• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Weekend door op speed.

Kmind

Belezen gebruiker
Wie? Ikzelf(alleen)
Waar? stad/thuis
Wat? Speed 2/3gram (ik zou het zelf niet meer weten)

Hmm geen voorbereiding ofzo, gewoon de wekelijkske zoektocht naar snelle.
Toevallig die dag mijn verjaardag, komt een maat van mij ineens aandraven met 10gram.
Ik gekocht en de nacht doorgedaan. Dag erna gaan werken.
Alles inorde alleen last van hartkloppingen.

's Avonds weer opstap gegaan, ik zat redelijk paranoide op cafe maar heb het wel meer met snelle. Tegen 11u naar de nachtwinkel aan het lopen en ik zag precies mensen staan die ik kende ik kom korter blijken het verkeersborden te zijn.
Redelijke last van achtervolgingswaanzin toen ik daar rondliep.
Tegen half een naar huis vertrokken, achter m'n pc gaan zitten en 'smorgens tegen 7uur pas achteruit gekomen, van die tijd weet ik totaal niks meer.
Dan maar in m'n bed gekropen maar ik kon niet slapen.
Met m'n bril af zie ik precies een meisje zitten in de kamer(nja ik zie zonder bril ongeloofelijk weinig dus ik kan dan heel snel objecten vervormen).
Bril terug opgezet meisje weg, maar ineens vanalles in de kamer beweegde ik kijken of ik de raam had laten openstaan bleek van niet.
Dusja, ik proberen slapen lukte niet.

Terug naar beneden gegaan en daar gezeten tot 10u.
Nog een keer proberen slapen lukte weer niet, hetzelfde tafereel als 3 uur eerder.
Dan nog snel een lijn gelegd om wakker te kunnen blijven tot 'savonds.
Tegen 1uur ofzo zie ik een vriendin van mij in de zetel liggen.
Ik kom korter vriendin weg. Ze bleef zeg maar terugkomen, opeens ligt ze te wenen ik weer gaan kijken. Kortbij was ze weer weg.
Zie een andere vriendin van mij doorzichtig door het huis lopen en zie mensen zitten in m'n kamer. Gekgenoeg doorzichtig.
Dit is blijven aanhouden tot 5uur ofzo toen ging het weer.
Tegen 8uur kwam dit terug maar toen dacht ik op de een of andere manier dat ze echt waren.

Ik naar buiten en ik dacht dat m'n vrienden iets aan het voorbereiden waren met m'n verjaardag ofzo. Ik helemaal verward. M'n ma komt even thuis kijken.
Blijkbaar kei verward geweest tegen dr enzo maar herinner me niet veel van.
Buiten gezeten tot 9uur ofzo. Daarna ga ik binnen in m'n kamer.
Ik denk dat er iemand achter die kast staat.
Daartegen liggen praten, reageert niet.
Ik begin die kast tegen de muur te flikkeren.
Nja daarna zie ik precies schimmen ofzo.
In m'n hoofd had ik iets van een systeem van m'n vrienden dat ze gevonden hadden om onzichtbaar te kunnen worden.
Zo in de zetel gezeten kei lang denken dat er mensen langskwamen.

Toen hoorde ik tegen mij zeggen dat er iets in de zetel zat ik de zetel op alle verschillende manieren proberen kapot te krijgen. Dat liggen volhouden tot pakweg 2uur.
Daarna mensen zien zitten in m'n kamer met hun soort van gesproken.
Hen ook horen gesprekken voeren enzo.
Sommige van die dingen had ik blijkbaar al meegemaakt of kwamen bekend voor.
Tegen 6uur moet ik een beetje bezweken zijn onder m'n vermoeidheid en kwam m'n moeder thuis. M'n bed in gekropen en tegen 7 lag ik te slapen.
Tegen 8 kwam ze me er alweer uithalen voor school.
Ik een lijn gelegd en naar school vertrokken.
Die dag er enorm verward bijgelopen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit is geen trip report, dit is een beschrijving van een speed psychose.. Als ik jou was zou ik even heel rustig aan gaan doen met die pep..

Djo

Badass junkie
Bah, rillingen lopen over mijn lijf. Wat een naar verhaal! Heb dit 7 maanden mee moeten maken met een bepaald persoon.
Hoop dat je kunt stoppen voor het echt te laat is. Net zoals die bewuste persoon eindigen is je ergste nachtmerrie!
Sterkte en succes!

azgaza

Badass junkie
Ik zou echt even een paar weken / maanden een pauze nemen en niet zo veel meer doorhalen, zo ga je echt de vekeerde kant op.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lekker verneukt weekend dus... beter stop je met die teringzooi. Heb het bij mezelf gemerkt, je karakter en je stemmingen veranderen echt negatief door de pep. Mischien heb je het zelf nog niet door maar leg die zooi ff naast je neer..

Kmind

Belezen gebruiker
Doe het nu idd rustig aan, deze week helemaal niks want het zijn examens.
Nja hoe ik erop terugkijk? This een ervaring die aan de ene kant leuk was aan de andere kant fucked up.
En ja dit is mischiens geen trip report maar ik post het hier maar want ik weet niet waar anders?

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Acon zei:
Doe het nu idd rustig aan, deze week helemaal niks want het zijn examens.
Nja hoe ik erop terugkijk? This een ervaring die aan de ene kant leuk was aan de andere kant fucked up.
En ja dit is mischiens geen trip report maar ik post het hier maar want ik weet niet waar anders?

Ik vind het wel degelijk een tripreport. En ondanks de hapsnap stijl is het ook best wel goed geschreven- ik vond het iig wel spannend om te lezen.

En zoals jezelf al schrijft: doe rustig aan. Of nog beter, laat die shit links liggen.

shokora

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Lijntje d'r bij?

Jij moet bij jelliniek gaan werken :P

Apart verhaal, ik zou inderdaad ook even stoppen. Trippen is leuk, maar als je wereld in 1 grote 'trip' veranderd door speed psychose's is dat toch even wat minder. Daarnaast ga je misschien ook mensen iets aan doen, wat ook niet echt de bedoeling kan zijn.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zoals iedereen hier vermeld: tijdelijk of liever helemaal stoppen!! een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad maar dan elke dag ofzo,. zij zag dan een gabber die jointjes rookte en lijntjes legden op haar kamer, ik moest eerst ook erg lachen maar het is natuurlijk heel erg, ik heb haar toen ook gesmeekt te stoppen,. niet gelukt, maar ze is gelukkig nu wel getopt, gebruikt alleen soms nog,, zou jij ook moeten doen!!, gebruik het verstandig!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
pfff moet er niet aan denken na een nachtje pep gebruikt te hebben een volgende lijn te nemen !

Ik neem dan de volgende ochtend lekker een downer en wat vitamines en ga lekker slapen.

Robdebob

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
pfff moet er niet aan denken na een nachtje pep gebruikt te hebben een volgende lijn te nemen !

Ik neem dan de volgende ochtend lekker een downer en wat vitamines en ga lekker slapen.

Dat heb ik ook. Volgens mij werkt het dan ook echt voor geen meter meer. Ik neem gewoon lekker wat g tijdens de kater en dan kom ik de dag prima door. Moet wel zorgen dat ik daarna ff tijdelijk stop met de ghb voordat ik een dikke lichamelijke verslaving opbouw.

uitkijken met die troep, dat is niet eens drugs dat is vergif

ik zie drugs iets als: waar je rustig van word, inzichten krijgen, nieuwe ervaringen doen.
niet als een middel om 3 dagen wakker te blijven ofzo :confused: dat is geen drugs das gewoon onzin je schiet er geen reet mee op

en als ik u was zou ik erg uitkijken met drugs ik denk niet da uw mind dit allemaal kan hebben aangezien je niet bad ging maar wel een psychose kreeg, dus ik zou die to do gingen maar even van je lijstje schrappen:wink:

peace,

ps: niet vervelend bedoeld, maar enige vorm van bezorgtheid mag wel van de orde zijn met dit soort troep wat de naam drugs krijgt!

Mirrorball

Bewuste gebruiker
groenteeter zei:

ik zie drugs iets als: waar je rustig van word, inzichten krijgen, nieuwe ervaringen doen.
niet als een middel om 3 dagen wakker te blijven ofzo :confused: dat is geen drugs das gewoon onzin je schiet er geen reet mee op

en als ik u was zou ik erg uitkijken met drugs ik denk niet da uw mind dit allemaal kan hebben aangezien je niet bad ging maar wel een psychose kreeg, dus ik zou die to do gingen maar even van je lijstje schrappen:wink:

peace,

ps: niet vervelend bedoeld, maar enige vorm van bezorgtheid mag wel van de orde zijn met dit soort troep wat de naam drugs krijgt!
Zegt de man die benzine en diesel heeft gebruikt..
:rock:

Plimu

Bewuste gebruiker
RosettA_StoneD zei:
groenteeter zei:

peace,

Zegt de man die benzine en diesel heeft gebruikt..
:rock:

haha ik werk in een autogarage ^^ dan moet je wel :P

Bovenaan