Ik surf al lange tijd rond op dit forum, heb zowat elk mogelijke LSD trip en paddo trip gelezen. En LSD lijkt me echt heel erg vet, en leerzaam.
Maar wat mijn vraag is (zoals al vele gevraagd hebben), zal ik het proberen?
Ik heb in het afgelopen half/3kwart jaar 7x paddo's gedaan.
Ben nu een hele tijd gestopt, omdat ik 2x bad ben gegaan. Niet de hele trip lang maar eventjes momenten gehad dat t niet relax ging.
Heb al best hard gehallucineert op 1portie mexicaantjes op een nuchtere maag.
Bijv: Het was donker en we waren in n bos, en de bomen leken gewoon keihard uit de grond te komen en omhoog te komen, van een afstand leken het wel slappe spaghetti stengels die op en neer zwabberden etc.
De keren dat ik bad ging waren de laatste 2 keren.
De 1ste keer dat ik bad ging dacht ik dat ik niet meer uit mn trip zou komen enzo, wat uiteraard wel het geval was.
De 2de keer kwamen er in 1x allemaal vrienden van mij langs toen ik net begon met trippen, ik was in het begin erg in de war.
En had in 1x helemaaaal geen zin meer om te trippen, maar ik heb mezelf daar echt goed uit weten te halen en heb daarna echt een HEERLIJKE trip gehad alsnog.
Ik heb dit er even bij vermeld omdat dit misschien aangeeft of het wel/niet verstandig is om het eens te proberen.
Ik ben bijna 18jaar oud.
Onder een redelijke dosis is er minder mindfuck, als ik het goed begrijp?
Bijv 1/2 shiva en daarna nog 1/2 bij slikken na een tijdje.
Ik zou graag jullie reacties horen.
Groeten een hopelijk toekomstig LSD tripper
Maar wat mijn vraag is (zoals al vele gevraagd hebben), zal ik het proberen?
Ik heb in het afgelopen half/3kwart jaar 7x paddo's gedaan.
Ben nu een hele tijd gestopt, omdat ik 2x bad ben gegaan. Niet de hele trip lang maar eventjes momenten gehad dat t niet relax ging.
Heb al best hard gehallucineert op 1portie mexicaantjes op een nuchtere maag.
Bijv: Het was donker en we waren in n bos, en de bomen leken gewoon keihard uit de grond te komen en omhoog te komen, van een afstand leken het wel slappe spaghetti stengels die op en neer zwabberden etc.
De keren dat ik bad ging waren de laatste 2 keren.
De 1ste keer dat ik bad ging dacht ik dat ik niet meer uit mn trip zou komen enzo, wat uiteraard wel het geval was.
De 2de keer kwamen er in 1x allemaal vrienden van mij langs toen ik net begon met trippen, ik was in het begin erg in de war.
En had in 1x helemaaaal geen zin meer om te trippen, maar ik heb mezelf daar echt goed uit weten te halen en heb daarna echt een HEERLIJKE trip gehad alsnog.
Ik heb dit er even bij vermeld omdat dit misschien aangeeft of het wel/niet verstandig is om het eens te proberen.
Ik ben bijna 18jaar oud.
Onder een redelijke dosis is er minder mindfuck, als ik het goed begrijp?
Bijv 1/2 shiva en daarna nog 1/2 bij slikken na een tijdje.
Ik zou graag jullie reacties horen.
Groeten een hopelijk toekomstig LSD tripper