleden had waren volgens mij bijna pure mdma. Ze waren wit, en ze waren heel breekbaar(dus te weinig bindmiddel), als je ze in je zak liet zitten een nachtje spacen(dus veel bewegen en die onzin) was je pil vaak niets meer dan een hoopje poeder.
Die pil zou echt niet 70% bindmiddel zijn. Ze waren trouwens zeer klein.