Wel / Niet doen?

g0t

Newbie
Ik surf al lange tijd rond op dit forum, heb zowat elk mogelijke LSD trip en paddo trip gelezen. En LSD lijkt me echt heel erg vet, en leerzaam.

Maar wat mijn vraag is (zoals al vele gevraagd hebben), zal ik het proberen?

Ik heb in het afgelopen half/3kwart jaar 7x paddo's gedaan.

Ben nu een hele tijd gestopt, omdat ik 2x bad ben gegaan. Niet de hele trip lang maar eventjes momenten gehad dat t niet relax ging.
Heb al best hard gehallucineert op 1portie mexicaantjes op een nuchtere maag.
Bijv: Het was donker en we waren in n bos, en de bomen leken gewoon keihard uit de grond te komen en omhoog te komen, van een afstand leken het wel slappe spaghetti stengels die op en neer zwabberden etc.

De keren dat ik bad ging waren de laatste 2 keren.
De 1ste keer dat ik bad ging dacht ik dat ik niet meer uit mn trip zou komen enzo, wat uiteraard wel het geval was.

De 2de keer kwamen er in 1x allemaal vrienden van mij langs toen ik net begon met trippen, ik was in het begin erg in de war.
En had in 1x helemaaaal geen zin meer om te trippen, maar ik heb mezelf daar echt goed uit weten te halen en heb daarna echt een HEERLIJKE trip gehad alsnog.

Ik heb dit er even bij vermeld omdat dit misschien aangeeft of het wel/niet verstandig is om het eens te proberen.

Ik ben bijna 18jaar oud.
Onder een redelijke dosis is er minder mindfuck, als ik het goed begrijp?
Bijv 1/2 shiva en daarna nog 1/2 bij slikken na een tijdje.

Ik zou graag jullie reacties horen.

Groeten een hopelijk toekomstig LSD tripper

dingo

Belezen gebruiker
LSD hangt echt van jezelf af, of je nu een gevoelig mens bent of niet, of je al vaak getript hebt, enz... en je leeftijd hangt er ook niet zozeer vanaf, je moet er geestelijk klaar voor zijn. als je wil beginnen zou ik aanraden om te beginnen met een halve blotter en als dat dan teweinig is moet je nog een pakken maar NOOIT overhaasten de eerste keer want iemand die ik ken huppelt nu nog rond als een konijn...

matthijs

Badass junkie
g0t zei:

Je kan beter beginnen met of een halve of een hele. Bijnemen geeft een heel raar effect. Je bent dan al high en wordt in een keer 2 keer zo high...kan nogal verwarrend zijn voor de eerste keer.

Carlitos

Badass junkie
ik ken huppelt nu nog rond als een konijn...

Ben ik benieuwd naar hoe precies dan..

Hoeveel dagen na trip dan ofzo en wat voelt ie :P
Wil zelf ook proberen maar dan wel 1 meteen (ben bang dat ik weinig voel altijd)

azgaza

Badass junkie
Als je je de laatste keer over het bad gaan heen kon zetten zal je vast wel sterk genoeg zijn om niet weer bad te gaan.. en als je eht wil: gewoon doen.

g0t

Newbie
heel erg bedankt voor jullie reacties etc.

Ik had nog een vraag.
De mindfuck met paddo's kan behoorlijk zijn, maar hoe is die precies met LSD. En na welke dosis in welke mate...

Ik heb dit echt al wel opgezocht maar nog nergens echt duidelijk antwoord gevonden...

Waarschijnlijk zul je zeggen: "dat verschilt".

Maar wanneer is het vergelijkbaar met 1 hele portie paddos, of noem maar vergelijkingen op als je kunt.

Alvast erg bedankt.

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
g0t zei:

Je kan beter beginnen met of een halve of een hele. Bijnemen geeft een heel raar effect. Je bent dan al high en wordt in een keer 2 keer zo high...kan nogal verwarrend zijn voor de eerste keer.
mwa je wordt wel higher, maar omdat de grootste verwarring de eerste 2 uur komt valt dat beter mee dan dat je in één keer pakt.. als je één in 2 keer pakt is dat ongeveer 4/5 zo sterk als één in één keer pakken ook imo..

persoonlijk vind ik paddo's ook iets moeilijker om te sturen dan LSD, maar LSD vind ik wel een stuk intenser en constanter.. bij paddo's heb je af en toe rustige momenten en die heb je bij lsd totaal niet, dat blijft gaan met hoge intensiteit zo'n 5 uur aan en stuk en dan neemt het af..

wat je wel hebt is dat je bij lsd een stuk helderder bent en dus nuchterder overkomt naar de buitenwereld

daarom vind ik acid leuker dan paddo's, het is helderder, actiever en langer (+goedkoper!)

Op lsd ga je dus minder vlug slecht, maar als je slecht gaat ga je wel veel slechter dan dat je met paddo's zou hebben omdat de trip minder in golven gaat en een stuk langer is

Osi`

Bewuste gebruiker
Begin gewoon met een halve, nadien probeer je er eentje.
Niet bijnemen ofzo, heeft toch niet veel zin eigenlijk, verlengt alleen je trip dacht ik. Versterkt het mss een klein beetje, dus vrij nutteloos.
Tenzij je wat langer wilt trippen .. :tongueout:

Anyway, heb ook LSD gedaan, 1x keer was een halve en het was me enorm goed bevalle :wink:[/list]

g0t

Newbie
Oke, bedankt voor jullie advies.

Ik zal het maar eens gaan proberen, niet in de nabije toekomst maar gewoon als ik vakantie heb en ik ben alleen thuis met een vriend ofzo.

Zodat alles zeker is dus, ik laat het nog wel horen zodra ik het gepland heb.

In ieder geval heel erg bedankt voor het advies.

Later, smoke ze! :stoned:

Jeller

Badass junkie
Osi` zei:
Niet bijnemen ofzo, heeft toch niet veel zin eigenlijk, verlengt alleen je trip dacht ik. Versterkt het mss een klein beetje, dus vrij nutteloos.

Anyway, heb ook LSD gedaan, 1x keer was een halve en het was me enorm goed bevalle :wink:[/list]
bwa ik vidn da bijpakken het toch zwaarder maakt ze.. een halve+halve= effect van 3/4 in één keer ofzoiet vind ik

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
Osi` zei:

bwa ik vidn da bijpakken het toch zwaarder maakt ze.. een halve+halve= effect van 3/4 in één keer ofzoiet vind ik

Mijn ervaring van een halve plus een halve was gewoon een nette, hele! :tongueout:

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
matthijs zei:
g0t zei:

mwa je wordt wel higher, maar omdat de grootste verwarring de eerste 2 uur komt valt dat beter mee dan dat je in één keer pakt.. als je één in 2 keer pakt is dat ongeveer 4/5 zo sterk als één in één keer pakken ook imo..

persoonlijk vind ik paddo's ook iets moeilijker om te sturen dan LSD, maar LSD vind ik wel een stuk intenser en constanter.. bij paddo's heb je af en toe rustige momenten en die heb je bij lsd totaal niet, dat blijft gaan met hoge intensiteit zo'n 5 uur aan en stuk en dan neemt het af..

wat je wel hebt is dat je bij lsd een stuk helderder bent en dus nuchterder overkomt naar de buitenwereld

daarom vind ik acid leuker dan paddo's, het is helderder, actiever en langer (+goedkoper!)

Op lsd ga je dus minder vlug slecht, maar als je slecht gaat ga je wel veel slechter dan dat je met paddo's zou hebben omdat de trip minder in golven gaat en een stuk langer is

vrijdag voor t eerst LSD gehad, 1 hele zegel gehad, superhard getript, visueel supervet, en inderdaad veel beter te verdragen en helderder dan paddo's, waar ik bijna altijd fout op ging. LSD = :hearteyes:

Elujin

Newbie
raar met paddos had ik geen enkel probleem maar lsd wijs bij ma wel heel vet maar in den after glow was er wel ne zware mind fuck waar ik uren op af gezien heb maar achter af gezien vind ik het wel positief want de lsd heeft alles af gebroken (wel toepasselijk dat het een shivake was)en ik heb me zelf voledig terug moeten opbouwen en dan hedde wel een grondige analiese van u zelf en wa ge eigenljk ni goe vind aan u leven .

badtrips zijn leerzaam maar zo ni tof :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
Bijpakken werkt toch echt wel vind ik ze, het is inderdaad zoals matthijs zegt vind ik, het geeft een heel raar effect, zeker als de 2de helft begingt in te kicken terwijl de piek van de eerste volop aan de gang is, het is echt wel best overweldigend dan:tongueout:

Jeller

Badass junkie
het geeft zeker effect, maar ik vind alles in één keer binnen geeft een heftigere trip omdat het in één keer veel harder is.. daarmee da ik zeg da bijpakken iets milder is

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klopt, in een keer veel is knaller, met bijpakken bouw je het geleidelijk aan op dus je voelt het aankomen, de verassing is dan wat minder. Ik ben er eigenlijk wel altijd voor om gewoon een dosis meteen goed te pakken, mocht ik het toch net even niet goed genoeg vinden overweeg ik het bijpakken.

Jeller

Badass junkie
hangt er vanaf in wat voor situatie en wat voor trips vind ik.. maar kzou toch meestal voor een hele gaan

Bovenaan