Magic Truffs is nu écht zo'n drug, die zooo enorm persoonlijk is qua werking en beleving en nog meer dan LSD, enorm afhankelijk is van jouw algehele toestand, setting op dat moment. Ik heb vooral High Hawaians 22gr gedaan en veelal waren dit close eyes inner trips, die met momenten zwaar tot (zeer) heftig konden zijn en zeer gericht op je diepere onderbewustzijn. Ook enkele keren bij trips, vooral buiten en/of met vriendin/lief, wast ook zeer visueel, de boom die een rollercoaster werd, dansende bomen, muren en alles om je heen dat in elkaar vloeide, meer lachkicks en meer bewust van hier.
Maar 3/4 waren deze trips toch zeer inner, op mezelf en kei emotioneel, waarbij ik echt alle emoties en gevoelens heb weten passeren, van huilend, vol verdriet tot giga big smile op m'n gezicht...
Terug ontwaken uit zo'n diepe inner trip, kan veel met je doen en ferme indruk nalaten, laat je met wtf en soms zwaar gevoel achter en zet je zo aant denken, uren erna, maar ook later, want da zijn zaken die je nooit volledig loslaten.
LSD vind ik persoonlijk veel vrolijkere psychedelica tov magic truffs, magic truffs zijn voor mij echt pak mystieker en soms zelfs op het meer duistere af.
Ondertussen nog enkele zwaardere en out of this world trips ervaren, oa op 2FDCK en op combo 6-APB + LSD in hoge doseringen. 2 totaal andere soorten buitenaardse trips, maar pak intenser en weg hier en nu, dan mijn eerdere trips op magic truffs. Maar het gaat dan ook om 2 zeer uitzonderlijke trips en mag m'n trips op magic truffs niet minimaliseren, integendeel. Je zet de trips en ervaringen naast en bij elkaar, de een verduidelijkt misschien de andere weer. Een ferme trip, op psychedelica zoals magic truffs, disso, blijft gewoon zoveel malen complexer, dan ff een stimmetje te nemen.