Vakantie!!

stony99

Newbie
Mijn ouders hebben een zeiltripje gepland gedurende een maand langs de middelandse zee. En ik ben verplicht mee te gaan... Nu zou ik toch af en toe eens willen blowen en ze komen dit best niet te weten vermoed ik. Heb 5 gram maar ben bang dat ze dit direct gaan rieken. Een vriend had me aangeraden om er thc olie van te maken dat ik in een flesje kan meenemen. Hij zegt ook dat je zo veel meer waar voor je geld krijgt. Heeft iemand dit al gedaan en klopt dit? Of heeft iemand een beter idee hoe ik 5 gram een maand lang geurloos op een zeilboot verborgen houd? En dan zit je nog me die kankerwetten anti-drugswetten van italie... Anyway, kijk hier al een maand rond en jullie lijken me een toffe bende dus hopelijk komt er iemand met een deftig idee :stoned:
Peace

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of het geheel geurloos is, maar ik denk dat het wel al zal helpen:
http://www.azarius.nl/headshop/smoking_ ... ash_boxes/

Tegen de geur als je de wiet oprookt helpt dit vanzelfsprekend niet, daarmee zou ik dan wachten totdat je of niet in de buurt van je ouders bent, of als ze liggen te slapen.
Alsnog zou ik wle oppassen met wiet meenemen naar het buiteland, maar op dat gebied ben ik dan ook, zoals men noemt een 'pussy' :P

Zalmpy

Belezen gebruiker
of je neemt hasj mee.. ruik je minder (als het harde hasj is)

je kent waarschijnlijk wel de pindakaas manier. (pot pindakaas voorzichtig openen, binnenkant van de pindakaas er uit, goed verpakt zakje drugs er in, en vervolgens pindakaas er weer in en dicht laten smelten in de magnetron. vervolgens celufaantje (schrijf je dat zo?) er eer overheen plakken met beetje lijm, en je hebt pindakaas met wiet in t midden :)

Ook verstandig om een klein pijpje mee te nemen ofzo, dan ben je in een paar hijsen klaar met stoned worden :P

stony99

Newbie
Dat pijpje lijkt me een goed idee. Ik ga zon ding halen en ik slip savonds gewoon met men zus de boot uit :grin: Kzie ernaar uit. Kon vorige keer niet veel slapen van de warmte maar met een beetje gras ben ik zo in dromenland als ik wil. Heb wat research gedaan ivm met drugs in Italië en het ziet er niet goed uit... Nog 1 vraagje. Als je het in een lucht- waterdicht afgesloten potje doet, kan je het dan nog rieken?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
stony99 zei:
Dat pijpje lijkt me een goed idee. Ik ga zon ding halen en ik slip savonds gewoon met men zus de boot uit :grin: Kzie ernaar uit. Kon vorige keer niet veel slapen van de warmte maar met een beetje gras ben ik zo in dromenland als ik wil. Heb wat research gedaan ivm met drugs in Italië en het ziet er niet goed uit... Nog 1 vraagje. Als je het in een lucht- waterdicht afgesloten potje doet, kan je het dan nog rieken?

Een mens niet, hond wel.
Dus komen ze van de douane evt. op jullie boot dan ben je hoe dan ook de lul.

Niet dat je meteen paar jaar weggestopt word voor paar grammetjes, maar je ouders zullen het dan wel weten. Plus de juridische gevolgen, hoewel die ook in Italië bij gebruikers hoeveelheden wel mee zal vallen.

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
stony99 zei:

Een mens niet, hond wel.
Dus komen ze van de douane evt. op jullie boot dan ben je hoe dan ook de lul.

Niet dat je meteen paar jaar weggestopt word voor paar grammetjes, maar je ouders zullen het dan wel weten. Plus de juridische gevolgen, hoewel die ook in Italië bij gebruikers hoeveelheden wel mee zal vallen.

Dat dacht ik niet, in Italië zijn ze wel erg streng ivm drugsgebruik!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tja, hij is waarschijnlijk nog minderjarig.
En ik ken iemand die een jaar of 3 geleden is opgepakt met 7 gram wiet.

Hij moest mee, nachtje logeren en na het vaststellen van z'n id en een ''bekeuring'' om z'n eten en slaapplek ( onzin, betalen voor het vastzitten) er vanaf.
De Nederlandse justitie werd ook ingelicht, maar behalve een brief van bevestiging heeft hij er nooit meer wat van gehoord.

Er zit nu een andere regering, en op het gebied van drugsbeleid gaat het heel hard tegenwoordig maar ik denk dat het toch nog steeds niet zo is dat je voor een paar gram veroordeelt word tot een gevangenisstraf. Zeker niet als minderjarige.

JatoBoY

Newbie
hij lijkt me niet dat er douane op je bootje komt dus heel veel zorgen zou ik me niet maken over regels in italie. + de iedeen hasj nemen ipv wiet en een puurpijpje meenemen zijn slim :grin:

stony99

Newbie
Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
stony99 zei:
Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien.

Ik denk het niet, maar er vanuit gaan moet en kun je nooit.

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
stony99 zei:

Ik denk het niet, maar er vanuit gaan moet en kun je nooit.

Zeker wel! Maar dan wel met zeehonden.

Bovenaan