Dosering recreatief gebruik oxycodon

Brad Pittig

Newbie
Hallo allemaal,

Na een operatie heb ik op recept wat Oxycodon HCI Retard Lannacher 10 mg gekregen van de arts. Had eerst Tramadol gekregen maar dat het weinig tot geen effect, dus toen Oxycodon gekregen. Nam eerst 1x per dag 10 mg, maar pijn kwam daar nog doorheen (zenuwpijn), dus toen i.o.m. de arts dosis verhoogd naar 1x per dag 20 mg en daarmee kon ik ontspannen en pijnvrij gaan liggen. Als ik niet moe was ervoer ik toen al wat lichte en fijne dromerigheid. Geen enkele negatieve side effects (misselijkheid/braken) gehad (yay!).

Pijn is inmiddels weg en heb nog 6 stuks van 10mg over. Die wil ik graag recreatief gebruiken als afsluiting van mijn Oxycodon-tijdperk. Heb genoeg gelezen en gezien over de gevaren van dit spul dus het op = op idee geeft me een goed gevoel om dit een keer recreatief te ervaren.

Het idee is om er vanavond een aantal op te sabbelen, begreep na onderzoek op dit forum dat dat een van de beste manieren is om de retard (vertraging) te omzeilen en een heftigere high te ervaren.

Ben nu vooral op zoek naar wat een optimale dosering is. Heb ongeveer een week lang iedere dag dus 20mg gebruikt, maar dat is inmiddels alweer 2 weken geleden. Ik ben redelijk groot (1.90/95kg) en heb het idee dat ik een iets hogere dosering nodig heb dan gemiddeld. Dat is ook zo met de meeste andere drugs die ik heb gebruikt (XTC, Speed, LSD, truffels).

Ik dacht zelf aan 30mg, dan heb ik nog 2 sessies, maar ervaar het liever 1x echt goed dan 2x matig, dus wilde even kijken of jullie hier nog tips/advies/ervaringen over hebben.

Hoor het graag!

Ik dacht zelf aan 30mg
Ik zou het bij 20mg houden de eerste keer ,dat is equivalent aan 30mg morfine oraal als we van een factor 1,5 uitgaan.
Voor iemand zonder tolerantie kan dit al redelijk heftig zijn ,ook is het meestal zo dat een hoge dosis vaak de eerste keren misselijkheid met zich meebrengt.

Gelukkig heb je er maar 6 maar pas er aub mee op want het is zeer verslavend die opioïde roes ,probeer het en laat het daarbij.
Laat je mind niet fucken door het spul ,de Oxy space is vergelijkbaar met heroïne dus ook hier een waarschuwing voor.
20mg crushen zover het kan en een bommetje van maken ,dat slaat wel in als een bommetje.

Enjoy !

Laatst bewerkt:
Thanks voor je reactie! Je denkt dus niet dat het eerdere gebruik al iets van tolerantie heeft opgebouwd?

En ik waardeer je waarschuwing! Enige manier hoe ik er aan kom is via de arts, ken geen dealers die dit verkopen dus dat scheelt. Maar ik blijf zeker op m’n hoede.

Thanks voor je reactie! Je denkt dus niet dat het eerdere gebruik al iets van tolerantie heeft opgebouwd?

En ik waardeer je waarschuwing! Enige manier hoe ik er aan kom is via de arts, ken geen dealers die dit verkopen dus dat scheelt. Maar ik blijf zeker op m’n hoede
Ik ga er wel vanuit dat er deels tolerantie is ontstaan voor de euforische effecten, maar niet veel. Denk ook meer psychologisch omdat je al weet wat je kunt verwachten, als de eerste keren voelt het sowieso niet meer.

Ik zou ook niet te hoog gaan doseren omdat je langzamer tolerantie opbouwt voor bijvoorbeeld ademhalingsdepressie, dit gaat niet gelijk op met de euforische effecten.

Verder denk ik ook dat 20mg een goede begin dosis is voor jou situatie.

Terug
Bovenaan