vraag truffels

monkeyman

Experimenterende gebruiker
bij paddo's staat dat je paar dagen na paddo's het niet werkt meer als je daarna weer pakt,
maar is dat bij truffels ook: bijv: ik neem maandag en woensdag maar merk ik het dan woensdag weer of niet?

Italiano

Newbie
Effect van paddo's en truffels is grotendeels hetzelfde meen ik. Beide werkzame stof psilocybine / psilocine. De tolerantie die je lichaam opbouwt is dus voor truffels zelfde als voor paddo's, dus beste ook bij truffels gewoon paar daagjes meer wachten voor maximaal effect :)

Pdeboer

Newbie
Het klopt idd dat truffels en paddo’s dezelfde werkzame stof hebben. In truffels zit over het gemiddeld 0.3% Psilocybine. Bij sommige paddo’s kan dit oplopen tot 0.9%. De tolerantie gaat daarom niet zo snel bij truffels. Maar over het algemeen raad ik je sowieso niet aan om om de 2 dagen truffels te eten. Geniet maar eet met mate dus.

Truffle Magic

monkeyman

Experimenterende gebruiker
ja het komt omdat ik als ik het weer wil doen weer alle tijd ervoor wil hebben en dat gaat niet doordeweek,
en in herfstvakantie kan dat en wou dan met wat vrienden paar x(omdat we dan weer moeten wachten tot volgende vakantie..

Italiano

Newbie
Pdeboer zei:
In truffels zit over het gemiddeld 0.3% Psilocybine. Bij sommige paddo’s kan dit oplopen tot 0.9%. De tolerantie gaat daarom niet zo snel bij truffels
Ligt eraan hoeveel gram je eet natuurlijk :grin:

Bovenaan