Verboden te rennen

Oom Klaas

Badass junkie
Niet echt nieuws maar wel een leuk stukje, van vandaag:

Verboden te rennen in Spijkenisse

Even uw aandacht voor onderstaande bizarre staandehouding en gaarne uw juridisch oordeel hierover. Uit de stijlloze inbox: Beste GeenStijl. Gisteravond heeft de politie in Spijkenisse mij verboden hard te lopen. WTF? Ik had om half twaalf met vrienden afgesproken in het centrum en was bijna te laat. Ik holde ongeveer HIER richting de metro toen twee agenten in een busje me een halt toeriepen. Ik had haast en vroeg de reden. Ik kon mijn oren niet geloven: Het is blijkbaar verboden hard te lopen in Spijkenisse. Dus niet in een fluor joggingpak een marathon oefenen ofzo. Maar gewoon even een spurtje trekken om op tijd te komen. Volgens het duo zou wetgeving hieromtrent in de maak zijn. Een en ander zou al uitgebreid in het nieuws geweest zijn. Op mijn vraag wat ik moest doen als ik de metro wilde halen klonk het antwoord: Stevig doorlopen met grote passen. Maar niet rennen. Ik kreeg geen boete maar wel een serieuze waarschuwing. Volgende keer zou ik niet zo gemakkelijk van af komen. Bij deze dus mijn bijdrage aan jullie reeks: Nederland Magnietland.

Bron:Geenstijl.nl

:tearsofjoy:

We hebben hier toch inwoners van spijkenisse? :grin:

kaasbaas

Badass junkie
Serieus? Wat hadden die politie agenten op?

Dreuge

Badass junkie
Moeten ze ff tussen de uitgang van het metrostation en de bussen gaan staan, daar word dagelijks gerend omdat die kanker bussen te vroeg wegrijden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu uit protest een gezamelijke hardloop ronde maken. Zet het op internet en je hebt zo honderd man. :) In zulk soort gevallen doen ze niets.

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik had ook zo iets een keer. Ik was naar huis aan het rennen over het fietspad (er was geen voetpad), omdat me fiets kapot was en ik niet voor de nachtbus wilde betalen. Ineens komen politiemannen me ondervragen alsof ik iets gestolen heb of heb gedronken. Vraag ik ze of ze me een lift konden geven nadat ik al hun vragen beantwoordde zonder moeilijk te doen, en dan zeggen ze arrogant nee. Tenslotte rijden ze keihard weg in hun auto over het fietspad.

Er werken gewoon te veel idioten bij de politie.

Dreuge

Badass junkie
Black Ronin zei:
Ik had ook zo iets een keer. Ik was naar huis aan het rennen over het fietspad (er was geen voetpad), omdat me fiets kapot was en ik niet voor de nachtbus wilde betalen. Ineens komen politiemannen me ondervragen alsof ik iets gestolen heb of heb gedronken. Vraag ik ze of ze me een lift konden geven nadat ik al hun vragen beantwoordde zonder moeilijk te doen, en dan zeggen ze arrogant nee. Tenslotte rijden ze keihard weg in hun auto over het fietspad.

Er werken gewoon te veel idioten bij de politie.

hahah klootzakken

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik ooit in Spijkenisse ben en een agent zie weet ik wat ik ga doen. :)

Bovenaan