Verloop drugsgebruik

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zat me af te vragen, hoe verloopt drugs gebruiken bij de meeste mensen. Meestal merk ik dat iemand die pas begint juist het vaakst en hardst drugs gebruikt, en dat het vaak rustiger wordt naarmate het gebruik langer doorgaat (indien het het verslaving is).

Zo ook bij mij.. In het begin was het echt feesten om drugs te gebruiken, na verloop van tijd was het drugs gebruiken om wat leuker te feesten, en nu wil ik het eigenlijk tot een keer per maand beperken. Ik heb ook besloten om te stoppen met blowen; Het gaat vaak eigenlijk helemaal nergens over. Nu heb ik eigenlijk nauwlijks nog behoefte om drugs te gebruiken behalve tripmiddelen, af en toe MDMA op feesten om me wat over m'n sociale awkwardness heen te zetten. Hoe zit het met jullie?

Angramar Temenos

Badass junkie
Nu is het ~2 keer per maand trippen, dat wil ik eigenlijk best minderen. Een keertje op ruigoord en een keertje met vrienden. En ongeveer 2 keer in de 3 maanden MDMA. Dat wil ik graag minderen naar eens in de 2 maanden. Ik zit ook altijd 3-4 dagen na te trippen als ik hard ben gegaan door de HPPD, en het wordt ook steeds iewat minder boeiend, niet de trip zelf, maar het hoeft eigenlijk niet meer krankzinnig hard van mij.. Ik kan me ook wel prima vermaken met een half zegeltje of zo.

Chris Pontius

Badass junkie
ik liep zoals de meeste mensen in het begin best hard van stapel... dat waren de 1e 2 weken dacht ik dat ik MDMA uitvond . daarna ben ik gelijk rustig aan gaan doen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ben met een beetje begonnen.
eerst elke zaterdag avond
toen zondagochtend erbij
dan af en toe op woensdag.
toen op zaterdag maandag woensdag.
jaar later elke dag.
Het sluipt erin als een muis in de dierenwinkel, het valt niet op

Nu weer alleen als ik een dag later vrij ben.

nicolai

Wijs gebruiker
met wiet ging het heel snel. wilde meteen veel en vaak blowen. het gebruik is niet geminderd alleen wel gecontroleerder. kan er nu beter mee omgaan.

alcohol idem al drink ik niet zo veel als ik blow.

met hard drugs heb ik een tijd gehad dat ik veel gebruikte, maar niet zo buitensporig als ik soms om me heen zie. nu neem ik nog heel af en toe wat hard drugs. en af en toe is dan eens in de zoveel tijd...nu al 3 + maanden geen hard drugs meer aangeraakt.

Finesse*

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik kan me ook wel prima vermaken met een half zegeltje of zo.

..Zei meneer 500 mics. :wave:

Het HOEFT ook niet zo belachelijk hard, wat minder naar de kanker gaan kan ook!

SperSIZEboon

Badass junkie
ik ben eigenlijk vrij rustig begonnen, pas toen ik op mezelf ging wonen is het aardig te keer gegaan en dat wordt nu wel wat minder weer...

cropp

Badass junkie
ik blowde vroeger iedere dag, nou 3 of 4 keer per week, ik drink de laatste tijd wel meer, dat is een tijdje heel veel geweest, een jaar lang ongeveer 7 of 8 pilsjes op een dag, plus 1,5 gram wiet

ik heb sinds de kerst ongeveer 10 keer doorgehaald, met coke, speed, mdma en pillen, daar ga ik nu mee minderen, in plaats van in het weekeind speed of zo wil ik meer andere dingen gaan gebruiken, deels ook om te minderen met speed

Angramar Temenos

Badass junkie
cropp zei:
ik blowde vroeger iedere dag, nou 3 of 4 keer per week, ik drink de laatste tijd wel meer, dat is een tijdje heel veel geweest, een jaar lang ongeveer 7 of 8 pilsjes op een dag, plus 1,5 gram wiet

ik heb sinds de kerst ongeveer 10 keer doorgehaald, met coke, speed, mdma en pillen, daar ga ik nu mee minderen, in plaats van in het weekeind speed of zo wil ik meer andere dingen gaan gebruiken, deels ook om te minderen met speed

Ga voor de LSD! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan