Kmind
Belezen gebruiker
Wie? Ikzelf(alleen)
Waar? stad/thuis
Wat? Speed 2/3gram (ik zou het zelf niet meer weten)
Hmm geen voorbereiding ofzo, gewoon de wekelijkske zoektocht naar snelle.
Toevallig die dag mijn verjaardag, komt een maat van mij ineens aandraven met 10gram.
Ik gekocht en de nacht doorgedaan. Dag erna gaan werken.
Alles inorde alleen last van hartkloppingen.
's Avonds weer opstap gegaan, ik zat redelijk paranoide op cafe maar heb het wel meer met snelle. Tegen 11u naar de nachtwinkel aan het lopen en ik zag precies mensen staan die ik kende ik kom korter blijken het verkeersborden te zijn.
Redelijke last van achtervolgingswaanzin toen ik daar rondliep.
Tegen half een naar huis vertrokken, achter m'n pc gaan zitten en 'smorgens tegen 7uur pas achteruit gekomen, van die tijd weet ik totaal niks meer.
Dan maar in m'n bed gekropen maar ik kon niet slapen.
Met m'n bril af zie ik precies een meisje zitten in de kamer(nja ik zie zonder bril ongeloofelijk weinig dus ik kan dan heel snel objecten vervormen).
Bril terug opgezet meisje weg, maar ineens vanalles in de kamer beweegde ik kijken of ik de raam had laten openstaan bleek van niet.
Dusja, ik proberen slapen lukte niet.
Terug naar beneden gegaan en daar gezeten tot 10u.
Nog een keer proberen slapen lukte weer niet, hetzelfde tafereel als 3 uur eerder.
Dan nog snel een lijn gelegd om wakker te kunnen blijven tot 'savonds.
Tegen 1uur ofzo zie ik een vriendin van mij in de zetel liggen.
Ik kom korter vriendin weg. Ze bleef zeg maar terugkomen, opeens ligt ze te wenen ik weer gaan kijken. Kortbij was ze weer weg.
Zie een andere vriendin van mij doorzichtig door het huis lopen en zie mensen zitten in m'n kamer. Gekgenoeg doorzichtig.
Dit is blijven aanhouden tot 5uur ofzo toen ging het weer.
Tegen 8uur kwam dit terug maar toen dacht ik op de een of andere manier dat ze echt waren.
Ik naar buiten en ik dacht dat m'n vrienden iets aan het voorbereiden waren met m'n verjaardag ofzo. Ik helemaal verward. M'n ma komt even thuis kijken.
Blijkbaar kei verward geweest tegen dr enzo maar herinner me niet veel van.
Buiten gezeten tot 9uur ofzo. Daarna ga ik binnen in m'n kamer.
Ik denk dat er iemand achter die kast staat.
Daartegen liggen praten, reageert niet.
Ik begin die kast tegen de muur te flikkeren.
Nja daarna zie ik precies schimmen ofzo.
In m'n hoofd had ik iets van een systeem van m'n vrienden dat ze gevonden hadden om onzichtbaar te kunnen worden.
Zo in de zetel gezeten kei lang denken dat er mensen langskwamen.
Toen hoorde ik tegen mij zeggen dat er iets in de zetel zat ik de zetel op alle verschillende manieren proberen kapot te krijgen. Dat liggen volhouden tot pakweg 2uur.
Daarna mensen zien zitten in m'n kamer met hun soort van gesproken.
Hen ook horen gesprekken voeren enzo.
Sommige van die dingen had ik blijkbaar al meegemaakt of kwamen bekend voor.
Tegen 6uur moet ik een beetje bezweken zijn onder m'n vermoeidheid en kwam m'n moeder thuis. M'n bed in gekropen en tegen 7 lag ik te slapen.
Tegen 8 kwam ze me er alweer uithalen voor school.
Ik een lijn gelegd en naar school vertrokken.
Die dag er enorm verward bijgelopen.
Waar? stad/thuis
Wat? Speed 2/3gram (ik zou het zelf niet meer weten)
Hmm geen voorbereiding ofzo, gewoon de wekelijkske zoektocht naar snelle.
Toevallig die dag mijn verjaardag, komt een maat van mij ineens aandraven met 10gram.
Ik gekocht en de nacht doorgedaan. Dag erna gaan werken.
Alles inorde alleen last van hartkloppingen.
's Avonds weer opstap gegaan, ik zat redelijk paranoide op cafe maar heb het wel meer met snelle. Tegen 11u naar de nachtwinkel aan het lopen en ik zag precies mensen staan die ik kende ik kom korter blijken het verkeersborden te zijn.
Redelijke last van achtervolgingswaanzin toen ik daar rondliep.
Tegen half een naar huis vertrokken, achter m'n pc gaan zitten en 'smorgens tegen 7uur pas achteruit gekomen, van die tijd weet ik totaal niks meer.
Dan maar in m'n bed gekropen maar ik kon niet slapen.
Met m'n bril af zie ik precies een meisje zitten in de kamer(nja ik zie zonder bril ongeloofelijk weinig dus ik kan dan heel snel objecten vervormen).
Bril terug opgezet meisje weg, maar ineens vanalles in de kamer beweegde ik kijken of ik de raam had laten openstaan bleek van niet.
Dusja, ik proberen slapen lukte niet.
Terug naar beneden gegaan en daar gezeten tot 10u.
Nog een keer proberen slapen lukte weer niet, hetzelfde tafereel als 3 uur eerder.
Dan nog snel een lijn gelegd om wakker te kunnen blijven tot 'savonds.
Tegen 1uur ofzo zie ik een vriendin van mij in de zetel liggen.
Ik kom korter vriendin weg. Ze bleef zeg maar terugkomen, opeens ligt ze te wenen ik weer gaan kijken. Kortbij was ze weer weg.
Zie een andere vriendin van mij doorzichtig door het huis lopen en zie mensen zitten in m'n kamer. Gekgenoeg doorzichtig.
Dit is blijven aanhouden tot 5uur ofzo toen ging het weer.
Tegen 8uur kwam dit terug maar toen dacht ik op de een of andere manier dat ze echt waren.
Ik naar buiten en ik dacht dat m'n vrienden iets aan het voorbereiden waren met m'n verjaardag ofzo. Ik helemaal verward. M'n ma komt even thuis kijken.
Blijkbaar kei verward geweest tegen dr enzo maar herinner me niet veel van.
Buiten gezeten tot 9uur ofzo. Daarna ga ik binnen in m'n kamer.
Ik denk dat er iemand achter die kast staat.
Daartegen liggen praten, reageert niet.
Ik begin die kast tegen de muur te flikkeren.
Nja daarna zie ik precies schimmen ofzo.
In m'n hoofd had ik iets van een systeem van m'n vrienden dat ze gevonden hadden om onzichtbaar te kunnen worden.
Zo in de zetel gezeten kei lang denken dat er mensen langskwamen.
Toen hoorde ik tegen mij zeggen dat er iets in de zetel zat ik de zetel op alle verschillende manieren proberen kapot te krijgen. Dat liggen volhouden tot pakweg 2uur.
Daarna mensen zien zitten in m'n kamer met hun soort van gesproken.
Hen ook horen gesprekken voeren enzo.
Sommige van die dingen had ik blijkbaar al meegemaakt of kwamen bekend voor.
Tegen 6uur moet ik een beetje bezweken zijn onder m'n vermoeidheid en kwam m'n moeder thuis. M'n bed in gekropen en tegen 7 lag ik te slapen.
Tegen 8 kwam ze me er alweer uithalen voor school.
Ik een lijn gelegd en naar school vertrokken.
Die dag er enorm verward bijgelopen.
het gaat je goed doen