CBD olie is geweldig spul. Ik neem het nu enkel als ik een paniekaanval voel komen en die houdt het dan effectief tegen ook. Vorig jaar zat ik wel aan 20ml 20% per maand wat iets te duur werd. Letterlijk kalmte in een flesje.
Beter van niet... Er is moeilijk hierin een grens te stellen dus zal het voor ons makkelijker maken als we dit ook zo veel mogelijk weren.mogen we cbd weed sites noemen mods?.. @Mezelf
Ik heb zelfs een video gezien van een meisje dat heel veel epileptische aanvallen per dag had. Haar moeder gaf 2 druppels cbd olie in haar mond tijdens een aanval en je zag binnen enkele seconden de aanval stoppen.CBD olie is geweldig spul. Ik neem het nu enkel als ik een paniekaanval voel komen en die houdt het dan effectief tegen ook. Vorig jaar zat ik wel aan 20ml 20% per maand wat iets te duur werd. Letterlijk kalmte in een flesje.
Ik heb zelfs een video gezien van een meisje dat heel veel epileptische aanvallen per dag had. Haar moeder gaf 2 druppels cbd olie in haar mond tijdens een aanval en je zag binnen enkele seconden de aanval stoppen.
Geen idee... Het is al een paar jaar terug. Was volgens mij een Engelse docu.Ging die toevallig over het soortje die naar haar vernoemd is genaamd Charlotte's Web
Voel ik ook nagenoeg niks als ik een hele gram in een pure joint stop en oprook?
Goeie tip om de CBD wiet te mengen met een mini beetje thc rijke wiet of hasj.
CBD is een niet psychoactieve stof. Dus als je verwacht echt iets te voelen zoals dat je wiet rookt, zit je fout. Het is iets legaals wat te koop is bij een drogist. Meer nemen helpt niks. Het effect is vrij subtiel en als je meer effect gewend bent herken je het niet. Doe maar eens 1 druppel onder je tong als je bv gespannen bent, concentreer je op je gemoedstoestand en je zult echt iets merken. Geen High of stoned maar je spanning verminderd. Het onderdrukt negatieve gevoelens maar maakt je niet happy of anders.
die Sour Apple gevriesdroogd?
en bloemen ipv knoppen?
Officieel zijn het bloemen. En geen, zoals ik het altijd noem, toppen.
ja snapk..maar bij de ander staat 'knoppen' en niet gevriesdroogd.
Aha. Ja, ik lees het nu ook. Geen idee joh.
Ik weet wel dat gevriesdroogde koffie echt supersmerig is.
Daarom dat ik ook maar 1 soort heb genomen met gevriesdroogde toppen , de toppen zijn namelijk niet gecured..een joint kan het extra chlorofyl namelijk ook voor een extra grassmaak zorgen.
Daarom dat ik ook maar 1 soort heb genomen met gevriesdroogde toppen , de toppen zijn namelijk niet gecured..
Dus de chlorofyl is nog niet omgezet naar glucose.
Hoop dat ze lekker smaakt die gevriesdroogde want anders kunnen ze nog een paar weken de weckpot in.
Het proces in wekpotten om de smaak en geur te verbeteren (het omzetten van chlorofyl naar glucose) dit word deels al gedaan tijdens het drogen door de grote bladen zonder thc er aan te laten hangen tijdens het drogen , maar om de gras (chlorofyl) smaak er volledig uit te krijgen moet je de toppen nog laten curen (rijpen).Gecured? Wel van gehoord maar wat is het?
Als ex-gebruiker leer ik hier veel
Ps. Morgen komt de CBD wiet als het goed is!
Het proces in wekpotten om de smaak en geur te verbeteren (het omzetten van chlorofyl naar glucose) dit word deels al gedaan tijdens het drogen door de grote bladen zonder thc er aan te laten hangen tijdens het drogen , maar om de gras (chlorofyl) smaak er volledig uit te krijgen moet je de toppen nog laten curen (rijpen).
Mijne zit op zen 2de post in Duitsland , normaal morgen ook hier in de bus , ben benieuwd.
Ja het curen als rijpen van de toppen is eigenlijk net zo belangrijk dan het kweken van de plant zelf.
ja, is nog best lastig.. dacht het goed gedaan te hebben met drogen en daarna curen in wekpotten
maar het had nog steeds die gras smaak zoals jij het noemt ja.
Ja het curen als rijpen van de toppen is eigenlijk net zo belangrijk dan het kweken van de plant zelf.
Je mag nog zo en lekker reukend plantje in de tuin staan hebben , als je hel niet goed droogde en rijpt zal het roken ervan je niet bevallen
Als je even googeld vind je genoeg info over het curen van toppen , sommige doen het zelfs in bruine papier zakken inplaats van weckpotten , ik zweer bij weckpotten en steek zelf als ik nederweed haal men weed nog in glazen potten gewoon ter bewaring.
Weet niet of het tussen men oren zit, maar proef dan echt wel elke dag dag hij nog wat lekkerder word![]()
Gaat het een beetje , Of ben je van de weckpot gerukt ?oja, weck idd..
hmm..die he'k die weck..waarom smaken ze dan alsnog wack? 😮😅
ja, is nog best lastig.. dacht het goed gedaan te hebben met drogen en daarna curen in wekpotten
maar het had nog steeds die gras smaak zoals jij het noemt ja.
Hoelang heeft de wiet te drogen gehangen
Het droog proces is een van de belangrijkste dingen als het gaat om de smaak heb je het rustig ondersteboven met blad op de grote fanleafs na dan rustig minimaal 2 weken laten drogen en toen pas in de weckpotten gedaan
Te snel drogen is vaak geen aangename smaak
ja, het heeft zo 2 weken ondersteboven gehangen.. ik denk dat mss de kamer niet genoeg geventileerd was (?)
in oktober is de nieuwe oogst weer klaar![]()

Zoals verwacht smaakt de gevriesdroogde nog teveel naar chlorofyl.
Ik rook hem op maar deze gaat nog zeker voor 2 weken curen , en krijgt dan terug ern update.
Lekker tesamen aangekomen 😊
Laat even een update over de buitenteelt als je wil , die wil ik volgende keer een keertje bestellen.
Laat even een update over de buitenteelt als je wil , die wil ik volgende keer een keertje bestellen.

Stevig jointje 😅.
Ja was echt maar een zeer klein topje , lekker compact .Wou net zeggen, fikse unit..